Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Min vovve fick tillbaka sin ögoninflammation i helgen. Var hos veterinären igår och nu går han på både antibiotika och kortison. Han...
Svar
1
· Visningar
973
Senast: Aliide
·
Hundhälsa Hej, Var inne hos veterinären igår med min hund för att röntga bak, hunden har börjat "sprätta" med bakbenen IBLAND efter hon legat...
Svar
11
· Visningar
2 024
Senast: bengeten
·
Hundhälsa Är det normalt? Vår hane, 3,5 år, har fått "smak":crazy: på att slicka sig tills han får utlösning. Att hundar juckar och håller på...
Svar
14
· Visningar
5 783
Senast: Haxa
·
Hundhälsa Kan man ta med sig hunden på inrikes flyg? Får man då ha den i knät (lite Jack Russell på då tolv veckor)? Eller måste den sitta i...
Svar
3
· Visningar
1 519
Senast: Laa
·
D
Hundhälsa Hejsan! För några år sedan eller iaf ett tag sen(kommer inte riktigt ihåg) sände TV4:s Kalla Fakta eller SVT:s Uppdrag granskning ett...
Svar
5
· Visningar
1 134
Senast: DreamGodi
·
F
Hundhälsa Som sagt, Jag har en liten Dansk/svensk Gårdshund valp, 14 veckor. När det regnar ute och han blir blöt, t.ex igår, ser han mycket...
2
Svar
30
· Visningar
11 070
Senast: Saybia
·
Hundhälsa Min lille på två år har så mycket tandsten, tänderna är verkligen bruna:crazy: min gamla hund såg inte alls så illa ut i munnen, han...
2 3
Svar
46
· Visningar
3 504
Senast: Basilika
·
Hundhälsa När min tossiga Beauceron börjar gå BAKOM oss i skogen, och när folk börjar utbrista -"Vad lugn och fin han blivit!!!" DÅ vet man att...
Svar
11
· Visningar
1 275
Hundhälsa Det är med rödgråtna ögon och för mycke tårar på min suddiga skärm som jag skriver detta hemska inlägg. Jag vet inte ens vart jag ska...
3 4 5
Svar
84
· Visningar
7 600
Senast: hundar
·
S
Hundhälsa Har en american hairless terrier på snart ett år och han har aldrig ätit riktigt bra och jag känner mig snart väldigt desperat! Han...
Svar
14
· Visningar
1 235
Senast: Roxer
·
Hundhälsa Vad säger ni om innehållet i följande foder? 1. Protein: 24% Fett:15,5 Lamm (>14%), Ris (>14%), Majs, Sorghum, Kycklingmjöl, Korn...
2
Svar
30
· Visningar
3 545
Senast: Netted
·
S
Hundhälsa Måste vända mig till det allvetande Bukefolket! Ska ju röntga min hund och det verkar som om ingen kan svara på hur lång karens det är...
Svar
4
· Visningar
1 380
Senast: skrocken
·
Hundhälsa Phu, jag börjar se ljuset i tunneln. Viktor har nu tagit sig igenom eliminationsdieten. Kliade betydligt mindre. Han har också...
Svar
16
· Visningar
1 453
S
Hundhälsa vi har en hund som är väldigt på våran katt och han (katten) tycker det är jätte jobbigt, vi har använt blommspruta och sprutat vatten...
Svar
3
· Visningar
909
Hundhälsa Min tik har fått uvi vid/efter de tre senaste löpen:(. Hon är bara 3 år så det är många löp kvar om hon har turen att få ett långt...
Svar
10
· Visningar
4 074
Senast: Rotterö
·
Hundhälsa Någon som gett det till sin hund? Fick det av veterinären igår, men fick en hel del andra mediciner också så jag har inte riktigt i...
Svar
2
· Visningar
1 177
Senast: Cambrie
·
Hundhälsa Phu, vart ska jag börja. :( 10 månaderdagen närmade sig med stormsteg och det var inte många veckor kvar tills vi äntligen skulle få...
Svar
5
· Visningar
1 309
Hundhälsa Valpen har varit på logen och hittat katternas torrfoder. Har nog satt i sig 6-7 dl. Det är en borderterrier. Vad göra?
Svar
5
· Visningar
916
Senast: Jeps
·
Hundhälsa Ursäkta att jag tjatar om mig och min allergi hund.:crazy: Men allt är så nytt och man kan ju inte allt. Jag undrar varför man inte...
2
Svar
35
· Visningar
3 181
Senast: Rose
·
Hundhälsa Enkel fråga; fungerar den så som utlovad?
Svar
12
· Visningar
1 480
Senast: hopp_o_galopp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp