Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Nu går jag emot mig själv och fråga om råd här på hund. Något som jag kanske få ångra, få se :p Men i alla fall det är såhär att som...
Svar
10
· Visningar
1 426
Senast: Varmblod90
·
Hundhälsa Hur fungerar en dolda fel försäkring?
Svar
17
· Visningar
8 176
Senast: vallhund
·
K
Hundhälsa Det är hopplöst svårt att hitta något täcke som sitter som det ska på en tax, därför vänder jag mig till er alla härinne och hoppas...
Svar
6
· Visningar
6 978
Senast: cancan
·
Hundhälsa Om man misstänker tonsillit och att hunden kan ha haft det sedan jag fick honom (3½ mån drygt ) Då lär ju tonsillerna vara ganska illa...
Svar
9
· Visningar
4 857
Senast: TantEster
·
Hundhälsa Det är en hanvalp på 7månader. 1 kula har kommit ner än så länge. Men det som oroar mig lite är varför han biter sig i snoppen/förhuden...
Svar
10
· Visningar
5 268
Senast: escodobe
·
S
Hundhälsa Hej. Jag funderar på det här med foder. Jag har en schäfer och en rottweiler. Och jag vill gärna ha samma foder på dom. Just nu kör jag...
Svar
18
· Visningar
1 980
Senast: grusholmen
·
Hundhälsa Hittade en sida hos Cambridge University som listar genetiska sjukdomar hos hundar. Man kan gå in på hundras o se vad som är listat...
Svar
7
· Visningar
2 136
Senast: Krax
·
Hundhälsa Hoppas de finns några hundkunnigt folk vaken den här tiden...:crazy: Upptäckte att min kastrerade medelålderstik lämnar fläckar på...
Svar
2
· Visningar
4 015
Senast: AmandaOhlsson
·
M
Hundhälsa En gammal bukeanvändare som dammar av tangentbordet... Jag undrar om någon här har erfarenhet av större operationer? Vad som har...
Svar
12
· Visningar
16 246
Senast: Bebben
·
Hundhälsa http://www.sva.se/sv/navigera/Djurhalsa/Hund/Infektionssjuksomar/Angiostrongylus-vasorum-fransk-hjartmask---djuragare/
Svar
8
· Visningar
1 163
Senast: Rotterö
·
Hundhälsa ja vet inte riktigt vilken mat jag ska ge åt hundarna. åt gammelhunden har ja nog alltid gett pedigree men nu på senare tid så bajsar...
Svar
1
· Visningar
581
Senast: Ciindy
·
Hundhälsa Har tagit över en 1,5-årig dansk-svensk gårdshund, en tik. Hos förra ägaren sov hon alltid i bur men jag har försökt ha henne lös på...
Svar
3
· Visningar
842
Senast: Emmelie
·
Hundhälsa Idag känner jag mig lite glad faktiskt. Jag har ju tidigare skrivit om grannarna som är missbrukare och deras hund? Och just nu...
Svar
3
· Visningar
906
Senast: angelwings
·
Hundhälsa Var hittar man sånt och vilken rekommenderas? Eller kan man använda typ helosan? I nuläget är det inget Sigge störs av, trampdynorna...
Svar
4
· Visningar
1 529
Senast: McFlurry
·
A
Hundhälsa Min tik (14 mån) har på mindre än ett dygn fått ett väldigt svullet juver. Det är bara juvren på vänster sida som svällt upp (är nu ca...
Svar
2
· Visningar
1 984
Senast: anja23
·
H
Hundhälsa Varje eller vartannat år?
Svar
2
· Visningar
786
Senast: Milosari
·
C
Hundhälsa hej alla hundmänniskor (och hästmänniskor) jo nu är det så att jag har ett litet dilemma. jag köpte min vovve i våras, en jack russel...
Svar
12
· Visningar
1 148
Senast: Cutie
·
T
Hundhälsa Har ett litet problem som jag hoppas att ni kan hjälpa mig svara på. Jag har en blandras kille på snart 1 år, och det är nämlingen så...
Svar
1
· Visningar
1 301
Senast: Blandrastik
·
E
Hundhälsa Jag har en fyraårig rottweiler, har vart hos vett nu två gånger för han har varit snörvlig och TÄT i näsan? första gången pratade dom...
Svar
3
· Visningar
1 362
Senast: hastflicka
·
Hundhälsa Ja, precis som rubriken säger. Hur ofta är ni ute med era 6 månadersvalpar? Förutsatt att de är rumsrena då. Sigge är rumsren...
Svar
5
· Visningar
952
Senast: sssssssara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vinterföräldrar 23/24
  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Gråter du?

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Resultat på HD-röntgen
  • Bra familjehund? Rasvak😇

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp