Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

P
Hundhälsa Jag har en hund som har svårt att hålla vikten. Vi har provat diverse märken på markaden i den billigare prisklassen.. Problemet är...
Svar
7
· Visningar
1 142
Senast: Skitty
·
Hundhälsa Hej! Jag har en aktiv kh-collie tik på ca 10 månader. Hon är med mig i stort sett överallt och får motion och stimulans varje dag. En...
Svar
10
· Visningar
2 175
Senast: Fiffi1
·
G
Övr. Hund En fråga till alla utställningsveteraner. Jag funderar på att byta ut Cebbes halsband på utställningskopplet till en lite grövre kedja...
Svar
6
· Visningar
1 265
Senast: Fiffi1
·
Hundhälsa På många ställen på internet kan man läsa att hundar inte ska äta kolhydrater då det inte är naturligt för dem, att de inte kan ta upp... 2
Svar
27
· Visningar
4 610
G
Övr. Hund Har ni sett SVT´s nya barnprogram Bulldogg? :D Jag tycker det är lite kul att man ändå försöker lära barn om hundar och hundraser, och...
Svar
12
· Visningar
2 292
Senast: aneeette
·
Övr. Hund Jag har insett att det får bli ett lastgaller. Min hund går inte in i en bur som passar i min bil och min plånbok. Han är för stor...
Svar
8
· Visningar
2 592
Senast: Fanzia
·
Hundträning Åtminstone inte en...mänsklig? :D http://www.youtube.com/watch?v=qtSYpyVf0t0 :rofl:
Svar
4
· Visningar
1 189
Senast: Disen
·
Övr. Hund Hur ska man veta vilken storlek man ska ha? Eller är det bara jag som är ovanligt korkad? :o Hittade en sida med flera storlekar, de 4...
Svar
4
· Visningar
1 067
Senast: Fanzia
·
Övr. Hund En bekant till mig har nyss skaffat en liten valp på 8 veckor och då hon har en massa sladdar liggandes i sovrummet som valpen (antar... 5 6 7
Svar
124
· Visningar
16 695
Senast: sagalisa
·
Övr. Hund Tänkte höra erfarenheter om hundar som blivit omplacerade eller utlånade på foder. Kanske har ni lämnat iväg en själv eller tagit emot...
Svar
19
· Visningar
3 186
Senast: Grana
·
Hundavel & Ras Jag har fått en valp! Helt otippat blev det en schäfer och jag har aldrig haft med den rasen att göra innan. Jag har haft hund i 20 år... 2 3
Svar
55
· Visningar
5 114
Hundavel & Ras ... men har ingen aning om vad för ras jag vill ha... hunden ska va "lagom" stor - anser att border collie är i minsta laget, men...
Svar
5
· Visningar
919
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Överväger att byta foder till vår tik, 7 månader gammal. Hon äter idag RC maxi junior. Funderar på Standart, någon som har några... 2
Svar
29
· Visningar
2 974
Övr. Hund det fria följet,har ni gjort det eller är det inte möjligt att "dela" det:confused:Om ni har gjort det ,hur har ni delat upp det?Skulle...
Svar
14
· Visningar
1 544
Senast: peace
·
Hundhälsa Uno har fått problem med analsäckarna (eller ja, eg bara den ena, samma som förut) för andra gången *suck* Veterinären jag var till...
Svar
15
· Visningar
20 591
Senast: TantEster
·
Hundhälsa Finns det några andra anledningar till att en hund går med tiltat huvud? Hunden har började för några timmar sedan klia sig i örat... 2
Svar
35
· Visningar
10 473
Senast: TantEster
·
Övr. Hund Hur jag vet att jag uppfostrat min hund rätt: hon går iväg till grannhundens hus, knackar fint på dörren (:eek:) och väntar snällt på...
Svar
3
· Visningar
972
Senast: Disen
·
Övr. Hund Såg först idag att Geneticas skapare avled i januari i år. På Geneticas sida står detta om man markerar tomrummet (är ett sådant...
Svar
4
· Visningar
2 239
Övr. Hund Har precis fått veta att en av mina "valpar" högst troligt hamnat hos Pia Snellman eller en dylik person :cry: I februari fick jag... 2
Svar
31
· Visningar
3 958
Senast: JosseMandy
·
K
Övr. Hund Startade valpen o min grundkurs i måndags, jättetrevlig instruktör o bra arbetssätt va känslan. MEN vad kan man förvänta sig av en...
Svar
9
· Visningar
1 344
Senast: peace
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka