Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Ja, om drygt en vecka är det ju raketdags. För Göte blir det första gången. Hur är det om en katt blir rädd, vad gör man? Hur ska jag...
2
Svar
25
· Visningar
3 775
Senast: Bellanis
·
Övr. Katt Nu har jag tröttnat lite på mitt PeeWee-strö och vill kolla igenom marknaden igen. Jag vill gärna ha något som klumpar sig, men som inte...
Svar
9
· Visningar
3 142
Senast: sthu
·
Övr. Katt Jag är så vidunderligt dålig på att hitta på namn. Jag hämtade hem en kattunge för fem dagar sedan och har fortfarande ingen aning om...
2
Svar
20
· Visningar
4 838
Senast: Sasse
·
Katthälsa Jag har åtminstone en herrelös katt som äter på min altan. Det är en hona som varit stallkatt i en granngård men där nya ägarna inte är...
Svar
8
· Visningar
1 835
Övr. Katt Finns det kattraser som är mycket större eller mindre än en "vanlig" katt? Hästar och hundar finns ju i väldigt skilda storlekar, men...
Svar
18
· Visningar
9 068
Senast: Sorbe
·
Övr. Katt Hade ni använt en katt där det påvisats hcm två led bakåt då denna katt obducerades?
Svar
11
· Visningar
1 159
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Det här är ju både pinsamt och skrattretande. Men min Soda är inte alls någon tjej inte. Missen kom och vräkte ut sig i mitt knä och...
2 3
Svar
40
· Visningar
6 952
Senast: Smulis
·
Övr. Katt Kan man ha kutterspån i en kattlåda? Tänker att fördelen är att det är så lätt att gå tag på, relativt billigt och mjukt. Nackdelar...
Svar
12
· Visningar
2 219
Senast: Dandylinn
·
Katthälsa Är lite förtvivlad. Min Isa har kastreras idag, treårig honkatt. Vad jag än gör plockar hon av tratten. Hon kämpar bort den så fort jag...
Svar
15
· Visningar
18 518
Senast: TinyWiny
·
Katthälsa Vad brukar ingå i en sk "seniorkontroll" hos veterinär?
Svar
2
· Visningar
816
Senast: Kilauea
·
Övr. Katt Finns det någon slags magnetlucka med extra kraftiga magneter någonstans? För ett tag sedan köpte jag en kattlucka på Granngården...
Svar
2
· Visningar
1 432
Senast: MonteRose
·
Övr. Katt Jag tänkte testa om jag kan lära min katt att gå på toaletten, hon har tydligen gjort det hos tidigare ägare så hon är inte helt obekant...
Svar
13
· Visningar
5 831
Katthälsa Vi har problem med var katt, han har valt ut vart arbetsrum som hans toalett, han kissar/bajsar även i tvättstugan om vi glömt dörren...
Svar
14
· Visningar
3 560
Senast: turbofling
·
Övr. Katt Min hankatt är verkligen jättestor och tenderar att bajsa utanför lådan så jag har funderat på om man inte ska ha en kattlåda med tak...
Svar
4
· Visningar
1 176
Senast: Marty
·
Katthälsa Hej, vår katt på 1.5 år fick för 3 v sedan diagnosen urinsten(struvitsten). Blev hemskickad med metacam och s/d foder. Han blev...
Svar
3
· Visningar
3 113
Senast: Ruben
·
Övr. Katt Från katterna på internet till katterna därhemma;) http://www.youtube.com/watch?v=mEfcbjvGIZ4 (dagens youtubefångst)
Svar
2
· Visningar
1 245
Senast: Rosett
·
Övr. Katt Hur gör ni som har katter med växter i fönstret? Min katt älskar nämligen att sitta i fönstret, vilket gör att jag inte vågar ha...
Svar
8
· Visningar
1 260
Senast: Aliil
·
Katthälsa Min gammelkatt Jonsey, 20 + (!!) har den senaste veckan börjat med ett konstigt beteende. Ibland skakar han på ena bakbenet, ungefär som...
Svar
6
· Visningar
9 714
Övr. Katt Har en kastrerad innekatt med några år på nacken. Funderar på att skaffa en till för att aktivera gamlingen och få ner "hullet" på...
Svar
6
· Visningar
1 991
Övr. Katt Fick förra veckan (om jag nu minns rätt) hem en liten "unge" (dryga halvåret, möjligen fem månader). Har inga direkta bra bilder för hon...
Svar
8
· Visningar
1 714
Senast: astronaut
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp