Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Hur länge bör man ge valpfoder till en dvärgschnauzer? Till vilken ålder, alltså.
Svar
2
· Visningar
2 341
Senast: Jenka
·
K
Hundhälsa Min jakthund har stora problem med svansen då han sökt fågel, av rörelsen blir den överansträngd på nolltid och blöder längst ut efter...
Svar
11
· Visningar
4 911
Senast: Disen
·
M
Hundhälsa min hundvalp kan inte bajsa, hon får inte ut de och ylar och skriker när hon försöker!! vad ska man göra? är de farligt??
Svar
12
· Visningar
1 120
Senast: Mandh
·
Hundhälsa Jag har en tik på 15 år som de senaste två dagarna har kissat enorma mängder. Jag har dock inte tyckt att hon har druckit mer än...
Svar
5
· Visningar
2 099
Hundhälsa Igårkväll när vi kissade sista gången käkades det som vanligt en o en annan pinne, och ett par gånger idag har lilla hunden...
Svar
6
· Visningar
10 243
Senast: AnnaJL
·
Hundhälsa har en schäfertik på tre år, jag har haft henne i ett år ungefär! Hon är i tunnaste laget, det har hon varit sen vi fick henne! nu har...
2
Svar
25
· Visningar
6 128
Hundhälsa ..som jag tagit med hem från stallet. Det finns i ett särskilt rum, där kaninen bor. Hunden är aldrig där, men kan kvalster från höet...
Svar
3
· Visningar
849
Senast: Apollo
·
L
Hundhälsa Jag undrar om det finns någon som har bra tips på hur man rent praktiskt kan ta urinprov på en hund? Sitter och klurar på hur jag kan...
Svar
5
· Visningar
1 133
Hundhälsa Vet inte om jag missförstått min kollega men fick igår veta att han hade sin 15-veckors valp i bilen på jobbet. Pga att den inte kan...
2
Svar
20
· Visningar
4 427
Senast: Yrja
·
P
Hundhälsa Min tik är ca 5v in i dräktigheten, hon har börjat fälla otroligt mycket. Vad kan det bero på? Kan det vara hormonerna? Är det någon som...
Svar
1
· Visningar
1 498
Hundhälsa Idag är jag hundvakt åt min brors hund. Hon är lite skruttig i kroppen och hon ser dåligt. Hon gillar att valla och att apportera men...
Svar
4
· Visningar
699
Senast: NiNi
·
Hundhälsa Vi har en 4 månader gammal kattunge som är född här på gården, hans mamma är ofta ute på äventyr och nu så har vår hund (Rottweiler...
Svar
4
· Visningar
2 293
Senast: Ciindy
·
K
Hundhälsa Hej Har för mig att det finns en massa människor med erfarenhet av dvärgschnauzrar här inne, skulle behöva lite goda råd:) Min lilla...
Svar
2
· Visningar
974
Senast: Miao
·
Hundhälsa Sätter sig olika sorters allergier på olika delar på kroppen. Tex skit i öronen kommer det nästan bara från foderallergi eller kan...
Svar
14
· Visningar
1 526
Senast: Apollo
·
H
Hundhälsa Jag har en 1 år och 3 månaders gammal chihuahua hane, som är lite bossig av sig. Han Älskar människor och är en väldigt social hund...
Svar
3
· Visningar
1 109
Senast: Gnist
·
Hundhälsa Ni som haft nykastrerade hanar, hur har ni gjort med promenader? Totte knipsades igår och är pigg och glad om än apatisk inne med...
Svar
4
· Visningar
766
Hundhälsa Nu har stackars lille blivit "sjuk" igen. Har sedan igår börjat slicka sig som en dåre på en framtss och då upptäckte ja att han hade en...
Svar
9
· Visningar
2 509
Senast: Indiv
·
Hundhälsa Min hund fick en ögoninflammation som blossade ut den 28 augusti. Jag tvättade och satte på kragen så han inte skulle kunna klia sig för...
2
Svar
22
· Visningar
3 566
Senast: pimy
·
S
Hundhälsa Nu har min hund fått fukteksem igen, samma som förra året. Hon fick då prednisolon utskrivet men jag kan inte komma ihåg doseringen. Ni...
Svar
18
· Visningar
20 111
Senast: Jadzia
·
Hundhälsa Som spinoff på trådar om hur mycket vi lämnar våra hundar själva, där jag även läste en kommentar om "hellre kvalitetstid än...
Svar
5
· Visningar
1 256
Senast: vallhund
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kemisk kastration?
  • Katter och spädbarn
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp