Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa hur gammal bör en hund vara för att få lov att tugga grisöra? Vill ha något som brackan kan tugga länge på nu när hon inte kan vara ute...
Svar
16
· Visningar
14 572
Senast: Annika_L
·
Hundhälsa Ska man ha det på sin hund nu när det är kallt? Är jag en djurplågare som inte har det när jag är ute i flera timmar? När jag...
Svar
17
· Visningar
3 123
Senast: martha
·
Hundhälsa Jag läste någonstans att elektroniska apparater som står på stand by sänder ut ett ljud som vi människor inte kan höra men som är i det...
Svar
3
· Visningar
801
Senast: marytwice
·
I
Hundhälsa Min hund fick diagnosen rävskabb för nio dagar sedan och har nu blivit behandlad lika länge. Jag undrar när man ska börja se bättring...
Svar
16
· Visningar
14 285
Senast: Zoya
·
Hundhälsa Hej! Nu behöver jag hjälp. Vår nya tik (tre år gammal omplacering) har börjat äta ALLT hon kan hitta utomhus! Det ver verkligen...
Svar
5
· Visningar
1 402
Senast: H_lena
·
Hundhälsa Jag har en labbe-hane på 3,5år som äter Eukanuba, (antingen Labrador eller lax fodret). När jag fick honom för 1år och 4 månader...
Svar
7
· Visningar
16 282
Senast: Ginger840
·
L
Hundhälsa min ena vita pudel har röda missfärgningar kring munnen, rumpan och på magen. kan det tyda på brist på något? min andra vita pudel...
Svar
17
· Visningar
13 946
Senast: wtf
·
Hundhälsa Skrev en tråd för en månad sen om att min hund varit dålig i magen av och till hela hösten...
Svar
6
· Visningar
3 080
Senast: mkh
·
Hundhälsa Min blandistik (rottis/am. bulldog) på 5 månader tuggade precis i sig ett paket tuggummi! Vi var iväg och handlade mat och när vi kom...
Svar
6
· Visningar
7 139
Hundhälsa Nu ska jag börja med att skriva att veterinärtid är bokad på fredag, så vet alla det redan nu. ;) Hatjo har under senaste veckan börjat...
Svar
7
· Visningar
1 017
Senast: skuggi
·
G
Hundhälsa Min älskade Cerberus har alltid varit väldigt tunn. Som valp var han som valpar är mest, men från att han blev junior så har han varit...
2
Svar
27
· Visningar
4 288
Senast: Galathea
·
Hundhälsa Nu måste jag ta mig själv i kragen och skapa mig ett litet hundapotek samt "första-hjälpen-kit" att ha med mig i bilen. Jag frågade i...
Svar
15
· Visningar
4 833
Senast: Laa
·
Hundhälsa Båda mina hundar har blivit helt galna efter kattskit. Nu när det är snö och fruset gör katterna sina behov i gruset ute på logen. Dom...
Svar
16
· Visningar
1 813
Senast: lundborg
·
C
Hundhälsa Är det någon som har råkat ut för att tandköttet på hunden överproduceras och växer över tänderna? Vill gärna ta del av era erfarenehter...
Svar
6
· Visningar
6 318
Senast: ChristinA
·
S
Hundhälsa Jag har en fråga, vilket är det som hundar absolut inte får äta? Jag menar som choklad och så. Jag vet nog det allra mesta om vad dom...
Svar
6
· Visningar
897
Hundhälsa Tänkte se om det möjligtvis har någon erfarenhet av det min hund har. Det är en vit herdehundstik som är strax över året. Symtomen hon...
Svar
17
· Visningar
5 665
Senast: Misty_87
·
Hundhälsa Sitter och funderar och undrar hur det kommer sig att hundar som är förrådskvalsterallergiska inte kan äta torrfoder. Jag vet att...
Svar
6
· Visningar
1 640
Senast: TantEster
·
M
Hundhälsa När kan man som senast ta och ge tiken abortspruta? Blev en tjuvparning i dag på kvällen. Är det för sent att åka till veterinär på...
Svar
5
· Visningar
1 800
Senast: hundar
·
Hundhälsa Tänkte höra med er vad det kan bero på att en hund på snart 4 år plötsligt får längre löp? Det är mammas hund så skriver åt henne. I...
Svar
2
· Visningar
1 174
Senast: Alexandra_W
·
L
Hundhälsa Min hund behöver banta! Jag har ju innan haft lite problem med att hålla hullet på min hund,men den tiden är totalt förbi. Från att ha...
Svar
3
· Visningar
1 544
Senast: Fiffi1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp