Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

P
Hundhälsa ( Om jag har lagt in tråden fel så får ni gärna flytta den. ) Jag läste detta via hundmagazinet.se Polisen i Karlskoga fick igår in en...
Svar
4
· Visningar
914
Senast: powerlennie
·
Hundhälsa ni med collie-raser vad har ni för fästinghalsband/droppar eller annat till era hundar?? alla medel är ju som känt inte lämpade för just...
Svar
8
· Visningar
3 430
Senast: vallhund
·
T
Uvi
Hundhälsa Varför får hundar urinvägsinfektion? Min lilla pojke har fått det nu, behandlas med antibiotika. Men nu när jag kom hem från...
Svar
2
· Visningar
944
Senast: Tofslan
·
Hundhälsa Är det lika slitsamt för hundar att gå nerför i trappor som uppför? Hur mkt tycker ni är okej att gå varje dag tex? Är nyinflyttad i...
2
Svar
30
· Visningar
17 373
Senast: Långnos
·
M
Hundhälsa Hejsan alla! Ja, nu börjar jag bli lite orolig. Allt började i söndagskväll. Han bajsade normalt på f.m och åt normalt men framåt...
Svar
2
· Visningar
1 281
Senast: dpmatte
·
K
Hundhälsa Såg just en kloklippare som jag blev intresserad av, men undrar om någon har nån erfarenhet av den, kan man lita på den? Jag tycker den...
2
Svar
24
· Visningar
5 283
Senast: Doneloge
·
Hundhälsa Min schäfer blev sjuk för 1½ månad sen. Fick tid hos distriktsveterinär som sa att det var analsäcksinflammation och gav Baytril 150 mg/...
2
Svar
39
· Visningar
6 040
K
Hundhälsa Någon som har koll på hur mycket man kan motionera en 1½ årig hund utan att riskera att bli överansträngd? Hör så mycket att man inte...
Svar
6
· Visningar
963
Senast: Warmia
·
H
Hundhälsa Har tänkt testa behandla hundens öron med matolja i öronen. men undrar om de finns ngn som gjort detta?? Funkar det? Ska man tvätta...
2 3
Svar
40
· Visningar
13 615
Senast: HeRomer
·
Hundhälsa som jag skrev i min tidigare tråd så har loke blivit opererad idag för att ta bort en knuta i munnen. han har legat och sovit sedan vi...
Svar
8
· Visningar
1 311
Senast: Ela
·
Hundhälsa Fick tid direkt i morron, antagligen pyo eller UVI. Hon har varit lite hängig, till och från, i snart en veckas tid men utan feber...
Svar
4
· Visningar
832
Senast: lady_vip
·
Hundhälsa Nu är Unni opererad! Och hon mår bra! :love: När de tagit ut livmordern såg de att hon hade två stora cystor på den. Den var oxå...
Svar
5
· Visningar
1 007
Hundhälsa Existerar det? Det förekommer ju diverse missbildningar, som hos alla levande, men jag har aldrig hört diskussioner om...
Svar
17
· Visningar
8 511
V
Hundhälsa Känns som det kommer bli ett långt inlägg.. Har en GD tik blir 4år i höst, hon ska opereras i början av April, har tumör vid juvren...
Svar
3
· Visningar
878
Hundhälsa igår kväll började loke pötsligt dregla kraftigt, det droppade konstant och det var alldeles blött där han hade legat. så jag kollade...
2
Svar
25
· Visningar
13 408
V
Hundhälsa Skulle gärna vilja höra om erfarenheter utav simträning. Vi har blivit rekommenderade att simträna utav djursjukhuset efter att...
Svar
6
· Visningar
1 235
B
Hundhälsa Är det någon som vet om det finns någon typ av flockförsäkring när man "bara" har 6 hundar? Jag är trött på att betala år ut och år...
Svar
2
· Visningar
2 718
Senast: Zqathan
·
N
Hundhälsa Det har varit lite rumsrens trådar här o då slog det mej När räknas valpen som rumsren? För om man springer ut varje timme med den o...
Svar
8
· Visningar
5 060
Senast: plymen
·
Hundhälsa Just hemkommen från djursjukhuset, UTAN hunden. Tidigare ikväll var han lite orolig, smaskade och slog ihop tänderna som om han...
Svar
7
· Visningar
996
Senast: Philosophia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp