Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Jag har en storpudeltik på snart 11 år som vi nu konstaterat har cystor på äggstockarna för, vilket leder till att hon nu löper väldigt...
Svar
9
· Visningar
1 938
Senast: Berin
·
Hundhälsa Linfrö är ju väldigt bra för människo- och hästmagar, men hur bra är det för hundar? Hela linfrön. Ska man blanda med varmt vatten eller...
Svar
14
· Visningar
10 932
Senast: jappisen
·
Hundhälsa Min voffis fick för ca två månader sen öroniflammation i ena örat (troligtvis fått in vatten) Han blev röd, varm och lite skorvig i ena...
Svar
1
· Visningar
629
Senast: villi
·
Hundhälsa Min vovve har jag med mig på uteritter ett par gånger i veckan. Det har inte fastnat någon snö att tala om mellan trampdynorna, men nu...
Svar
16
· Visningar
1 198
Senast: Constance
·
Hundhälsa Som många vet har Utter varit personlighetsförändrad och haft beteendestörningar som kommit under en ganska lång period. Vi har tagit...
2
Svar
32
· Visningar
2 835
Senast: Alexandra_W
·
Hundhälsa Min hund börjar bli riktigt TJOCK,detta pga att vi ej har kunnat vara ute så mycket pga att vi har hafft det så himmla kallt i ca 2-3...
Svar
16
· Visningar
1 304
Senast: Calazirya
·
G
Hundhälsa Min dobermann fyller 10 nu snart och börjar onekligen bli lite till åren. Man märker det mest på henne genom att hon sover mer och att...
Svar
13
· Visningar
1 655
Senast: aiquen
·
B
Hundhälsa Vår tjej, (nu 8 mån) kissar oftast flera gånger då vi är ute och går. En hundtränare tyckte det var ovanligt beteende och nu undrar jag...
Svar
5
· Visningar
1 170
F
Hundhälsa Man ska ju enligt vissa "normer" röntga en hund mellan 8 och 12 månader (vilket ju är alldels förståerligt), men jag, som vill ha en...
2
Svar
25
· Visningar
3 103
Senast: Jadzia
·
P
Hundhälsa Jag är ny här och om jag har placerat denna tråd fel så får ni gärna flytta på den. Idag hittade jag en hund-webtidning har aldrig sett...
Svar
4
· Visningar
944
Senast: escodobe
·
Hundhälsa Märkte att ena hunden (tik) hade väldigt konstig svansföring idag. Istället för att stå rakt upp och vifta galet hänger den nu istället...
Svar
4
· Visningar
3 245
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Jag vet att förut hette det att stora hundraser som irländsk varghund eller grand danois inte blev äldre en max 7-8 år. Är det någon som...
Svar
3
· Visningar
3 882
L
Hundhälsa Jag har suttit och funderar över hur olika alla gör med sina hundar, nu undrar jag hur ni gör och varför + hur är hunden? Tex. Går du...
2
Svar
25
· Visningar
1 839
Senast: ïcatanten
·
V
Hundhälsa hmmmmm morsan och farsan var i går på utställning med sin jämttik och tiken spydde i bilens baksäte :crazy: ikväll så lånade jag...
Svar
11
· Visningar
1 156
Senast: Zizzy
·
K
Hundhälsa nån som har erfarenhet av Dermoid? kom just från vet. det jag trodde var en ögoninfektion verkar vara Dermoid... fick veta att det är...
Svar
12
· Visningar
4 625
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Idag så när jag var ute och gick med min hund(Coton de tulear tik) i koppel så hoppar en stor rottweilwer (hane)ur trädgården till ett...
Svar
6
· Visningar
1 136
Hundhälsa Igår gjorde vi en väldigt spännande sak jag och Grimsan. Vi for till kiropraktorn! Jag hade inga misstankar om att hon hade låsningar...
Svar
13
· Visningar
1 380
Senast: MrsScabtree
·
Hundhälsa Min rottis hane på tre 1/2 år(kastrerad,och lite för tjock tyvärr..står på bantning:o) har en knöl under huden på insidan låret på...
Svar
5
· Visningar
4 712
Senast: Skogstroll
·
Hundhälsa Va göra med en hund som har dålig aptit? Han hade problem med magen för ca ett år sedan, var på klinik, blev undersökt på alla möjliga...
2
Svar
29
· Visningar
8 889
Senast: Indiv
·
Hundhälsa Man kan ju undra om även han kan få kroppsdelar att växa ut igen? Ceasar kasterades den 22/12. Därefter har man kunnat kela med...
2
Svar
26
· Visningar
2 550
Senast: lady_vip
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • OS i Paris 2024 (dressyr)
  • Dressyrsnack 17
  • Världscupsfinalerna

Omröstningar

Tillbaka
Upp