Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Katthälsa Tittar på Rapport och där visade de ett inslag från eländet efter tyfonen i Taiwan. Vilken förskräclig tragedi för alla drabbade men var... 2
Svar
21
· Visningar
2 223
Senast: Heulwen
·
T
Katthälsa Min katt fick ungar för 2 veckor sedan. Planerat, men de kom lite tidigt. Vi har fått stödmata de minsta. Kattmamman har varit flåsig...
Svar
14
· Visningar
4 965
Senast: bengeten
·
M
Katthälsa Jag har en udnerbar siames hane som heter Arthur, och han är bara totalt underbar coh trygg etc. men vi var på semester en vecka en...
Svar
3
· Visningar
856
Senast: -moa-
·
Katthälsa Min helvita kattunge på 18v har blivit svart :(. Min sambo har börjat renoverat kaminen vi har i vardagsrummet och då blir det enormt...
Svar
10
· Visningar
7 926
Senast: Limelight
·
Katthälsa Våran ena kisse var ute på koppelpromenad i våran trädgård. Där lekte han och fångade insekter som vanligt. 30 minuter efter att vi...
Svar
4
· Visningar
1 083
Senast: R8n
·
Katthälsa Hittade en skadad katt på uppfarten. Vid första anblicken såg den död ut, skitig och med ett dussin flugor sittande på den. Vid en...
Svar
11
· Visningar
1 252
Senast: Sasse
·
Katthälsa Den 14 september skulle hon fyllt 19 år. Hon är den som levt längst tid tillsammans med mig. Hon har både FORL och giftstruma och det...
Svar
8
· Visningar
1 373
T
Katthälsa När ska kattungar avmaskas och med vad? Mamman är ute varje dag.
Svar
1
· Visningar
883
Senast: Harvester
·
E
Katthälsa Hej! Min katt är 5 år gammal och räknas nästan som innekatt då han endast går ut och "gör sina behov". Har aldrig självmant lämnat...
Svar
1
· Visningar
887
Senast: Heulwen
·
S
Katthälsa Hej. Jag har en hankatt på ca 2år, han har oehört mycket fästingar, jag undrar om ni vet något bra medel mot fästingar?. som funkade...
Svar
8
· Visningar
1 910
Senast: aiquen
·
Katthälsa Jag har stora problem med mask på min ena stora kastrerade hankatt. Han är 2år och springer ute nästan dygnet runt. Han äter allt och då...
Svar
14
· Visningar
5 455
·
Katthälsa Min katt har sedan födseln haft en händmage, det rör sig inte om mycket, men tillräckligt för att man kan se det. Om man ska förklara...
Svar
2
· Visningar
7 641
Senast: astronaut
·
R
Katthälsa Hej! Min syster var på polisesn utlämning av hittegods för att få igen sitt förlorade körkort och fick en kattunge med sig hem för de...
Svar
15
· Visningar
4 358
Senast: soffa
·
Katthälsa Har en 14 årig birma som helt plötsligt har tappat rösten. Normalt är han mycket pratsam och jamar hela dagarna. För tre dagar sen blev...
Svar
1
· Visningar
8 515
Senast: astronaut
·
J
Katthälsa Hej. Undrar om någon vet hur man bäst gör för att introducera en ny liten kattunge till en lite äldre kastrerad katthane? Jag har hört...
Svar
3
· Visningar
1 041
Senast: soffa
·
R
Katthälsa Hej, för 2 dagar sedan fick min hon katt som är ungefär 1,5 år gammal sin första kattunge, och allt verkar vara väl, men jag har en...
Svar
3
· Visningar
1 033
Senast: OhNoez
·
Katthälsa Jag beställt hem en "provpåse" av detta, 80% kött/köttbiprodukter gör att jag är nyfiken. Inget spannmål heller, dock torkad potatis...
Svar
6
· Visningar
2 936
Senast: MissFideli
·
Katthälsa Jag skaffade mig en kattunge för ca 4v sedan och allting går superbra. Jag ska ha honom som utekatt så han går redan nu ute i massor...
Svar
6
· Visningar
904
·
Katthälsa En kompis till mig ringde nyss och berättade att hans katt fått ungar i natt men att kattmamman hade dött. Jag vet inga detaljer om...
Svar
5
· Visningar
3 771
Senast: JuniNatt
·
D
Katthälsa Hej! Upptäckte nu ikväll när kissen kom in att pälsen var skitig vid ena frambenets " Armhåla" och jag trodde det inte var nå farligt...
Svar
2
· Visningar
1 001
Senast: PrincessAsk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXII
  • Tittar in i ditt kök del 27
  • Sytråden del 4

Hund, Katt, Andra Djur