Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Bra eller dåligt? Första egna reaktionen var dåligt, då jag mest tänkte på användningsområdet hålla hunden varm efter uppvärmning...
2
Svar
26
· Visningar
3 436
Senast: Flo-Jo
·
S
Hundhälsa Ja nu klassas det som doping. vad tycker ni om det ?
Svar
2
· Visningar
716
Hundhälsa Det knäpper väldigt i Ians bakknän, han rör sig normalt och verkar inte ha ont av det..är det normalt? :crazy:
Svar
8
· Visningar
9 240
Hundhälsa Jag undrar om någon vet om försäkringsbolag brukar täcka en allergiutredning hos hund?
2
Svar
24
· Visningar
5 056
Senast: TantEster
·
Hundhälsa Jag har en liten fundering ang det här med lek som diskuteras i en annan tråd. Det är ju ett jättebra sätt att berömma och skapa...
Svar
7
· Visningar
1 155
Hundhälsa hej är så att min pojkvänns hund spenderar jag väldigt mycket tid med och hon är med i stallet mycket osv... min pojkvänn och hans...
2
Svar
20
· Visningar
5 803
Senast: timme
·
Hundhälsa Hur ska man gå vidare när ens trygghet har försvunnit? Hon fanns vid min sida under många hemska och jobbiga upplevelser i mitt liv...
Svar
11
· Visningar
1 407
Senast: Wild Rein
·
L
Hundhälsa Jag har en blandrastik på 2½ år. Mamman är schäfer/rottis och pappan är renrasig anatolisk herdehund. Ända sedan hon kom till mig vid...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
6 963
Senast: Generalen
·
G
Hundhälsa Har en 4 årig goldenkille som jag verkligen älskar över allt annat. Kruxet är att han tål inte andra män. Vi har prövat de mesta och de...
Svar
6
· Visningar
940
Senast: MaRomer
·
Hundhälsa Alltid är det något med dessa hundar... :crazy: Nu har Nova fått i sig en halv tablett bricanyl som en slarvig sköterska har haft ner...
Svar
1
· Visningar
2 774
Senast: Kilauea
·
N
Hundhälsa Igår upptäckte jag att min hund har sår i mungipan.. Dock bara på ena sidan.. och även pälsen är borta.. Vad kan de bero på? :/ Det är...
Svar
2
· Visningar
3 756
Senast: nathalieuhlan
·
Hundhälsa kan man ha fästig halsband på en 5,5 mån valp. Om dom leker o busar . Och om den andre hunden biter i halsbandet . Är det farligt bra...
2
Svar
20
· Visningar
2 530
Senast: Rotterö
·
Hundhälsa Någon som kan rekomendera ett bra hundsim i Skåne??
Svar
12
· Visningar
3 695
Senast: HaLo
·
Hundhälsa Hur konstaterar man att en hund har noskvalster? Vad ger man för behandling? Kan hundägaren bära smittan från sin hund till en annan...
2
Svar
25
· Visningar
2 267
Senast: Milosari
·
F
Hundhälsa Ännu en tråd från mig! :angel: Bland hästarna har många s.k. träningsscheman, för att bygga upp muskler på rätt sätt, för att träna...
Svar
2
· Visningar
875
Senast: Fire-Eye
·
Hundhälsa Min sambo tänkte börja motionera rottan med inlines=) Vi tror att det kommer passa dem båda. Rottan är nu 15 månader och har väldigt...
Svar
4
· Visningar
1 346
Senast: MaRomer
·
F
Hundhälsa Som rubriken lyder, när anser ni att en hund är för gammal? När är det dags för era hundar att trappa ner på träning/sluta tävla osv...
Svar
8
· Visningar
1 829
Senast: Red_Chili
·
Hundhälsa Hej! Mina föräldrar har en hund med en väldig massa problem. Det är en 4-5årig schäfertik riktigt stor och långhårig, full av liv. Till...
Svar
4
· Visningar
1 254
Senast: vallhund
·
H
Hundhälsa Jag skapar den tråd som en liten spin-off på "Blandis ägare?"-tråden, så att vi slipper förstöra den ännu mer... Hur skall man...
Svar
16
· Visningar
1 215
Senast: Yrja
·
Hundhälsa Hej! Om två veckor ska vi hämta hem en superfin hanvalp (nämner inte ras än det och bilder kommer när han kommer hem ;) )! Både jag...
Svar
10
· Visningar
1 479
Senast: vallhund
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp