Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

K
Hundhälsa Jag läste precis dom nya villkoren som gäller i agrias försäkringar from den 1 april 2009. Ett utav dom nya villkoren är detta...
2 3
Svar
55
· Visningar
5 240
Hundhälsa Hur ofta avmaskar ni era hundar? Regelbundet eller enbart om det finns misstanke att de har mask? Min vovve avmaskades när han var...
2
Svar
22
· Visningar
3 799
Senast: paradox
·
A
Hundhälsa Jag har en fråga som jag måste få svar på. Finns det ingen lag på hur länge hundar får sitta inlåsta i bilar? Och om inte, finns det...
Svar
13
· Visningar
1 834
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Carrier hundfoder är det ett hyfast bra foder?
Svar
7
· Visningar
19 785
Senast: Klara J
·
Hundhälsa Behöver lite tips för valpen (6 mån) som är extremt åksjuk... Blir ett stort problem då han får följa med oss mycket, vilket ju innebär...
2
Svar
28
· Visningar
5 721
Senast: Ulga
·
Hundhälsa Vad har ni för erfarenhet av dem, humbug eller fantastiskt:D? Det är ju definitivt dags att skaffa ngt fästingskydd, örthalsbanden...
Svar
16
· Visningar
10 793
L
Hundhälsa Nu har vovven bantat i ca 1 månad och nu behöver hon inte bli smalare, så det är dax att köpa ett nytt foder som hon inte blir tjock av...
Svar
6
· Visningar
1 007
Senast: Galathea
·
B
Hundhälsa Jag har fått slaktavfall av en bekant. Råa nötben. Ska man koka det först? Har för mig att min tik blev lite lös i magen sist hon fick...
Svar
3
· Visningar
1 200
Senast: Mariika
·
Hundhälsa Har en springer hane som kissar inne. De rinner massor av han. på 6 timmar kan han ha kissat 3 gånger. Va hos vet för 2 veckor sen och...
Svar
5
· Visningar
808
Senast: wtf
·
Hundhälsa ... idag. Det visade sig att det jag trott var lite svamp typ var allergi mot något, men vad :confused:. Så nu har vi startat...
Svar
8
· Visningar
1 015
Senast: Apollo
·
Hundhälsa Kompisens hund fick valpar för några veckor sen, förlossningen gick bra men sen gick det mindre bra. Tiken fick täta anfall, typ...
Svar
2
· Visningar
852
Senast: MissFideli
·
A
Hundhälsa Min kompis blev rekomenderad, av vet., att ge c-vitamin till sin valp som har UIV. Hon ringde en foderexpert i ett annat ämne idag och...
Svar
5
· Visningar
11 732
Senast: Berin
·
Hundhälsa Som rubriken säger när är det dags att ta beslutet att avliva sin vän? Jag står rådvill och vet inte vad jag ska ta mig till. Jag...
2
Svar
25
· Visningar
3 143
Senast: pernilla_s
·
Hundhälsa Jag har en tik på 10 år (labrador/hamilton stövare). Hon är en aktiv familjehund som motioneras en hel del med promenader, träning i...
Svar
5
· Visningar
1 585
W
Hundhälsa Jag har en schnuzer på snart 11 år som under ett längre tag haft två knölar på ryggen. Hon beter sig som hon alltid gjort o kliar inte...
Svar
12
· Visningar
5 981
Senast: lilstar
·
Hundhälsa Nu är jag inne i foder djungeln och blir bara mer och mer snurrig :p Min hund äter idag friskies torrfoder, men hon är matt i pälsen...
Svar
5
· Visningar
968
S
Hundhälsa Använder mig utav mitt anonyma nick. Iaf, det är så att vi ska flytta in till stan, vi har två hundar. Hundarna är uppvuxna på...
Svar
4
· Visningar
972
Senast: skrocken
·
Hundhälsa Jag har en hund som är 14½ och pigg och glad. Hon har, som gamla hundar brukar få, "elefantskinn" på sina armbågar. Märkte i helgen att...
Svar
14
· Visningar
8 898
Hundhälsa Jag har trådskapardag idag :D Inga bekymmer direkt, men jag undrar lite över försäkringar och hur ni försäkrar era hundar? Vilket...
2
Svar
23
· Visningar
1 986
Hundhälsa Min hund har på nåt vis brutit en klo på ena framtassen, dvs själva klokapseln (heter det väl?) har skalats av en bit och pulpan ligger...
Svar
4
· Visningar
6 613

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Uppdateringstråd 29
  • Lösa hundar

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp