Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Katthälsa Just nu känner jag mig milt sagt lite upprörd, faktiskt... Läste just på en blogg (ej bukerelaterad öht) om en kvinna som sitter hemma...
Svar
16
· Visningar
8 151
Senast: Nisse
·
Katthälsa Vad har ni att säga om Sj*bogårdens foder? (Kattfoder framför allt...) Jag köpte en säck till mina kissar, men ena blev dålig i...
Svar
10
· Visningar
1 293
Senast: angelic-a
·
L
Katthälsa Har alltid haft katt när jag bott i Sverige och det har da varit utekatter, vilket jag tycker ar det enda rätta om det gar saklart. Nu...
Svar
3
· Visningar
1 078
Senast: Kajkan
·
Katthälsa ja, som rubriken låter? finns det ngn form av proteinfoder till katt? stallkatten är i väldigt dålig muskelkondition efter sin kull men...
Svar
16
· Visningar
1 845
Senast: TantEster
·
Katthälsa Denne stackare har nog bara åtta kvar. http://www.nzherald.co.nz/video/news/video.cfm?c_id=1501138&gal_cid=1501138&gallery_id=107212
Svar
3
· Visningar
910
Senast: yvobos
·
A
Katthälsa Hej! Jag undrar om det är någon som har erfarenhet av kattungar och därmed lite råd / tips / stöd. Jag och min kille plockade...
Svar
3
· Visningar
1 370
Senast: Vagis
·
S
Katthälsa Kan man ge magnecyl till en katt? Och i så fall hur mycket? Sambons katt har gjort illa benet i förrgår och har blivit bättre men...
Svar
3
· Visningar
2 750
Senast: Sannis
·
Katthälsa Har då beslutat att min katt ska få somna in för gott.. Men då det faktiskt är mitt första husdjur, som vi har haft måånga år, vet jag... 2
Svar
22
· Visningar
3 318
Senast: Heulwen
·
Katthälsa Jag har en femårig katt som kräks ibland och som tunnat ur, är annars i utmärkt skick, pigg, lekfull, blank och fin i pälsen och helt...
Svar
8
· Visningar
6 767
Senast: anhe
·
Katthälsa Han (kastrat född -97) har varit snörvlig och nysig någon vecka. Det togs blodprover, allt OK han röntgade lungorna, allt OK - men han...
Svar
16
· Visningar
1 469
Senast: OhNoez
·
Katthälsa Hur snabbt märker man på en katt om den blivit biten av en huggorm? :crazy: Tyko kom in med en nyss, ser inga bitmärken på honom men...
Svar
6
· Visningar
1 786
Katthälsa Vad ska man hålla koll på när det gäller fästingsjukdomar hos katt? Vilka symptom? Min ena är helt sanslös när det gäller att ha...
Svar
9
· Visningar
2 872
Senast: mul
·
Katthälsa förutom att katten hasar/åker kana.... (som jag antar de även kan göra om de har lös avföring) finns de andra "symtomer":crazy: tex...
Svar
3
· Visningar
5 636
Katthälsa Jag omhändertog för några veckor sedan en kattunge på uppskattningsvis 5-6veckor (allt skedde i samråd med vår veterinär). Kattungen har... 2
Svar
26
· Visningar
8 325
Senast: DrPepper
·
Katthälsa har en katt som jag tror har UVI, hon har kissat pölar men oftast på fel ställen. Hon har gått på lådan ibland. Jag var i kontakt med 2...
Svar
5
· Visningar
1 067
Senast: MonteRose
·
E
Katthälsa Ja, imorgon kapas kulorna på ena killen. Han kommer ha mycket att göra imorgon stackaren. Han fick inte äta på hela dagen (har det med...
Svar
5
· Visningar
881
Senast: Rumpnissen
·
Katthälsa Har tre katter här hemma.. Det började först att för några månader sedan hörde jag ena katten hosta lite. Lät som astmatisk hosta, slog...
Svar
13
· Visningar
5 651
Senast: MsLuna
·
Y
Katthälsa Jag är lite förvirrad kära vänner. Jag har en kisse på lite över ett år som är kastrerad. På sistone har han börjat med ett enligt mig...
Svar
2
· Visningar
779
Senast: Yess
·
H
Katthälsa Va hos vet. igår för att vacc. två av katterna. Nissan har varit ute mycket denna sommaren så jag har inte kunnat smörja hennes vita...
Svar
14
· Visningar
2 334
Senast: WildWilma
·
Z
Katthälsa Min gamla hankatt här hemma började för ett tag sedan tappa päls på magen plus att han har gått ner en hel del i vikt. Pälsen har börjat...
Svar
3
· Visningar
886

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Atletix
  • WE-tråden
  • Vi som letar häst II
Tillbaka