Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundavel & Ras Skk meddelar att det nu är beslutat att Schäfern kommer att delas in i två olika raser beroende på dess hårlag. Blandning mellan dessa... 2
Svar
28
· Visningar
4 960
Senast: Disen
·
Hundhälsa Min valp på 6 månader verkar ha matsmältningsproblem..det är iaf vad vi och veterinären börjar tro. Han har varit lös i magen ett antal...
Svar
12
· Visningar
2 110
Hundhälsa Camaro har börjat fnysa/nysa en massa. Hon gör det väldigt ofta och har även blivit lite rinnig i näsan. Annars är hon pigg och glad...
Svar
7
· Visningar
6 955
Senast: MiniLi
·
Hundavel & Ras En person hemma i byn har skaffat en ny hund. Med tanke på tidigare hundar och hur mindre roliga jag tyckt att dom varit så dror jag...
Svar
7
· Visningar
1 522
Senast: Ämelie
·
Hundhälsa Först och främst, hur stor plats tar en påse i liter? Om jag köper en frys som rymmer ca 150 l, hur många påsar tror ni att jag får...
Svar
8
· Visningar
2 479
Senast: solan64
·
Hundträning Min pudel/cocker har tyvärr hunnit självbelöna sig 2 ggr nu med jakt när han var lös med grannens Mellanstora Podenco. Efter det har jag...
Svar
5
· Visningar
1 423
Senast: paradiset
·
Hundhälsa Ni som barfar/ger färskfoder till era hundar: Var köper ni maten? Hur mycket kostar det? Blir det oftast billigare eller dyrare i...
Svar
18
· Visningar
2 385
Senast: Migo
·
Övr. Hund Hittade en annons på blocket där rubriken löd "Lilla Turbo äkta blandras". Hur tänker man när man skriver så? Eller finns det falska...
Svar
19
· Visningar
1 819
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Har filat lite på det nu sen helgen, men kommer inte riktigt på något bra. Hunden är runt 18 månader, tik, stående fågelhund... 2
Svar
27
· Visningar
3 567
Senast: lady_vip
·
Hundavel & Ras Någon här som har en sådan? Bläddrade runt lite bland raser och hittade denna sötnos :love: Tycker den verkar jättetrevlig, så tänkte...
Svar
3
· Visningar
1 255
Senast: Mirre
·
Hundhälsa Hej! Jag har fått reda på av veterinär att min hund har ledproblem på båda fram. Hon markerade mycket på båda. Det var när hon var 9-11...
Svar
8
· Visningar
1 972
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Som rubriken. Har börjat blöta upp Castros mat och sen sätta det i frysen. Men hur blir näringsämnena? Sjunker protein, energi, fett...
Svar
12
· Visningar
2 179
Senast: linnsan
·
Hundhälsa Jag antar att många här kan en hel del om hundmat. Det är ju en hel djungel, och alla fodertillverkare vill förstås mena att just deras... 2 3
Svar
58
· Visningar
6 687
Senast: hastflicka
·
Hundhälsa Hunden är kvalsterallergisk och ska hyposensibiliseras(stavning?) snart. Nu är han ganska nyopererad(starr) och har käkat ganska mycket...
Svar
6
· Visningar
1 912
Senast: pepp
·
Hundhälsa I lördags hittade husse en knöl vid min hunds ena juver. jag ringde till vet och bokade tid omedelbart och vi var där i eftermiddags...
Svar
5
· Visningar
1 033
Senast: Lazy Lady
·
Övr. Hund Jag har sen i våras varit helt inne på att skaffa min första egna hund nu i vinter, sambon har väl sagt varken bu eller bä men vi har... 2
Svar
29
· Visningar
3 844
Senast: Blueberry
·
Övr. Hund Ja som rubriken lyder, vad tycker ni ? Träffade igår mina kusiners förra granne som är en riktigt rottis människa, och hon sa väldigt... 9 10 11
Svar
219
· Visningar
17 979
Senast: yennork
·
Hundavel & Ras Nu tycker jag att det var ett tag sen det checkades av vilka raser vi har på vårt kära Buke. (Kolla så noga ni kan att listan... 12 13 14
Svar
277
· Visningar
18 963
Senast: InteAlls
·
J
Hundhälsa Idag small det ordentligt... Jag hade stängt in min snart 2 år gamla schäferkille i stallet när jag skulle på promenad med hästen... Han... 4 5 6
Svar
105
· Visningar
11 732
Senast: iowa
·
Hundhälsa Vill först säga att mitt syfte för denna tråden är att få tips och råd av de som har erfarenhet av liknande hundar. Detta är min första...
Svar
6
· Visningar
3 861
Senast: utte
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka