Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Efter att ha sett på den här dokumentären och de berättade om sjukdomen SYRINGOMYELIA så började jag fundera lite. Jag och min familj...
Svar
5
· Visningar
12 810
Senast: Ferrari
·
Hundhälsa Blä, belgarn kliar sig. Hela tiden. Imorgon ska vi till huddoktorn och försöka lista ut varför. Jag som har haft allergihund tror...
Svar
17
· Visningar
3 891
Senast: Och_Aye
·
L
Hundhälsa Tänkte pröva lite klickerträning på amstaffen vi har hemma på prov (startade en tråd om henne för ca en månad sedan, och vi har inte...
Svar
10
· Visningar
1 127
A
Hundhälsa Vår hund är ganska spinkig och har även lite tråkig päls. Hon väger drygt 24 kg och får 8,5 dl mat, trots att det på påsen står att en...
Svar
1
· Visningar
2 773
Senast: Ewe
·
Hundhälsa Jag är medveten om den enorma mängd fodertrådar som finns här, men väljer ändå att skapa en ny. I dagsläget äter mina hundar...
2
Svar
28
· Visningar
2 255
Hundhälsa Om hunden får medicin (i detta fall rimadyl mot diffus hälta) och efter några dagar visar rejäla biverkningar (diarre och tarmblödning...
Svar
14
· Visningar
3 645
Senast: TantEster
·
Hundhälsa På två dagar har han pissat inne 5 ggr, helt omotiverat enligt mig, rastad som vanligt, ingen löptik, inga förändringar. Har smugit på...
Svar
2
· Visningar
794
Senast: mimmipigg
·
Hundhälsa Jag ska skifta över min nioåriga hund på seniorfoder och känner att jag har noll koll. Hunden är en spets och har aldrig haft några...
Svar
2
· Visningar
831
Senast: TantEster
·
Hundhälsa Jag har en gråhund på 12 år som hela livet varit frisk. Men så i julas fick hon en juvertumör och när de skulle operera bort den så...
Svar
5
· Visningar
1 232
Senast: Miss Sixty
·
Hundhälsa Kom precis in med hunden efter promenad av han slicka på tassen så jag undersökte den & såg att han har skadat kloen. Men vet inte om...
Svar
6
· Visningar
3 639
Hundhälsa Jag har kikat omkring och läst lite om avmaskning för hund. Jag ska avmaska min femåring och ettåring och funderar på vilket medel som...
Svar
3
· Visningar
923
Senast: Jeps
·
Hundhälsa Hej! Jag tänkte att jag måste kolla vad ni tror om iams hundfoder? Är det bra näringsvärden osv? Jag har bara sett det i vissa...
Svar
1
· Visningar
1 922
Senast: DuploBit
·
Hundhälsa jag har en liten amerikansk cocker tik på ca 9kg Hon har till och från varit dålig i maten Nu äter hon Doggy prima och det funkar...
2
Svar
25
· Visningar
1 768
L
Hundhälsa I full fart, biter hon tag i den andra vovvens bakben och drar uppåt.. Jag nästan hör höfter gå sönder.. Detta är när dom leker...
Svar
4
· Visningar
1 863
Senast: lindgreen
·
Hundhälsa Min vita vovve håller på att få rosa päls. :confused: Pratade med vet och enligt honom kan det bero på pigmentförändringar p g a...
Svar
7
· Visningar
1 930
Senast: Kaeela
·
Hundhälsa Några veckor efter löp blev hon dålig i magen och inte så matglad, hon behöver verkligen äta eftersom hon är underviktig. Jag...
2
Svar
23
· Visningar
5 014
Senast: Aliide
·
Hundhälsa Idag kom en kartong från foderbilen, men Viktors nya foder. GOTT skit sa Viktor, som var hysteriskt intresserad redan av KARTONGEN...
Svar
4
· Visningar
972
J
Hundhälsa När jag vaknade imorse så hade min 10 år gamla Welsh Corgi Cardigan helt plötsligt jätte dålig balans på höger sida och gick och luta...
Svar
3
· Visningar
3 552
Hundhälsa Var hittar man bra statistik? Kollar runt på försäkringsbolag just nu.. Tänkte även kolla in kennelklubben. Är lite intresserad av...
2
Svar
27
· Visningar
2 364
Senast: Zqathan
·
A
Hundhälsa Jag har upptäckt två knölar (ca 1,5 cm stora) runt Teas nos. :eek: Vi var ute rätt länge idag, och hon grävde och plaskade i...
Svar
3
· Visningar
2 422
Senast: anja23
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp