Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Min 14-månaders boxerfröken har nog hamnat i trotsåldern. Hemma och på planen funkar det hur bra som helst, vi kör på med lydnad och...
Svar
4
· Visningar
1 319
Senast: Swat
·
Övr. Hund Någon som har en anning om vad det är för hund i alvedon reklamen. Den vita hunden är det jag undrar över. Den är ju sååå söt
Svar
4
· Visningar
1 885
Senast: Teilani
·
Övr. Hund Hur gör ni som inte har en kombi? Åker er hund i baksätet? Har ni något speciellt bälte/sele, eller någon annan smart konstruktion som... 2
Svar
20
· Visningar
4 623
Senast: Rouise
·
Övr. Hund Nu är jag tillbaka efter ett tags paus om man säger så... Nu är vi hundvakt åt en bekant som är borta på resa. Vi har lite... 2
Svar
29
· Visningar
2 962
Senast: Swat
·
Övr. Hund Jag har velat hit och dit med mitt hundköp och blivit totalt förälskad i en hund jag var och kikade på. Men bestämde mig för att säga... 2
Svar
20
· Visningar
2 108
Senast: TinyWiny
·
Hundavel & Ras Jag behöver lite hjälp! Jag går och funderarpå vad nästa hund ska bli även om det inte är aktuellt än på ett tag. Men jag vill ju... 2
Svar
23
· Visningar
2 983
Senast: Åsa A
·
P
Övr. Hund 2 hundar stulna i Gävle Då jag inte får länka till vår sida så lägger jag in texten som den är rakt av. Kira och Ted Ras...
Svar
6
· Visningar
1 391
Senast: Fiffi1
·
Övr. Hund Hur sent tycker ni att det är ok att få all information om en kurs som ni har anmält er till?
Svar
4
· Visningar
889
Senast: JosseMandy
·
Övr. Hund Jag har precis bokat biljetter for mig och min rottis att aka till Sverige i sommar. For att kunna boka hennes biljett maste jag "grava...
Svar
4
· Visningar
805
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Sitter med lite kvällstankar om hur olika våra hundar är. Min tjej svarar till exempel fruktansvärt dåligt på positiv bestraffning- dvs... 2
Svar
22
· Visningar
1 973
Hundhälsa Min lilla tik har löpt ovanligt länge den här perioden. I vanliga fall är förlöpet ca 9 dagar och höglöpet är ca dag 10-15. Vi är inne...
Svar
2
· Visningar
1 284
Senast: Narcissa
·
Hundavel & Ras Jag satt och kikade lite på hundannonser en slö dag på jobbet och kom över en annons om en hane som man ville låna ut till avel...
Svar
4
· Visningar
1 237
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Snart börjar valpkurserna, det ska bli jättekul med nya och gamla bekantskaper, men jag slutar aldrig förvånas över folks val av valp... 6 7 8
Svar
146
· Visningar
19 467
Senast: Culamarthwen
·
N
Övr. Hund Idag har vi varit på första dagen på grundkursen. Till sista gången ska vi ha övat in ett trix. Inget speciellt, men något utöver det...
Svar
6
· Visningar
981
Senast: hundar
·
Övr. Hund Rekord för fröken, då hon tidigare valpat på dygn 58-59 :laugh: Förmodligen inte så värst många som gömmer sig där inne skulle jag... 2
Svar
24
· Visningar
2 750
Senast: barajag...
·
Övr. Hund Kan det bli mycket bättre än; http://www.youtube.com/watch?v=Lpu5CqMh6TA :rofl::rofl::rofl:NEJ!:rofl:
Svar
2
· Visningar
751
Senast: Lady_A
·
Övr. Hund Lilla Blanca 12 dagar gammal på den här bilden:)
Svar
0
· Visningar
157
Senast: lizzette
·
Övr. Hund Vad har era hundar för egenheter i stallet? Vi har ju stallet på gården och jycken var oftast med mig i där. Dock tröttnade han fort på... 2
Svar
23
· Visningar
2 025
Senast: Hannapirat
·
Övr. Hund När anser ni att avlivning är rätt? Mina föräldrar tog bort våran hund idag pga att ingen av dem hade tid längre och att hon absolut...
Svar
9
· Visningar
2 077
Senast: Pippi86
·
Övr. Hund Någon som har tips vart man kan köpa en bra bur för tävling? Tävlar agility och skulle behöva en smidig bur att ha min vovve i när han...
Svar
9
· Visningar
1 507
Senast: Snobben
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka