Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Jag har haft min nya hund i snart 4 månader, en pudel/papillon, hon är nu snart 17månader. Hennes förra ägare sa att de hann inte med... 2
Svar
20
· Visningar
4 174
Senast: bengeten
·
Övr. Hund Vad hade ni tänk det skulle bli, och hur hunden skulle vara innan ni köpte den? Förväntningar som infriades med hunderiet, saker som... 2
Svar
25
· Visningar
2 594
Senast: kicki71
·
V
Övr. Hund Jag har ett problem! I vårt kvarter bor en stor svart enögd hankatt. Han får gå som han vill och jag har ingen aning om var han...
Svar
13
· Visningar
1 477
Senast: Lager
·
B
Övr. Hund Var hos vet häromdagen för att vaccinera min 12v valp. Vet kände då att ena testikeln inte var nere. Det behövde inte vara nån fara sa... 2
Svar
32
· Visningar
8 410
Senast: Ramona
·
Övr. Hund Jag har lite problem med en hund jag har hemma. Hon kommer från Spanien och har varit här en och en halv vecka. Hon fungerar mkt bra med...
Svar
6
· Visningar
968
L
Övr. Hund Jag blir totalt överkörd, känns det som iaf. Och undrar om det finns fler som jag. Allt här med lagar har jag aldrig riktigt läst mej...
Svar
17
· Visningar
2 041
Övr. Hund Detta var bland det underligaste jag sett i hundväg. Dobermannen Donnie arrangerar sina gosedjur i olika arrangemang. 42.45 min in...
Svar
4
· Visningar
1 178
Senast: skuggi
·
Övr. Hund Har ni något frihetskommando som t.ex "Varsågod" eller "Okej" när ni är nöjda med hunden? Tycker det är intressant, har sett många... 2
Svar
39
· Visningar
3 041
Senast: muppia
·
Övr. Hund Min hund är redan 2 år och inte burtränad förrän jag fick honom och köpte en till bilen. Då blev han trygg i bilen. Han skäller inte i...
Svar
1
· Visningar
709
Senast: paradiset
·
Hundhälsa Min ena hund (Shih tzu på snart två år) är kryptorchid. Vet inte om jag ska kastrera eller inte. Har kikat runt på nätet nu och hittat...
Svar
4
· Visningar
3 084
Senast: TantEster
·
Hundhälsa Jag ska i veckan med en collie till veterinären. Han ska dit för han har grav övervikt och höftproblem, antagligen pga övervikten. Det...
Svar
2
· Visningar
1 047
Senast: Giganten
·
H
Hundhälsa Ni som har erfarenhet av skadade tänder på hundar, vet ni om extraktion eller rotfyllning är bäst och vilket som är billigast. Hunden är...
Svar
4
· Visningar
5 270
Senast: TantEster
·
Övr. Hund .. ett svartskägg utan skägg skulle se ut? Svaret: Jag lider med honom. Det var iofs lite häftigt att 'få en ny hund', men... 2 3
Svar
40
· Visningar
5 733
Senast: escodobe
·
F
Övr. Hund Jag skulle behöva ett bollplank känner jag och hoppas på att finna ett i detta forum. Har vuxit upp med hundar och haft hundar i...
Svar
6
· Visningar
1 046
Senast: fizzywig
·
Övr. Hund Hur gör ni om ni blir missnöjda över hundens trimning? "Reklamerar" eller låter det vara? Lämnade in hunden på trim igår...
Svar
15
· Visningar
2 611
Senast: Jenka
·
Övr. Hund Satt under lunchen och såg på Animal Planet, då särskilt på raspresentationen av engelsk bulldogg i ett hundprogram - en av tillfrågade... 2
Svar
24
· Visningar
2 293
Senast: YorkWann
·
Övr. Hund Hej! Jag ska ställa ut min tik imorgon och hon är vaccinerad fram tills augusti. Har hört nåt om att hon måste vara vaccinerad efter...
Svar
1
· Visningar
703
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Hej!_Måste,bara,börja.med.att.säga.att.min.space-knapp.inte.fungerar:P... 2
Svar
28
· Visningar
5 879
Senast: astronaut
·
Övr. Hund :mad: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7154049.ab När jag läste rubriken sa jag till sambon "100 kr på att det var en unge som... 10 11 12
Svar
233
· Visningar
16 195
Senast: tessiem
·
Hundhälsa Kickan, min hund har börjat halta mer och mer på senaste tiden. Spec under veckan som gått. Vi var ute på en långrunda förra veckan...
Svar
13
· Visningar
5 301
Senast: dramatik
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka