Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Min lilla jrt tik har varit hängig ett tag och vi tippade på skendräktig då hon vart så hängig och bara velat mysa med våra...
Svar
1
· Visningar
964
Senast: Raven_
·
J
Hundhälsa Hur "farligt" är det egentligen om hundar äter choklad?? Min unghund har just smaskat i sig 4-5 rutor av Marabous Nonstop chokladkaka...
Svar
4
· Visningar
3 276
H
Hundhälsa Min älskade lilleman måste opereras pg ett sk dolt fel. Hur mycket är uppfödaren skyldig att betala?
3 4 5
Svar
82
· Visningar
8 251
Senast: Skeptiker
·
Hundhälsa Idag hade lill hunden levt om rejält hemma på förmiddagen (så går det om man inte idats göra annat än promenader de 3 senaste dagarna...
Svar
2
· Visningar
10 492
Senast: Ainon
·
L
Hundhälsa Hej! Vi har fått reklam från Royal Canin om ett nytt foder som heter West Highland White Terrier Adult 21...
Svar
5
· Visningar
4 616
Senast: LFN
·
Hundhälsa Jag är så jävla ledsen, besviken och rädd. Mitt lilla monster ligger inne hos vet för förberedelse inför operation. Hon är knappt 11...
2
Svar
27
· Visningar
2 502
Senast: Nikkis
·
Hundhälsa Rufus, en 15 månader gammal goldenhane, har de senaste veckorna kissat inomhus nästintill varje dag. Han är kastrerad och har varit det...
Svar
9
· Visningar
1 447
Senast: skuggi
·
G
Hundhälsa HJÄLP !!! Varför har min 9 veckors valp blod i sin lösa avföring???.Upptäckte det på vägen hen från uppfödaren,hon är glad...
Svar
1
· Visningar
1 480
Senast: Swat
·
L
Hundhälsa Hej, Min pojkväns valp har fått Epifysglidning, som är skadad tillväxtlinje i lårbenshals. Är det någon som har mer information om...
Svar
6
· Visningar
2 447
Senast: Pigan
·
Hundhälsa Det har varit frost inatt, betyder det att fästingsäsongen är över nu, tro?
Svar
3
· Visningar
1 127
Senast: Jaahl
·
Hundhälsa Jag tycker att min lilla Jack Russelltik på drygt tre månader är alldeles för tunn. Hon äter inte jättebra, men det varierar från dag...
Svar
6
· Visningar
1 112
Senast: Zizzy
·
Hundhälsa jag misstänker att loke har fått rävskabb igen, för tredje hösten i rad. men hur är det möjligt? vi bor inte i samma stad som tidigare...
Svar
2
· Visningar
749
Senast: Grana
·
Hundhälsa Min tik har haft dålig andedräkt i 3 år (hon är 5,5 år). Jag har skött hennes tänder med tandstensskrapning, plaque-off, borstning och...
Svar
14
· Visningar
7 381
Senast: Annika_L
·
M
Hundhälsa Jag börjar bli lite orolig för min valp, hon är 14 veckor och vi fick hem henne vid 8 veckor. Problemet är att hon värkar höra dåligt...
2
Svar
33
· Visningar
3 061
Senast: Mandh
·
Hundhälsa Efter att ha avslutat en 20 dagars antibiotikakur mot Borrelia till min hund (som fotfarande inte är sig helt lik, suck...) vill jag...
Svar
15
· Visningar
1 707
Senast: Miiip
·
S
Hundhälsa Kände för någon vecka sen en mycket liten knöl i "simhuden" på Wiltons vänstra baktass, emellan den yttersta och en av mellantårna...
Svar
8
· Visningar
2 834
Senast: soma
·
Hundhälsa För en tid sedan var jag hos veterinären med min hund pga hon hade en kraftig hälta, kunde inte stödja på ena frambenet, hon hade...
Svar
1
· Visningar
1 093
Hundhälsa Har en pudel/cocker-korsning på 3 mån som jag badar då och då. Första gångerna torkade jag med handduk sådär halvtorrt och så sprang...
Svar
14
· Visningar
11 252
Senast: jappisen
·
Hundhälsa Jag tycker min dobermannhane 4.5 år dricker allt mer vatten. Hur mycket är normalt att dricka för en hund på 40-45 kg under ett dygn? Om...
Svar
2
· Visningar
2 499
Senast: Lady_A
·
Hundhälsa Hur länge bör man ge valpfoder till en dvärgschnauzer? Till vilken ålder, alltså.
Svar
2
· Visningar
2 341
Senast: Jenka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Akvarietråden IV
  • Bra familjehund? Rasvak😇

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp