Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

H
Övr. Hund Någon som tagit kort från mässan idag? Skulle vara så trevligt att se då jag missade det hela idag :o
Svar
17
· Visningar
1 582
Senast: Lovisa-88
·
Hundhälsa Det cirkulerar en hel del kennelhosta hos hundar i min vänskapskrets, och nu ska jag snart åka hem till mina föräldrar där det finns två...
Svar
2
· Visningar
741
Senast: Kivina
·
Övr. Hund Någon människa som är klokare än mig på IPO och kan förklara vad följande betyder: Domare 1 IPO-R/RH-FL KLASS B Delmoment A...
Svar
6
· Visningar
1 214
H
Hundavel & Ras jag och min sambo ska nu efter nyår Flytta till stort hus ute på landet. det ligger ganska ensligt och är idylliskt för att ha hund där...
Svar
5
· Visningar
1 095
Senast: Hannah0407
·
Hundavel & Ras Lillkillen är bara 10 veckor ännu så det dröjer ett tag tills det är dags för nästa hund, men det kan ju vara bra att börja fundera i...
Svar
6
· Visningar
1 100
Senast: Lady_A
·
Hundhälsa min dvärgpinscher på 9 månader har börjat bajsa jättemycket! säkert 4-5 gånger om dagen, är de normalt? och hon gör de inomhus med! tips...
Svar
9
· Visningar
15 994
Senast: hundar
·
D
Övr. Hund Hej Jag har för ett par månader sedan tagit mig an en amstaffmix på tre år, alltså omplacering. Den förre ägaren hade låtit honom... 2
Svar
25
· Visningar
2 973
Övr. Hund hej våran hund som 2 år och är en hane. han har börjat att attackera folk. bieter dem och sånt det skäller på folk. och andra...
Svar
14
· Visningar
1 546
Senast: annie_cool
·
Övr. Hund Min veterinar skickade ut den har emailen till sina patienter... det far bli en lasovning i Engelska.;) What does every dog want most...
Svar
2
· Visningar
857
Senast: Lady_A
·
Hundhälsa alldeles för en stund sedan såg jag en märklig utbuktning utanpå revbenen på min rottistjej. Svårt att bedöma var det är för nåt men...
Svar
7
· Visningar
12 635
Senast: Laa
·
Hundavel & Ras Ni som har erfarenhet av chihuahua, hur funkar det att ha en sådan tillsammans med hundar av andra raser? Jag menar, en vavva är ju...
Svar
12
· Visningar
2 508
Senast: Cornelia
·
Övr. Hund Först och främst mot hundar. Han tvekar först inför okända hundar och stelnar och glor intensivt och hur han reagerar sedan beror på hur...
Svar
4
· Visningar
1 826
Senast: paradox
·
C
Övr. Hund Här kommer en liten bildbomb från Bosson. Han har nu hunnit bli 4,5 månader och är superduktig. Helt rumsren och går i koppel jättebra...
Svar
10
· Visningar
871
Senast: Saybia
·
Övr. Hund Jag och min vovve ska tillbringa ca en vecka uppe hos mormor i Årsta i samband med Hund 2009, så nu undrar vi vart det finns trevliga... 2
Svar
35
· Visningar
2 723
Senast: Kibani
·
Hundhälsa Hej! Jag har tidigare postat trådar om min svärmors lilla problemhund. Det största problemet är väl i grunden att han dominerar...
Svar
9
· Visningar
2 219
Senast: Sirocco
·
Övr. Hund Många väljer ju att ensamhetsträna sina hundar i bur då detta gör dem lugnare, de känner sig trygga i sin bur. Samtidigt så är detta ej... 3 4 5
Svar
96
· Visningar
13 490
Senast: hastflicka
·
Hundhälsa Hoppas ni kan hjälpa mig snabbt med det här. Pojkvännen är iväg och jagar, och jag passar hans GD under tiden. Han åkte iväg tidigt...
Svar
14
· Visningar
3 525
Senast: AraSlei
·
Hundavel & Ras Jag undrar om denna blandning är vanlig? Erfarenheter i så fall? Träffade en på valpkursen igår och den var ju bara SÅ söt :love::love...
Svar
4
· Visningar
1 558
Senast: skuggi
·
Hundhälsa Jag går rakt på sak. När jag till exempel ska putta lite på hunden när han sover (han sover gärna i en stol och han tappar totalt...
Svar
18
· Visningar
3 350
Senast: Skogstroll
·
Övr. Hund I tisdags kväll (8/12) tinade jag en Bravo Plus-burgare och gav till hundarna, tack och lov brukar jag mosa till fodret med en gaffel...
Svar
17
· Visningar
19 840
Senast: Hast-hund
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXII
  • Vad gör vi? Kids edition - del 4
  • Hjälp

Hund, Katt, Andra Djur