Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Ja, som rubriken visar så undrar jag hur mycket hjälp ni får av släkt och vänner med era hundar? Eller är ni helt ensamma med att ta... 2
Svar
23
· Visningar
1 775
Senast: Killaloe
·
Hundhälsa Och vad är erat botemedel? Tösabiten tycker att det gör ont, slickar och så vips har man problem...:(
Svar
8
· Visningar
4 306
Hundavel & Ras Bli nu inte tokiga på mig för att jag ställer frågor om Riesen, när jag nyss startat en tråd om att skaffa schäfer igen... Men riesen...
Svar
15
· Visningar
3 764
Senast: movi
·
Hundavel & Ras Jag suktar som tusan efter att bli med hund och även om det inte kommer hända inom den närmsta framtiden så kan jag inte låta bli att... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
12 387
Senast: Mitra
·
D
Övr. Hund Min Loppa har nu fått sin sista p-spruta och ska kastreras efter nästa löp. Jag undrar nu hur länge man kan vänta sej att det tar...
Svar
7
· Visningar
930
Senast: Duplica
·
Övr. Hund http://www.kuriren.nu/nyheter/artikel.aspx?articleid=5324279
Svar
9
· Visningar
1 381
Senast: Ciindy
·
S
Övr. Hund Jag har äntligen hittat min dröm hund. En mycket ovanlig ras som inte finns i sverige. Jag har hittat en uppfödare i USA, men nu...
Svar
9
· Visningar
9 326
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Någon som har kommit i kontakt med rasen eller kanske rent av äger en?
Svar
9
· Visningar
5 757
Senast: Abova
·
L
Hundhälsa Hej, Jag vill köpa en dalmatin, en mellan stor hund. Jag planerar att flytta till USA om 1-2år. Undrar om vad är det för reglar för att...
Svar
1
· Visningar
682
Senast: hastflicka
·
Hundavel & Ras Ja inatt föddes hon. Jag fick ett mejl från uppfödaren som meddelade att det fanns en liten tik som får komma hem till mig. Jag är...
Svar
19
· Visningar
1 606
Senast: Mariika
·
Hundhälsa Startade för ett tag sedan en tråd om att min hund blir halt på höger fram efter jakt och annan hård träning. Det har inte visat sig...
Svar
4
· Visningar
5 551
Senast: Ciindy
·
Hundhälsa Vår lille dv.schnauzer har sista veckan haltat rejält på höger bak. Ska försöka dra hela historien kort. Ända sen han har varit lite...
Svar
17
· Visningar
4 757
Senast: Raderad medlem 19815
·
Hundhälsa Vår svarta dv.schnauzer har diagnosen sakralisation/övergångskota. Är detta något som jag ska anmäla till SKK eller någon annan...
Svar
4
· Visningar
1 187
Senast: Terja
·
K
Hundhälsa Igår var jag till veterinären med min 4åriga curly. Han har skakat i bakbenen en tid o nu sista veckorna gått väldigt ojämt. Det var som...
Svar
3
· Visningar
1 015
Senast: Fiffi1
·
L
Övr. Hund Hund: Norsk älghund + nånting mer (fadern okänd). 2 år gammal. Okastrerad. Ägaren: Helt ovan att äga en egen hund. Har diskbråck som...
Svar
6
· Visningar
1 004
Senast: Lexie
·
I
Övr. Hund Idag måste jag välja försäkringsbolag till valpen men det är svårt. Det står mellan Agria och Folksam så har ni synpunkter får ni... 2
Svar
33
· Visningar
11 314
Senast: Isis
·
R
Hundhälsa Den här veckan är jag och min pojkvän hundvakt åt en labrador som tillhör hans syster. Hunden är gammal och har alltid haft problem med...
Svar
2
· Visningar
847
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Någon som vet vart man kan komma med på en spårkurs alt.viltspår,helst nu under våren? Ska var runt Lundtrakten, men jag är iofs beredd...
Svar
7
· Visningar
1 353
Övr. Hund Efter att ha läst "fördomstråden" så skulle jag vilja veta vilka som har udda raser som tävlar/utbildats högt i en gren där rasen... 2
Svar
28
· Visningar
2 831
Senast: Disen
·
Övr. Hund Kollar man i flera rasvalstrådar här på buke så ser man ofta att ett "krav " är att hunden ska "orka eller kunna" vara med i stallet... 2 3
Svar
42
· Visningar
3 659
Senast: Scandi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V
  • Vad har ni för klösträd?