Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

B
Hundhälsa Händer något med hundar vid 7 månaders ålder? Vår lagotto har inte visat något intresse för hundbajs ute förut, men för lite över en...
Svar
5
· Visningar
1 113
Senast: Hoppelhase
·
Hundhälsa Den 20 Maj 2006 var den lyckligaste dagen i hela mitt liv. Då hämtade jag hem min första, alldeles egna hund, Unni. En samojed tik som...
Svar
4
· Visningar
1 194
Senast: lady_vip
·
B
Hundhälsa Nu har vår pärla fått somna. Tomheten och saknaden är enorm. Jag bara gråter och gråter. Även om jag vet att vi tog rätt beslut för...
Svar
13
· Visningar
1 104
Senast: Bubbs
·
Hundhälsa Just som det började gå bra att klippa klorna så lyckades vi igår kväll klippa i pulpan:crazy: Det blödde ju men vi fortsatte klippa...
Svar
14
· Visningar
44 998
Senast: LillaMy84
·
Hundhälsa Vår hund har börjat frukostvägra. Funderar på om det hänger ihop med hans ”medicinering” med bisolvon som han fick när han hade...
Svar
7
· Visningar
785
H
Hundhälsa Vet inte om någon minns mig, försvann för ett bra tag sen. Men nu har jag en liten fråga. Jag har en omplacering från Irland sedan...
Svar
10
· Visningar
7 516
Senast: tinissen
·
Hundhälsa (Svart) riesenschnauzer är ju inte direkt känd för sin exceptionellt goda klokvalitet direkt, och Utter har aldrig haft 'superklor'. De...
Svar
3
· Visningar
4 172
Hundhälsa Har använt dom i tunt material, men går sönder direkt, han får in en del i munnen och tuggar sönder den!:( (använder halti/grimma...
Svar
2
· Visningar
997
Senast: Snobben
·
Hundhälsa Det kan man undra efter detta "mirakel"... Mammas ena hund (whippethane) har alltid vart extremt kräsen och äter man inte så blir man...
Svar
3
· Visningar
834
Senast: Roxer
·
Hundhälsa Satt precis och gluttade på Frolic påsen här hemma. Här används det endast som belöning/godis. På påsen står det att det är ett helfoder...
2
Svar
21
· Visningar
5 209
Senast: Nelly_Muffin
·
J
Hundhälsa Är det någon som har gjort detta på sin hund och vet ungefär vad det kan kosta. Jag förstår att det kan skilja sig mellan olika ställen...
Svar
2
· Visningar
1 211
Senast: jappisen
·
Hundhälsa "Piercing på hundar? En chihuahua med hål i öronen, gulligt eller grymt? Danska djurrättsorganisationen Dyrenes Beskyttelse ser med...
2
Svar
20
· Visningar
2 754
Senast: Lawendel
·
Hundhälsa Alla vi hundägare vet ju hur bra hundar hör, jag har undrat en sak i flera år och det är hur dessa superhörselinnehavare frivilligt kan...
Svar
2
· Visningar
1 170
Senast: AnnaJL
·
Hundhälsa Min 5-månaders valp har spytt upp maten i 3 dagar. Hon är glad och pigg, dricker, bajsar och kissar normalt. Hon håller på att få nya...
Svar
1
· Visningar
2 412
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Min lilla tik verkar inte kry...har varit lite låg några dagar och verkar ha ont i magen....idag har vi tid hos vetten....hoppas bara...
Svar
7
· Visningar
1 018
Senast: lady_vip
·
N
Hundhälsa Smittar noskvalster på hund över till katt?
Svar
3
· Visningar
1 081
Senast: AnnaJL
·
H
Hundhälsa Vår tik har löpt två gånger och blivit skendräktig båda gångerna trots mkt motion och mindre mat. Maten har hon dragit ner på av sig...
Svar
3
· Visningar
939
Senast: Red_Chili
·
Hundhälsa Varför blir hundar magsjuka? Att det händer ibland kan jag förstå, men sen jag övertog min hund för ett år sedan (hon blir 5 år nu till...
Svar
17
· Visningar
4 858
Senast: Aliide
·
A
Hundhälsa Våran hund åker lite kana kanske en till två gånger om dagen, samtidigt som han luktar lite illa. Någon som har varit med om det...
Svar
9
· Visningar
1 637
Senast: BabeRuth
·
V
Hundhälsa Vi ska ta hem en liten 8-veckors nu i helgen men vår stora hund här hemma verkar ha fått kennelhosta! Hon hostar VÅLDSAMT o harklar...
Svar
4
· Visningar
870
Senast: Kaaarin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp