Bukefalos 28 år!

Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Katthälsa Ja katten ahde tydligen ringorm, fick recept på shampo och tabletter men kan man köpa saneringsmedel på apoteket också? Eller vart köper...
Svar
0
· Visningar
826
Övr. Katt Jag har funderat på detta ett tag och tänkte att ni kanske kan hjälpa mig att bolla lite tankar! Jag köpte min katt Charlie från ett...
Svar
10
· Visningar
1 717
Senast: Bufera
·
Katthälsa En av vårt kattsyskonpar har bajsproblem. Han kan ibland vara lite dålig i magen, ibland lite för hård och ibland lös. Men inte till...
Svar
3
· Visningar
1 145
Senast: moiran
·
Katthälsa Jag har bara haft min katt sedan november, så jag har inte supermycket att jämföra med, men jag tycker hon har blivit märkbart galnare...
Svar
2
· Visningar
1 047
Senast: AVB
·
Övr. Katt Jag förstår att det nog inte finns något direkt svar på den här frågan, men det vore kul att höra hur pass vanligt det är att katter gör...
2
Svar
23
· Visningar
9 811
Senast: Anonymous
·
Katthälsa Hej! Jag har ett bekymmer jag försökt få bukt med länge men har inte hittat nån bra lösning än, och det är dålig lukt av kattlådorna...
Svar
7
· Visningar
2 146
Senast: Holly92
·
Övr. Katt Ingen direkt nyhet för oss kattägare även om man inbillar sig i bland...
Svar
16
· Visningar
2 576
Senast: Mia_R
·
Övr. Katt Vet inte om tråden passar bäst under katt eller hund.... Men i alla fall... Vi har börjat få problem med att min sambos katt...
Svar
1
· Visningar
1 038
Senast: Lotus
·
Övr. Katt Jag riktar mig egentligen till alla som någonsin haft ett djur, inte enbart katter, som de förlorat på ett eller annat sätt. Jag kan...
Svar
15
· Visningar
7 553
Senast: tyra1
·
Övr. Katt Hej allihopa! Jag har blivit sugen på att skaffa hund igen. Jag har 2 katter sen innan. Den ena hade jag när jag hade förra hunden...
Svar
10
· Visningar
1 026
Senast: _Maria_
·
Övr. Katt Jag som är bortskämd med att alltid ha haft djur runt omkring mig, börjar känna att det är lite för tomt och ensamt i min lilla lägenhet...
Svar
7
· Visningar
1 225
Senast: LovingLife
·
Katthälsa Kompisen har skaffat sig en vit huskattunge och kompisen har börjat misstänka att kattungen är döv. Antar att en vette kan testa men att...
Svar
4
· Visningar
1 443
Senast: Sol
·
Katthälsa Hade velat bolla lite tankar här. Mina två katter äter Mjaus blötmat och har blivit jättefina av det. Tog över dem för kanske sju...
Svar
1
· Visningar
715
Senast: MonteRose
·
Katthälsa Jag vet inte vad jag ska ta mig till med min honkatt, hon har tovat till sig ordentligt på ryggen, det kom i princip från en dag till en...
Svar
6
· Visningar
1 123
Senast: ptr
·
Katthälsa Vi fick operera bort ett öga på en av våra katter i måndags. Det är en katt som levt både ute och inne och fångat en del råttor och...
Svar
1
· Visningar
1 213
Senast: Skywalker
·
Övr. Katt Vi tog över varan katt i varas och har fortsatt med den mat han at da men vill gärna byta sort. Han har ätit Royal Canin Sensitiv men vi...
Svar
11
· Visningar
2 200
Senast: turbofling
·
Katthälsa Som rubriken lyder, vilken är den bästa maten för en äldre honkatt (14 år) som mest äter blötmat men även torrisar. Hon är fortfarande...
Svar
3
· Visningar
931
Övr. Katt Vi har en liten hankatt på fyra mån, vi har haft honom sen han var sex veckor då han hittades utomhus utan mamma. Han är rumsren och...
Svar
2
· Visningar
1 623
Senast: erikn89
·
Övr. Katt Jaha, mina katter tycker båda två att det värsta som finns är kloklippning och borstning. Kloklippningen har blivit mycket bättre...
Svar
5
· Visningar
3 492
Senast: morris
·
Katthälsa En kompis till mig köpte för några år sedan en katt från ett katthem. Katten är rejält överviktig och kompisen har gjort allt för att få...
Svar
5
· Visningar
1 705
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp