Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Idag såg jag att det hängde en blodig flytning från vulva - är det löpet? Jag trodde att det skulle vara tunnare, mer som vanligt blod...
Svar
16
· Visningar
4 079
Senast: MiniLi
·
Övr. Hund Min hund ( av vad jag sett och hört ) påminner VÄLDIGT mycket om lagottos. Han är en korsning mellan pudel och engelsk cockerspaniel...
Svar
7
· Visningar
1 176
Senast: paradiset
·
L
Övr. Hund Ni får ursäkta att jag bombarderar er med frågor. Vill lära mig Allt på en fem-öring och framför allt veta vad det är jag ger mig inpå... 2 3
Svar
42
· Visningar
5 442
Senast: Trani
·
Hundhälsa Min tik löper för tredje gången men den här gången upplever jag en skillnad i löpet jämfört med de andra gångerna. Tidigare har jag...
Svar
1
· Visningar
954
Senast: Cera
·
Övr. Hund Jag brukar gå en runda med min hund, en bit av vägen är grusväg o där passerar vi ett inackorderingstall där det finna flera hundar...
Svar
8
· Visningar
1 041
Senast: Grana
·
I
Hundavel & Ras Sitter och kollar på hunddata för skojsskull och ser att det är många godkända BC´s som inte har genomfört MH men ändå används i avel...
Svar
17
· Visningar
1 601
Senast: isse
·
M
Hundavel & Ras Min hunds uppfödare har frågat lite om att de skulle vilja låna henne för en kull. Jag äger hunden helt och har själv ingen möjlighet...
Svar
13
· Visningar
9 060
Senast: Haxa
·
Övr. Hund Nu har jag fått äran att presentera en ny liten valp här! Det är dock inte jag som blivit galen och köpt mig en till liten krabat, utan...
Svar
16
· Visningar
1 393
Senast: Melli
·
Övr. Hund Hej. För drygt två veckor sen blev min bichon frisé attackerad av en lös bordercolli mix...:cool: Nu hade vi tur i mycket, min hund...
Svar
13
· Visningar
1 318
Senast: ryssen
·
Hundavel & Ras En kompis har en tik på foder eller ja hade kanske är ett bättre ord, uppfödaren skulle ställa ut henne, hämtade henne för det och sen...
Svar
10
· Visningar
1 517
Senast: vallhund
·
Hundavel & Ras Är helt nybörjare på det här med hunduppfödning och har en del frågor som jag skulle vilja ha svar på. Meningen är att min fodertik ska... 2
Svar
31
· Visningar
10 629
Senast: Bebben
·
Hundavel & Ras men jag måste få fråga. När ni har bestämt er för att köpa valp och ni ska hitta lämpliga kennlar med bra avelsmaterial, vad letar ni...
Svar
8
· Visningar
1 179
Senast: dpmatte
·
S
Övr. Hund Nu kommer jag säkert få hela buke på mig på grund av rubriken, men ta er tiden att läsa hela inlägget innan ni kommenterar. Efter att...
Svar
8
· Visningar
1 903
Senast: Bobbo
·
Hundhälsa Hej,jag har en rottweiler hane på 2 år som nu den senaste månaden har börjat göra utfall mot andra hundar. Jag har aldrig varit med om... 2
Svar
27
· Visningar
3 597
Senast: Bamse-rottweiler
·
H
Övr. Hund Kan ni lägg in bilder på era JRT som är strävhåriga :D så jag kan se hur en sådan ser ut.
Svar
9
· Visningar
1 901
Senast: Donnorna
·
Övr. Hund Jag har kämpat på många olika sätt med min hund, utvärderat en metod i taget. Koppelgåendet har blivit mycket bättre absolut men det...
Svar
8
· Visningar
1 180
Senast: paradiset
·
L
Övr. Hund Jag har ägt 2 hundar tidigare, bodde en bit ifrån byn då. Eftersom jag inte har körkort så gick jag ju alltid, aktiverade mycket osv...
Svar
10
· Visningar
1 031
Senast: LillJay
·
Övr. Hund Min yngsta hund har fått mig mer än övertygad om att valptiden är överskattad. Från och med denna hund så kommer ingen individ under... 2
Svar
33
· Visningar
2 813
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Har letat på SKKs hemsida för att hitta reglerna som gäller för Se LCh. Krävs en tvåa på utställning fortfarande eller är det borttaget...
Svar
3
· Visningar
1 921
Senast: sagalisa
·
H
Övr. Hund Har funderat på detta ett tag nu o har kommit fram till eget svar men nu undrar jag vad ni har för tankar. Varför skäller små hundar...
Svar
12
· Visningar
3 656
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Dejtingtråden del 38
  • Balkong 2025
  • Ögonfärg

Hund, Katt, Andra Djur