Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Hittade ju en knöl i juvret på Nikita för några dagar sen. Gick till veterinären som tyckte att jag skulle avvakta eftersom den var så...
Svar
6
· Visningar
14 105
Senast: Milosari
·
L
Hundhälsa Vår flicka verkar vara skendräktig. Har läst en hel del på internet men har fortfarande en fråga. Hon har alla sina leksaker i bädden...
Svar
6
· Visningar
1 071
Senast: Rotterö
·
W
Hundhälsa Kollade igenom min mormors 13åriga hund. Såg att alla överkäkens småtänder var borta, en av dom långa hörntänderna hade gått av en liten...
Svar
5
· Visningar
14 985
Hundhälsa Vovven fick första sprutan i september och skulle då ha den andra 4v senare, dvs i oktober. Av olika anledningar, huvudsakligen glömska...
2
Svar
23
· Visningar
4 103
Senast: Kaaarin
·
Hundhälsa Läste den lilla foderdebatten men tyckte inte att min fråga riktigt platsade där så jag skapade en egen tråd, jag kör ju Barf med Grima...
2
Svar
20
· Visningar
1 990
Senast: Sol
·
Hundhälsa Vovvsan hade ju svamp i ena baktassen och nu tror jag att det har spridit sig till munnen. Kan det det för det första? Hon har ju...
Svar
3
· Visningar
13 329
Senast: Apollo
·
E
Hundhälsa Jag har en hund på 6 månader som de senaste veckorna har spytt ca en gång nästan varje dag. Idag när vi var ute spydde hon 10 gånger på...
Svar
8
· Visningar
2 076
Senast: EvaLena
·
Hundhälsa På Söndag ska Maggan ställas, och hon har nu börjat tappa päls, och på baken på låren sitter det små tussar, och hon ser inte så fin ut...
Svar
2
· Visningar
772
Senast: jassica
·
Hundhälsa Om en hund har blivit diagnoserad att den har demodex, vad innebär det? Blir de helt friska av behandlingen eller ligger det kvar och...
Svar
8
· Visningar
2 424
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Jag avlivade nyss min gamla hund. Jag har en till hund, en tik på 17 mån. Hon började löpa ca 2 veckor innan vi avlivade min gamle...
Svar
9
· Visningar
1 421
Hundhälsa ... för att jag fodrar med pedigree från ICA? :crazy: Har provat Hills, det äter hon inte. Har provar RC- det visar hon allergi emot...
2
Svar
20
· Visningar
1 810
Senast: Belethien
·
Hundhälsa Har precis hittat en liten knöl, stor som en kapris ungefär i ett av Nikitas juver. Hur orolig behöver man vara att det är något...
Svar
11
· Visningar
2 117
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Har ibland på nätet stött på personer som hävdar att deras hund okynnesdricker, dvs dricker stora mängder vatten (och kissar därefter)...
2
Svar
26
· Visningar
9 368
Hundhälsa Min käraste vän insjuknade snabbt med sjukdomen Malign Lymfom. Detta innebär att han har fått elak artad cancer i lymfkörtlarna. Det har...
Svar
17
· Visningar
11 968
Senast: vallhund
·
A
Hundhälsa Dyr hundmat är inte särskilt bra för studentekonomin har vi upptäckt! Vi har funderat på att byta till standardt om några månader då...
2
Svar
21
· Visningar
2 946
Senast: Blueeyes
·
Hundhälsa Hej! Då var det dags för vårat första problem med lilla Kidden. Han vill inte äta. Eller jo, han äter litegrann.. Han är kollad så...
Svar
19
· Visningar
1 492
Senast: dpmatte
·
H
Hundhälsa Jag har en gammal hund, hon fyller 13 i år. Hon har sen tre år tillbaka artros i alla benen. Det sista halvåret har jag funderat på...
Svar
18
· Visningar
1 246
Senast: Linda_77
·
S
Hundhälsa Har två hundar, en lapp på 4 år o. en husky på 9 månader, båda hanar. När vi fick hem huskyvalpen så kräkte lappen upp en hög till...
Svar
1
· Visningar
760
Senast: yennork
·
Hundhälsa Nu kom det, i samband med foderbyte har damen min visat sin bekväma sida och vill inte äta av det nya fodret eftersom det inte...
Svar
11
· Visningar
2 070
Senast: Mitra
·
B
Hundhälsa Gammeltiken på snart 10 år spyr helt spontant ibland t o m när hon sover. Hon verkar inte må illa utan det kommer bara. Vad kan det bero...
Svar
2
· Visningar
837
Senast: vallhund
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • HusdjursGPS
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp