Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

K
Katthälsa Var hos en bekant igår kväll. De har nyss köpt sig ett hus på landet. Familjen som bodde där innan har vanvårdat både djur, trädgård och...
2
Svar
25
· Visningar
3 285
Senast: Majvi
·
B
Katthälsa Jag tog för några veckor sedan över en hankatt som inte riktigt trivdes i sitt förra hem. Han är ca 3 år och kastrerad. Har från början...
Svar
7
· Visningar
826
Senast: blyger
·
F
Katthälsa Har en liten hankatt hemma på snart ett år. Hittade honom i ett dike förra hösten utmärglad och halv vild. Snabbt insåg han dock att vi...
Svar
4
· Visningar
3 903
Senast: Fillefjonkan
·
Katthälsa Har en kattunge på ca 11 veckor. Den är mestadels inne, har ren och fin sand i lådan och gör mestadels av sina behov där. Men, ligger...
Svar
6
· Visningar
989
Senast: taccotad
·
Katthälsa Hittade en troligen påkörd katt idag och körde den till närmsta djursjukhus. Den var helt omärkt och klassas därför som hemlös. Nu har...
Svar
10
· Visningar
1 096
Katthälsa Jag har en honkatt som är sex år. Hon är mestaldels inne men går ut ibland. Hon har betett sig konstigt några gånger och jag funderar på...
Svar
1
· Visningar
672
Senast: Sol
·
Katthälsa Passade på att ta kort på kissen när han låg och solade. Hans päls är borta från halva magen och lite på insidan av låren, han slickar...
Svar
15
· Visningar
15 333
Senast: TantEster
·
Katthälsa Vill höra om andras erfarenheter/kunskap runt kräsna katter. Vet att det inte är ovanligt att de blir såna, men varför, och finns det...
2
Svar
24
· Visningar
6 080
Senast: Marvin
·
Katthälsa Var på apoteket och köpte banminth för att avmaska innekatt som är något till åren. Apotekaren sa att jag skulle ge 1 full dos (dvs 1...
Svar
12
· Visningar
1 869
Senast: Sol
·
S
Katthälsa Hej!! Min katt blev anfallen av två lösspringande hundar för två veckor sen när vi var ute i sele. Han klarade sig fint, men var av...
Svar
1
· Visningar
1 433
Senast: aneeette
·
Katthälsa Jag ska till att eventuellt köpa en vit kattunge. Han är både orange och blåögd. Ägaren vet inte om den är döv eller inte. Vet ni om...
Svar
3
· Visningar
1 646
Senast: Sol
·
M
Katthälsa Hej! Det var så tragiskt att min katt var tvungen att tas bort förra måndagen pga sjukdom. Han var endast 4 år gammal och vi två var...
Svar
2
· Visningar
1 134
Senast: Mandh
·
Katthälsa En av mina katter (hon är ca6-7 månader, vet inte säkert då hon hittades mager som ett staket i ett dike i december) har blivit väldigt...
Svar
1
· Visningar
786
Senast: Mynta2
·
Katthälsa Kan katter ha det? Min gamla Måns var förkyld förra veckan. Jag hade kontakt med veterinär men behövde aldrig åka in! Då rann det...
Svar
10
· Visningar
2 189
Senast: TantEster
·
Katthälsa Mina 2 puckon levde sina liv som innekatter i Ungern, sedan jag plockat in dem från gatan. De trivdes bra med det, stor lägenhet och...
Svar
6
· Visningar
993
Senast: Marvin
·
Katthälsa http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5305106.ab Så skriver Aftonbladet, men ingenstans nämns vad som ska göras, förutom att ev...
Svar
14
· Visningar
1 404
Senast: MissFideli
·
Y
Katthälsa Häromveckan kom min dotter in och frågade om grannen skaffat katt. Ingen aning, svarade jag. Hur så? Jo, sa hon, det sitter en liten vit...
Svar
7
· Visningar
1 444
Senast: DarkInNight
·
U
Katthälsa Hej! jag är ny här på forumet, ska strax fylla i min användarprofil. Men jag har en fråga som kanske någon kan hjälpa mig med: Min...
Svar
1
· Visningar
891
Senast: Heulwen
·
L
Katthälsa Hej! Det är så att min katt för fem veckort sen fick en kattunge och allt är som det ska, hon har nu dragot ner på diandet men eftersom...
Svar
3
· Visningar
1 454
Senast: Lollolollo
·
Katthälsa I morse vaknade jag av att det lät som att en katt blev flådd utanför dörrn och tänkte att det väl var parning på gång. Vaknade igen...
Svar
13
· Visningar
1 602
Senast: Yrja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp