Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Nu är det så att tjejen har fyllt 1 år. Tiden går så fort. 20/10,2009 Hipp hip hurra En mycket trevlig dam , Lätt och är lätt lärd på...
Svar
4
· Visningar
827
Senast: Gabbi
·
Övr. Hund Vet att det är fler här inne som precis fått hem sin valp eller som nu innan jul hämtar sin valp. Vi alla ( de flesta ? ) missar ju... 2
Svar
27
· Visningar
9 727
Senast: Illiana
·
Hundavel & Ras Var med hundarna till vet. igår för rabiessprutan och så skrev vi passen samtidigt. Men varken jag eller vet. kunde komma på vad sobel...
Svar
3
· Visningar
1 245
Senast: Kamomilla
·
Övr. Hund Jag förvarnar er om att detta mest är en gnälltråd...:o Jag är så trött på att bo i stan med hund nu att jag inte alls känner mig... 2
Svar
22
· Visningar
4 117
Senast: escodobe
·
Hundhälsa Bakom min stol ligger R och han är inte så glad på sin matte. När man har ont i magen så är det inte kul att bli ivägdragen i bil och få...
Svar
2
· Visningar
933
Senast: Lejonelle
·
Övr. Hund ....att släppa ihop 2 hundar som morrar åt varann? Såhär är det: De som äger stallet där jag har kusen har en liten hund som får...
Svar
8
· Visningar
1 383
Övr. Hund Min hund är lugn o stabil i vanliga fall, men när man tar fram SodaStreamern o ska göra kolsyrat vatten så blir hon helt tokig. Skäller...
Svar
2
· Visningar
1 292
Övr. Hund http://www.barometern.se/nyheter/hultsfred/tre-hundar-tagdodade-pa-ett-ar%281578951%29.gm Att jakthundar kan råka ut för tåg är en sak... 2
Svar
24
· Visningar
2 378
Senast: Heulwen
·
Övr. Hund Man får tydligen inte länka till bloggar. Men snart kommer det bli ännu lättare för hundägare att hitta till hundrastgårdar. Mer än...
Svar
5
· Visningar
1 220
·
G
Övr. Hund Har varit med om en händelse ikväll och är nu smått chockad pga tankar om hur det hade kunna gått. Nu gick det ju bra, men tankarna...
Svar
18
· Visningar
1 969
Hundhälsa Jag borstar tänderna en gång om dagen på min lilla papillon. Han har tidigare haft tandsten återkommande gånger så veterinären säger att... 2
Svar
20
· Visningar
2 228
·
Hundhälsa Nu går vovvsan på cortison varannan dag tills vaccinet kommer och vi har börjat ge det. Försökte mig läsa till biverkningar med det...
Svar
10
· Visningar
2 476
Senast: Apollo
·
Hundhälsa Med risk för att bli hängd... Varför får alla på detta forum panik när man säger att man lämnar hunden i bilen när man går in och...
Svar
16
· Visningar
1 665
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Jag är mållös - nu har jag mött tre personer de senaste veckorna (en vuxen man som "alltid haft hund", en vuxen kvinna samt ett 9årigt... 2
Svar
31
· Visningar
8 555
Senast: SandraW89
·
Övr. Hund Är det nån här som har nåt förslag på en leksak som är liten nog att ha i fickan, tålig nog till att kampa med och som piper? Ska ha...
Svar
13
· Visningar
1 443
Senast: paradox
·
Hundavel & Ras Jag läste i lokaltidningen om en kvinna som hade en sådan korsning, tyvärr utan bild.:( Därför måste jag fråga om någon här har en bild...
Svar
8
· Visningar
9 350
Senast: Hast-hund
·
Hundavel & Ras Jag har ju köpt min hund med bibehållen avelsrätt. Har alltså betalt halva summan med pengar och andra halvan med en kull valpar. Som...
Svar
3
· Visningar
1 211
Senast: Apollo
·
H
Övr. Hund Våran labbe på 11,5 år har nu under en tid andats konstigt. Det låter väldigt ansträngt och tungt när han blir till sig och när han...
Svar
5
· Visningar
2 839
Senast: ripabbe
·
Övr. Hund Tio månader har gått sen jag hämtade min lilla gurka, så idag fyller han alltså ett år. Hur det nu kunde gå så fort vet jag inte, men...
Svar
12
· Visningar
1 316
Hundhälsa sambons hund har blivit riktigt dålig. de små benen vill inte lyda längre och han verkar inte alls må bra, så han kommer att tas bort... 2 3
Svar
43
· Visningar
8 759
Senast: Kilauea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka