Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Hur är det egentligen? När jag läser på nätet låter det som samma sak, men behandlingen skiljer sig. Varför:confused:
Svar
4
· Visningar
1 204
Senast: Equus
·
Hundhälsa Jag har en Cavalier King Charles Spaniel på 9 år som nu börjar visa att hon är lite åt åren. Synen är inte den bästa, det börjar krypa...
Svar
8
· Visningar
4 497
Hundhälsa Vi har tittat på en 6 månader gammal tik som vi bestämt oss för att köpa sålänge hon går igenom besiktning. Idag ringde jag till Agria...
Svar
5
· Visningar
1 380
Senast: Zoya
·
Hundhälsa Jag blir så trött och ledsen. Mitt lilla måndagsexemplar har ont! Det började den 23:e december, på morgonen. Jag bad honom hoppa upp...
2 3
Svar
53
· Visningar
6 709
Hundhälsa Min tik har nu löpt i 10 dagar. I måndags kväll så började hon helt plötsligt gnälla och nästan skrika lite tyst 2 gånger, ungefär som...
Svar
8
· Visningar
1 201
Senast: wtf
·
Hundhälsa Nu blir det säkert en gnällig tråd men jag är så less på att hunden aldrig kan vara frisk. Har för bara några dagar sedan svarat i en...
2
Svar
22
· Visningar
2 710
Senast: Indiv
·
G
Hundhälsa Brukar allt som oftast laga min egen hundmat nu mer! Är höggravid och har idag inte möjlighet att åka och handla och insåg att det...
Svar
4
· Visningar
1 621
Senast: Gilan
·
M
Hundhälsa hej. Jag har en Blandras Australian Shepherd/Bordercollie hund som är otroligt hyperaktiv. Jag är 18 år och bor på internatskola som...
2
Svar
25
· Visningar
4 616
Senast: peace
·
Hundhälsa Har alltid använt keramikskålar till våra hundar då jag tycker det är mest hygieniskt. Men har nu fått erfara att...
Svar
8
· Visningar
2 231
Senast: startpompe
·
Hundhälsa Jag har suttit de senaste dagarna och funderat över just livmoderinflammation hos just hundar. Jag tycker i överlag att det är vanligt...
Svar
6
· Visningar
2 672
Senast: Kakis
·
Hundhälsa jag tillhör nog en av de nojjigaste hundägarna på den här planeten, där minsta lilla grej kan få mig orolig. hade mycket problem med min...
Svar
4
· Visningar
7 045
Senast: Saybia
·
Q
Hundhälsa Min avmagrade hund (han väger 43 mot förväntade 51-52 kg) var på gastro- endoskopiundersökning i fredags och vet. konstaterade ett...
Svar
4
· Visningar
2 446
Senast: QueenMarion
·
Hundhälsa Har äntligen:bump: hittat ett ställe som säljer tuggben av älghud, i Uppsala. Är det nån som vet något mer ställe som har och som...
Svar
2
· Visningar
1 082
Senast: Apollo
·
Hundhälsa Vi har extrema problem med kloklippning här hemma. Det är den värsta tortyr som finns enligt Sigge och jag vet inte riktigt hur jag ska...
2
Svar
21
· Visningar
5 764
Senast: TinyWiny
·
Hundhälsa Just nu känns det som att det är enda utvägen :mad: vi håller på att bli tokiga! För tre veckor sedan började dotterns tik löpa, det...
Svar
12
· Visningar
14 114
Hundhälsa Vi tänkte nu försöka med feromoner som komplement till vår hunds ensamhetsträning (som jag diskuterade i en tråd för ett tag sedan)...
Svar
14
· Visningar
3 383
Senast: apocalypsen
·
Hundhälsa Min vovve har fått något som ser ut som exem och sår i hela örat, märkte det när han kliade sig i det och gnällde samtidigt. Vad kan det...
Svar
7
· Visningar
1 533
Senast: Scandi
·
M
Hundhälsa Är det vanligt att dom har ont när dom har brutit en klo? Min hund bröt nämligen en klo i söndags och dom opererade bort klon och nu är...
Svar
14
· Visningar
4 746
Senast: petra_el
·
Q
Hundhälsa Min hund ska på undersökning på fredag, skrivs in i morgon på sjukhuset och ska då vara helt tom i magen. För detta ändamål ska han ha...
Svar
6
· Visningar
1 320
Senast: QueenMarion
·
T
Hundhälsa Har ett litet problem med min toy terrier hane på dryga 5 år. Han har alltid haft lite lätt för att läcka lite. De kan räcka att man...
Svar
1
· Visningar
677

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp