Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Igår gjorde vi en väldigt spännande sak jag och Grimsan. Vi for till kiropraktorn! Jag hade inga misstankar om att hon hade låsningar...
Svar
13
· Visningar
1 381
Senast: MrsScabtree
·
Hundhälsa Min rottis hane på tre 1/2 år(kastrerad,och lite för tjock tyvärr..står på bantning:o) har en knöl under huden på insidan låret på...
Svar
5
· Visningar
4 713
Senast: Skogstroll
·
Hundhälsa Va göra med en hund som har dålig aptit? Han hade problem med magen för ca ett år sedan, var på klinik, blev undersökt på alla möjliga...
2
Svar
29
· Visningar
8 892
Senast: Indiv
·
Hundhälsa Man kan ju undra om även han kan få kroppsdelar att växa ut igen? Ceasar kasterades den 22/12. Därefter har man kunnat kela med...
2
Svar
26
· Visningar
2 553
Senast: lady_vip
·
Hundhälsa Utter har ju fått viacutan ett tag nu. Kan inte påstå jag sett någon revolutionerande skillnad, men viss skillnad absolut. Och har ju...
Svar
14
· Visningar
6 521
Senast: Annapanna
·
S
Hundhälsa Gammal tråd "blödig husse/kallhjärtad matte" Efter penicillinkuren blev min gamla tik Cindie (då 14 år) frisk utan att tanden drogs...
Svar
1
· Visningar
655
Senast: dpmatte
·
E
Hundhälsa Hej! Våran valp har något känslig mage, har ni något tips om vilket godis vi kan ge henne när vi tränar med henne? Tacksam för svar!
Svar
3
· Visningar
3 777
Senast: dpmatte
·
B
Hundhälsa Hej Idag hämtade jag hem en hund efter lång tids velande om vilken ras som passa mig. Hunden ifråga är 1,5 år och knappt hanterad...
2
Svar
21
· Visningar
1 900
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Agria har ändrat sina villkor på samtliga djurslag. Finns en disk tråd på hästmänniska om detta, när det gäller häst Tänkte att det...
Svar
12
· Visningar
1 387
Senast: Disen
·
Hundhälsa Har en kille som e ren rotta men ej reggad (Diskutionen ska ej handla om detta) Han är försäkrad som Rottweiler. Frågan är om jag ska...
2
Svar
29
· Visningar
2 407
Senast: Zqathan
·
Hundhälsa I lördags hittade jag en stor knöl vid juvren på min tik. Jag ringde vet direkt ock fick komma in och ta ett prov med en gång. I morse...
Svar
6
· Visningar
1 103
Senast: Red_Chili
·
L
Hundhälsa Vad betyder det egentligen? Är det jätte dåligt? har hunden ont eller får den svårt med något? Jag går med tankar på att skaffa en...
Svar
11
· Visningar
4 977
Senast: LillOhlsson
·
L
Hundhälsa Att hålla på och starta en verksamhet med hunddagis och samtidigt ha hundarna i boxar när de bygger samtidigt? för inte kan de väll ha...
Svar
6
· Visningar
1 026
Senast: Gabbi
·
Hundhälsa Nagon som har erfarenhet av odem i orsnibben pa sin hund? Var gamla tant har pa nagot vis lyckats skada ena orsnibben, och vi har...
Svar
4
· Visningar
1 257
Senast: Darby
·
Hundhälsa Riesenhanen, 4½ år, kastrerad för ca ett halvår sedan, ger mig gråa hår. Han gick upp i vikt efter kastreringen, dels pga...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
10 758
Hundhälsa Diskussionerna om extremavel går i ganska kraftiga vågor här på buke med jämna mellanrum och alla har (oftast) starka känslor kring...
Svar
6
· Visningar
1 922
Senast: martha
·
Hundhälsa Jag läste att någon hund utvecklat allergi och inte fick äta märgben. Blev lite nyfiken på hur det fungerar och om märgben kan vara...
Svar
6
· Visningar
1 536
Senast: Milosari
·
Hundhälsa Har köpt pevaryl puder till vovvsans svamp i ena baktassen. Men hur gör ni när ni satt på det? Strumpa på eller ska den vara bar tassen...
Svar
6
· Visningar
16 455
Senast: Doneloge
·
S
Hundhälsa Någon i närområdet Piteå som vill ställa upp med sin hund och hjälpa mig socialträna min? Han är hemsk och det är inte alltid vi...
Svar
9
· Visningar
1 070
Senast: _karlsson_
·
Hundhälsa På diverse kringelikrokar och avvägar hamnade jag på en sida med 'hjälpmedel för handikappade djur'. Där det bland annat fanns en...
2
Svar
21
· Visningar
2 361
Senast: Disen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp