Bukefalos 28 år!

Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

L
Hundhälsa I full fart, biter hon tag i den andra vovvens bakben och drar uppåt.. Jag nästan hör höfter gå sönder.. Detta är när dom leker...
Svar
4
· Visningar
1 869
Senast: lindgreen
·
Hundhälsa Min vita vovve håller på att få rosa päls. :confused: Pratade med vet och enligt honom kan det bero på pigmentförändringar p g a...
Svar
7
· Visningar
1 930
Senast: Kaeela
·
Hundhälsa Några veckor efter löp blev hon dålig i magen och inte så matglad, hon behöver verkligen äta eftersom hon är underviktig. Jag...
2
Svar
23
· Visningar
5 025
Senast: Aliide
·
Hundhälsa Idag kom en kartong från foderbilen, men Viktors nya foder. GOTT skit sa Viktor, som var hysteriskt intresserad redan av KARTONGEN...
Svar
4
· Visningar
976
J
Hundhälsa När jag vaknade imorse så hade min 10 år gamla Welsh Corgi Cardigan helt plötsligt jätte dålig balans på höger sida och gick och luta...
Svar
3
· Visningar
3 556
Hundhälsa Var hittar man bra statistik? Kollar runt på försäkringsbolag just nu.. Tänkte även kolla in kennelklubben. Är lite intresserad av...
2
Svar
27
· Visningar
2 368
Senast: Zqathan
·
A
Hundhälsa Jag har upptäckt två knölar (ca 1,5 cm stora) runt Teas nos. :eek: Vi var ute rätt länge idag, och hon grävde och plaskade i...
Svar
3
· Visningar
2 424
Senast: anja23
·
Hundhälsa Lillfia har precis fått sitt första löp men tack vare hennes underbara gener, som har gett henne en halvlång päls, så fastnar mycket...
Svar
2
· Visningar
691
Senast: Belethien
·
A
Hundhälsa Jag undrar vilka erharenheter ni har av att sätta en hund på smärtlindring periodvis eller konstant hela livet? Är det över huvud taget...
2 3
Svar
41
· Visningar
8 440
Senast: Annapanna
·
Hundhälsa Jag skulle vilja veta vad ni har för erfarenheter kring aterom/talgkörtelinflammation?
Svar
5
· Visningar
5 009
Hundhälsa Ni som är hundfoderexperter, vad tror ni om detta? http://www.bosch-tiernahrung.de/ Info på svenska på www.teba.nu Bra pris...
Svar
5
· Visningar
912
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Vår amerikanska cockerspanielkille, 9 år, äter cortison mot hudåkomma och klåda. Han har även klåda mellan trampdynorna. Cortisonet har...
Svar
14
· Visningar
4 524
Senast: TantEster
·
A
Hundhälsa Min vän har en Papillion(Min tik) som fått valpar, 4 st hanar och dem är 3 veckor gamla idag. Jag hjälper henne att se till så...
Svar
0
· Visningar
3 016
Senast: Alonelife
·
Z
Hundhälsa Hej, nu har vi köpt hund. En kille på 1½ år, blandis. Vi har haft honom i 4 dagar nu och det går jätte bra. MEN han vill inte äta sitt...
Svar
5
· Visningar
1 031
Senast: SMN
·
S
Hundhälsa Min hund äter ett Lamm o Ris foder som har fungerat väldigt bra, tyvärr blev jag tvungen att kastrera henne o efter det skulle jag...
Svar
5
· Visningar
972
Senast: SarahOlofsson
·
Hundhälsa Har tänkt på en sak för att veta om ens hund har feber så måste man ju ta reda på normal tempen. Vad för termomter är lättatst att...
Svar
1
· Visningar
1 014
Hundhälsa Det är tydligen ingen hejd på vad stackars Utter ska råka ut för (och vem 'däruppe' kom på att friska hästar skulle vara på bekostnad av...
Svar
5
· Visningar
7 756
Hundhälsa Om en hanhund inte får komma/para sig två gånger per år så ska de kastreras. Detta för att annars blir hunden sexuellt frustrerad och...
Svar
18
· Visningar
6 003
Senast: Disen
·
Hundhälsa Min schäfertik har utvecklat en sjuklig besatthet av mat. Hon är verkligen helt hopplös. Har man något ätbart stående på bänken sitter...
Svar
11
· Visningar
1 092
Senast: Amha
·
Hundhälsa Min 8mån tjej har haltat sen i söndags... jag tycker mej inte se ngn förbättring, men inte heller ngn försämring på henne... tycker...
2 3
Svar
44
· Visningar
7 698
Senast: sussisus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp