Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Som om det här inte redan vore en jävla skitdag, så var ju även Viktor hos veterinären idag, då han börjat klia sig igen. Hade tyckt det...
2 3
Svar
55
· Visningar
4 955
Senast: Alexandra_W
·
Hundhälsa Jag har av en vän blivit rekommenderad att ta min hund till en naprapat och är nu nyfiken. Vilka här går med sina hundar till...
Svar
2
· Visningar
1 789
Senast: TwiggyM
·
S
Hundhälsa Igårkväll började min tik bete sig jättekonstigt... började rycka i vänster bakben. Först bara lite, men det blev det värre å värre å...
Svar
6
· Visningar
10 797
Hundhälsa Hur ofta ska man vaccinera vuxna hundar? Är det olika på olika vaccin? Anledningen till att jag undrar är för att min gammeltik...
Svar
16
· Visningar
1 328
Senast: tinissen
·
Hundhälsa I tråden om att ge hunden rått kött blir man att tala liiite om Färskfoder, att det skulle vara "nästan" lika bra. Jag googlade lite...
2
Svar
24
· Visningar
2 069
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Någon här som vet om man kan kolla patella utomlands och resultatet ändå gäller i Sverige och kommer in i hunddata? Handlar om...
Svar
1
· Visningar
728
Senast: Zizzy
·
Hundhälsa När jag var med hunden hoss veterinären igår såg jag i en hundtidning en annons om ekologiskt hundfoder och jag tror allt animaliskt kom...
Svar
5
· Visningar
1 592
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Viktor fick ju en episod när han var ungefär åtta månader (om jag minns rätt) då han började hinka i sig vatten, och pinka floder. Blev...
Svar
14
· Visningar
1 976
Senast: Alexandra_W
·
Hundhälsa Min hund har fått märkliga symptom: Det första jag märkte var en knut strax ovanför penis vilket visade sig vara lymfknutorna som...
Svar
4
· Visningar
7 482
Senast: Smokey
·
Hundhälsa Jag har en dalmatinertik som är nyss fyllda 5, och som på senaste tiden uppvisat lite märkliga beteenden. Hon har alltid druckit...
Svar
16
· Visningar
7 294
Senast: russinbulle
·
Hundhälsa Jag har en hane på 1år som är väldigt väldigt tunn. Han är iofs hälften så liten som sina syskon och har alltid varit liten men jag...
2
Svar
21
· Visningar
1 896
Senast: MrsScabtree
·
A
Hundhälsa Vi har blivit erbjudna en hanhund på tre år, som har HD grad B. Han är frisk och pigg och i full gång, men eftersom vi haft sån...
Svar
12
· Visningar
7 028
Hundhälsa Usch måste bara ventilera mig. Gubben vi har köpt huset slår sin hund, såg det nyss. Så har prata med flera grannar och de har sett det...
Svar
18
· Visningar
1 687
Senast: lady_vip
·
E
Hundhälsa Jag vaccinerade min valp för ca tre veckor sen mot parvo, hepatit, valpsjuka och kennelhosta. Dagen efter vaccineringen blev han 13...
2
Svar
24
· Visningar
2 213
Senast: Alexandra_W
·
Hundhälsa Jag har en liten fråga kring avmaskningen innan 12 veckorsvaccinationen... Vi fick som råd av kenneln att man MÅSTE avmaska en vecka...
Svar
14
· Visningar
12 891
G
Hundhälsa ja nu är jag så less och ledsen, har varit med min älskade lilla tax som är tre år, på hur många undersökningar som helst hela 6 stycken...
Svar
6
· Visningar
2 443
Senast: martha
·
Hundhälsa Hej hopp alla! jag bara måste få skriva av mig, jag har en tik här hemma (omplacerings, som jag tog hand om) som jag har misstänkt...
Svar
4
· Visningar
1 212
Senast: Casper
·
Hundhälsa Mitt hat mot det förbannade kortisonet börjar anta oanade proportioner nu. Nu har nämligen nosen blivit så himla torr på Utter att...
Svar
16
· Visningar
9 536
Senast: Alexandra_W
·
Hundhälsa Om en vecka hämtar vi hem valpen (äntligen!) och idag flyttade vi (äntligen)! :bump: Så... nu har vi all möjlighet att göra allt rätt...
Svar
11
· Visningar
1 728
Senast: Ms-mee
·
Hundhälsa Har börjat cykla med den större hunden och vill ha upp hennes kondition. Hur långt/länge är en rimlig målsättning? Håller mig så hon är...
Svar
11
· Visningar
1 159
Senast: Gnist
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp