Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Har jag förstått det rätt nu? Är det helt okej att ge hunden hela kycklingvingar? Rått med ben och hela kittet alltså. 2 3 4
Svar
68
· Visningar
13 249
Senast: Fanzia
·
Hundhälsa Sitter och tittar på förkväll och vet inte om jag ska skratta eller gråta? De har av någon anledning anordnat ett hundkalas, och det...
Svar
9
· Visningar
1 900
Senast: Red_Chili
·
H
Hundavel & Ras Tror nog att jag kan vara världens lyckligaste människa just nu! :D För idag blev jag matte, och min lilla krabat får jag hem i maj...
Svar
6
· Visningar
1 377
Senast: huipph
·
Övr. Hund Jag undrar hur länge ni tycker att man så att säga bara ska vara hemma med en ny valp, innan den kan följa med till andra ställen. Jag...
Svar
7
· Visningar
10 357
Senast: giovanna
·
Hundavel & Ras Nu har vi hittat rätt valp äntligen! Vi bestämde ju oss för att vår nästa ras skulle bli Staffordshire bullterrier och efter ihärdigt...
Svar
4
· Visningar
1 009
Senast: Genesis
·
Övr. Hund Här har ni Fester. En blandraskille (amstaff/dogoargentino/okänd) på 2 år. Har varit hos oss sen i november. En kille som inte har haft... 2
Svar
23
· Visningar
2 187
Övr. Hund En kompis har en labbe som varit dålig ett tag. En trä flis i tonsillen. Men nu är allt bra. Men hunden har ökat ivikt för att den ej...
Svar
1
· Visningar
699
Senast: Milosari
·
B
Hundavel & Ras Hej, det är såhär att jag och min sambo letar efter en wachteltik. Han är jägare så han vill ha en jakthund. Så då har vi bestämt oss...
Svar
14
· Visningar
1 494
Senast: badfie
·
Övr. Hund Lyckades fånga några snuttar av måndagens pass i fårfållan med filmkameran! Här är alltså en liten film på Boss och fåren (och det ska...
Svar
1
· Visningar
893
Övr. Hund Köper fryset renkött(slaktrens) till vovven och nu när jag höll på att skära upp och göra portioner så hittade jag en ganska stor ca 1,5...
Svar
6
· Visningar
961
Senast: Gnist
·
G
Övr. Hund Jag behöver alla tips och trix och idéer ni bara kan komma på nu för jag kommer seriöst bli gråhårig annars och det vill jag inte. Inte...
Svar
5
· Visningar
1 064
Hundavel & Ras ... föddes i måndags, en gäng mycket pigga filurer;) Det blev fyra killar och tre tjejer! Här är valparna två dygn gamla...
Svar
10
· Visningar
1 303
Senast: Ciindy
·
Övr. Hund Har den "gamla" Kontaktkontraktet med Eva Bodfäldt, är det ngn mening med att köpa den nya? Ska tydligen finnas ngn dvd oxå, hur är den?
Svar
6
· Visningar
915
Övr. Hund Var inne i stan och träffade en vän som också har ridgeback, vi släppte hundarna så de fick lära känna varandra och busa lite :) Det dök...
Svar
5
· Visningar
1 017
Senast: Fragile
·
Hundavel & Ras Jag undrar om det är någon som vet någon bra uppfödare som föder upp Old english sheep dog. Jag hittar fler stycken uppfödare inte...
Svar
4
· Visningar
1 055
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Hur gör men egentligen när man ska ensamträna sin valp? Jag har ju en vuxen hund som inte går särskilt bra att lämna ensam hemma...
Svar
12
· Visningar
4 400
Senast: Lady_A
·
Hundhälsa Har i USA kastreras ju de flesta hundar och pa grund av det stora problemet med losdrivande hundar forordar man kastrering fran valdigt...
Svar
17
· Visningar
1 617
·
N
Hundavel & Ras tänkte höra lite med det här om registrering och chipping. valpen i fråga är ochippad och oreggad. Hon är 3 månader och köpt av...
Svar
13
· Visningar
1 925
·
Hundhälsa Var hemma hos en god vän vars okastrerade hanhund låg och sov på golvet medan vi pratade. Plötsligt reste sig hunden och såg själv...
Svar
10
· Visningar
19 400
Senast: Mooch
·
Övr. Hund Ja, nu menar jag inte de basala sakerna som tid, kunskap osv, utan rent materiellt. Det var längesedan jag hade hund och behöver...
Svar
19
· Visningar
1 773
Senast: Jenka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka