Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Enligt en artikel i svensk jakt stämmer inte innehållsförteckningen i hälften av testade färskfoder... 2 3
Svar
43
· Visningar
5 229
Hundavel & Ras Min jaktlabbe börjar bli till åren, och det är hög tid att tänka på nästa hund. Jag är jättenöjd med jaktlabben som ras, men vill ha en... 2
Svar
29
· Visningar
3 436
Senast: Sikta
·
Hundhälsa Är inte speciellt hemma i ämnet men jag hörde talas om en (enligt berättaren) ny metod för att kunna bestämma HD-grad. Kände mig...
Svar
7
· Visningar
972
Senast: fetange
·
Hundhälsa Hej Jag blir tokig av att gå i vardagen och lunka - familjesituationen innebär att inget, någonsin blir gjort (läs de väntar hemma efter...
Svar
11
· Visningar
855
Senast: hagel
·
Hundhälsa Jag har de senaste två åren gett färskfoder till min hund. Det är inget problem så, men tycker det är lite kladdigt att hantera...
Svar
16
· Visningar
1 498
Senast: Monstermom
·
Hundhälsa Jag har ju inte haft hane tidigare men min 7-åriga labbe har kleggig snopp. Har spolat med förhudsrens och hoppas att det blir bättre...
Svar
12
· Visningar
6 291
Senast: russinbulle
·
  • Omröstning Omröstning
Hundhälsa Jag och min familj har haft väldigt många hundar under årens lopp, och med undantag för min svägerskas 13 år gamla cocker, som nyligen... 2 3
Svar
42
· Visningar
6 755
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund 17 veckor gammal imorgon. Och nu är hon en border collie :love: Notera hur hon tänder till allt eftersom. Svansen börjar med en käck... 2
Svar
37
· Visningar
3 030
Senast: Migo
·
Övr. Hund Jag har hållit kurser i egen och i SBK:s regi i tio år, börjar känna mig rätt rutinerad. Jag får ofta bra eller väldig bra omdömen på... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
7 165
Senast: Wysiwyg
·
Övr. Hund Rallylydnadsfråga: Hur upplevde du steget mellan nybörjarklass och fortsättningsklass i rally? Gick det smidigt? Vad var den största...
Svar
5
· Visningar
528
Hundavel & Ras Hej Har ägt 3 Grand danois, en blev bara 6 mån pga medfört njurfel. Den andra blev hela 10 år vilket är ovanligt för rasen, snitt...
Svar
16
· Visningar
2 476
Senast: Lena_B
·
Övr. Hund Har hittills tänkt att jag ska ha bältessele till min blivande hund och låta den åka i sätet, för att slippa byta bil. Men efter att nu...
Svar
18
· Visningar
1 741
Senast: Silver Girl
·
Övr. Hund Eftersom jag enbart skrivit på hundforumet när det har varit problem (och det har varit mycket problem) med Loppan så tänkte jag att det...
Svar
5
· Visningar
1 302
Senast: TeamLundVer
·
Hundhälsa Har funderingar kring detta. Någon med erfarenhet om det? Fick höra att det är vanligt hos BC pga av deras rörelsemönster? Någon som vet...
Svar
5
· Visningar
1 424
Hundavel & Ras Hej! Nu har jag velat fram och tillbaka i flera års tid vad gäller rasval, så jag tänkte att det är dags att ta hjälp! Jag tycker att... 2
Svar
24
· Visningar
2 258
Senast: kladdkaka
·
Övr. Hund Hur tänker ni när ni planerar tävlingssäsongen inom den/de sport/er ni håller på med? Tänker ni ut allt i förväg? Kollar utbudet...
Svar
7
· Visningar
679
Senast: Lejonelle
·
Övr. Hund Min syster har bekymmer med sin äldsta tik, hon har 2st Jack Russel tikar. 5 & 3 år om jag minns rätt. Den äldsta Lisa, är en jycke som...
Svar
6
· Visningar
936
Senast: Sablar22
·
Hundavel & Ras Nja, någon hund blir det väll inte än på ett tag. Men skulle kännas bra att få lite vägledning! :) Undrar vad folk menar när de säger... 2 3
Svar
59
· Visningar
5 326
Senast: Eda
·
Hundhälsa Ja, vad har ni för lösningar för att hålla svalt för hunden i bilen? Kylfiltar, kylklampar, kyltäcke? Själv har jag en reflekterande... 2
Svar
39
· Visningar
7 554
Övr. Hund Känner mer och mer att jag gärna vill ha en ny hund, min gamla har varit borta nu ett tag och ensamheten och tomheten är ju enorm. Men...
Svar
10
· Visningar
1 751

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Guldfasanerna
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Tillbaka