Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

P
Hundhälsa Läste detta på hundmagazinet.se Hundmagazinet gjorde ett besök i veckan när Försvarsmakten hundtjänstenheten tillsammans med FOI...
Svar
1
· Visningar
1 068
Senast: Kira
·
Hundhälsa Kamrat H skulle köpa sin första valp, det har dividerats i timmar om vilken ras och valet föll på en Cavallier. So far so good. Man...
Svar
12
· Visningar
3 391
Senast: Gnist
·
D
Hundhälsa Min sjuåriga Evita har börjat få en hel del knölar lite varstans. Har varit hos vet tidigare och då har dem konstaterat att det är...
Svar
2
· Visningar
1 477
Senast: DeliriumTrigger
·
Hundhälsa Min föräldrar har en doberman, hon är åtta år idag. Väldigt ägermedveten o viker helst inte mer än 1dm från mammas sida. Jag bode hemma...
Svar
13
· Visningar
2 021
Senast: lady_vip
·
V
Hundhälsa familjen står i begrepp att införskaffa en ny liten familjemedlem :love: inte brun labrador hanne är det tänkt att det ska bli igår...
2
Svar
24
· Visningar
10 724
Senast: vickis-pajala
·
A
Hundhälsa Jag har stått ett år efter en chihuahua. Äntligen kom "min" kull! Men när valparna veterinärbesiktades för säljning hade en valp...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
37 882
Senast: Red_Chili
·
Hundhälsa Tillbringade hela lördagen på Strömsholms djursjukhus med hunden. Visade sig att hon har ett lindrigt diskbråck! Någon som har...
Svar
11
· Visningar
10 794
Senast: Disen
·
F
Hundhälsa Hej igen bukefalister, min stora trådskapar-dag är inne. :angel: Hur skulle ni ställa er till att promenera en 7 månaders unghund...
Svar
18
· Visningar
3 932
Senast: Ylvahedin
·
Hundhälsa Min cairnterrier har precis blivit diagnosticerad med njurinsufficiens. Njurarna var tydligt påverkade när de kollades med ultraljud men...
Svar
5
· Visningar
3 178
Senast: lady_vip
·
Hundhälsa En bekant har en hane som nu två morgnar i rad har kissat inne, innan första rastningen. Inte så att han markerar utan han sätter sig...
Svar
3
· Visningar
1 191
Senast: falukorw
·
Hundhälsa Vår hund (dvärgschnauzer) beter sig konstigt inomhus, har ej märkt det utomhus då han är så upptagen av allt som finns att göra. ...
2
Svar
22
· Visningar
2 435
Senast: Terja
·
Hundhälsa Denna gången är det faktiskt inte mina hundar det gäller:D Mina hundar blev påflugna av grannens hund igår, ingen skada skedd förutom...
Svar
4
· Visningar
6 033
Senast: Red_Chili
·
Hundhälsa Jag blev lite förvånad idag när jag var på djursjukhuset med den Lapske. (För att göra en lååång historia kort så var det återbesök...
Svar
9
· Visningar
2 070
Senast: Disen
·
S
Hundhälsa Vi ska kastrera våran hund. Hade tänkt ringa och boka tid när en annan veterinär tyckte att vi först skulle göra en kemisk kastrering...
Svar
6
· Visningar
1 135
W
Hundhälsa För vaccinets skull behöver man ju bara vacc varannat år. Hur är det på hundklubben när man går kurser, vad är det för regler där? Ska...
Svar
7
· Visningar
947
Hundhälsa Min hund har ett märkligt sår precis brevid anus , det ser ut som att en böld som spruckit ungefär (fistel?), ett litet jack på 3 mm och...
2
Svar
21
· Visningar
26 455
Senast: Snixten
·
F
Hundhälsa Hej Bukar. Min lilla hanhund på 7 månader är av en vet. konstaterat kryptokid, en testikel nere å en kvar någonstanns i buken, vet...
Svar
15
· Visningar
6 290
Hundhälsa Hej Jag undrar hur mycket en ben/led koll kan kosta?? där man kan se om hundens ben är friska eller inte... Då en kompis blandras...
Svar
8
· Visningar
3 631
Senast: Ulga
·
K
Hundhälsa Jag läste precis dom nya villkoren som gäller i agrias försäkringar from den 1 april 2009. Ett utav dom nya villkoren är detta...
2 3
Svar
55
· Visningar
5 236
Hundhälsa Hur ofta avmaskar ni era hundar? Regelbundet eller enbart om det finns misstanke att de har mask? Min vovve avmaskades när han var...
2
Svar
22
· Visningar
3 799
Senast: paradox
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp