Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Nu har jag på senaste tiden sett hundar långtidsförvarade i bilar. Över natten med kupévärmare i och -15 ute. Och på jobbparkeringen... 2
Svar
24
· Visningar
3 587
Senast: Pigan
·
Hundhälsa Min hund har en liten, liten knöl stor som en ytte-pytte ärta ungefär bredvid en av sina tuttar, precis, precis invid - och jag drabbas...
Svar
7
· Visningar
1 823
Senast: TinyWiny
·
Övr. Hund ...ja, hur gick det till då? Jag längtar efter att bli med hund men velar och funderar över min livssituation. När är egentligen det... 2
Svar
24
· Visningar
2 930
Senast: Trani
·
Hundhälsa Märkte på min (ena) hund idag att han har fått prickar/fläckar på ögonen. Lite grumliga ser det ut som, mitt på ögat ca ½ cm stora i...
Svar
12
· Visningar
3 581
Senast: Gnist
·
L
Övr. Hund Gissar att det här är ett rätt känsligt ämne men så är det i alla fall fallet; jag ångrar vår valp. Hon är en fin liten engelsk spaniel... 2
Svar
21
· Visningar
21 954
Senast: Ignalina
·
M
Övr. Hund Vi har en 5 månaders bichon havanais hane som vi har lite problem med. Det ena är att han vägrar att göra sina behov ute. Uppfödaren... 2 3
Svar
49
· Visningar
6 847
Senast: molly50
·
K
Hundhälsa Min 11 månaders aussietik har en grej för sig som jag tänkte höra mig för lite om, kanske finns det någon som har en teori eller en egen...
Svar
3
· Visningar
3 274
Senast: Hawaii
·
Övr. Hund Har en 2½ årig dvärgpudel som nu börjat bli svår att lämna ensam hemma. I början när han var valp hade vi problem med att han bara stod...
Svar
3
· Visningar
871
Senast: pepp
·
Övr. Hund Maya är en 5-årig amstaff-tik som har blivit dömd till döden på helt felaktiga grunder. Hon bet en förmodligen berusad man, som hon såg... 4 5 6
Svar
102
· Visningar
9 905
Övr. Hund Liten fråga som jag inte hittar något svar på någonstans.. Vad är det för skillnad på CK och CERT? Är det samma sak eller två...
Svar
2
· Visningar
805
Senast: Minerva
·
Hundhälsa Har en alldeles bedårande Jack russel valp, han är nu 14 veckor och så fantasikt rolig och trevlig. Vi kämpar med rumsrenheten och det...
Svar
2
· Visningar
1 799
Senast: mag
·
Övr. Hund Så var det dags för mig att skapa en tråd om hund och katt.. Det är nämligen såhär: Min mor har en katt. Jag och hundarna hälsar på...
Svar
18
· Visningar
1 904
Senast: Swat
·
B
Hundavel & Ras Jag lyssnade på Gösta som har ett väldigt bra program på radio Västmanland fredagen den 21/5. Då handlade det om hundar och hundägare...
Svar
3
· Visningar
1 102
Övr. Hund Surfade runt lite på blocket som vanligt, och då slog det mig att det var så många Amstaff för omplacering. 5 annonser bara i Halland... 2
Svar
22
· Visningar
2 266
Senast: Bebben
·
Övr. Hund Jag och min uppfödare har delade meningar om ensamhetsträning för hundvalpar/unghundar.. så jag tänkte kolla hur ni har gjort? hur...
Svar
16
· Visningar
24 353
Senast: wtf
·
S
Övr. Hund Kan dra lite kort hur situationen ser ut... Jag har en valp, sex månader gammal, köpte honom för snart två månader sedan. Han blev...
Svar
5
· Visningar
1 508
Senast: Melli
·
F
Övr. Hund Hur fasen gör ni? jag märkte under helgen som varit (hemska dagar *rysning*) att det är ett heltidsjobb bara i sig att ha hundar. Så... 2 3
Svar
52
· Visningar
4 146
Senast: escodobe
·
V
Hundhälsa Tar det från början. Min hund, en mindre blandras av sällskapsraser har blivit konstig. I vintras så kom vi gående in på våran...
Svar
11
· Visningar
1 615
Senast: bengeten
·
Hundträning Hejsan! Har en staffordshirebullterrier på över ett som inte är jätte van vid andra hundar. Den enda hunden hon egentligen...
Svar
4
· Visningar
863
Senast: Mixess
·
Övr. Hund Har efter mycket om & men bestämt att avliva vår 6,5åriga Malle som jag beskrivit i tidigare tråd...
Svar
18
· Visningar
2 476
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka