Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Katthälsa Jag har ett stort problem med min kastrerade honkatt. Mina katter har fri tillgång på torrfoder (royal canin indoor) men hon verkar vara...
Svar
12
· Visningar
3 808
Senast: Cheeserica
·
T
Katthälsa Min katt har blivit så illa biten av knott runt öronen att det har blivit stora sår och hon har kliat bort nästan all päls. För att hon...
Svar
1
· Visningar
2 388
Senast: psychogrrl
·
Katthälsa Var nyss hos vet. & för att göra årsvaccineringen på min kisse. Tog samtidigt upp det område hon har under halsen som verkar klia en...
Svar
9
· Visningar
3 780
Senast: Mirabell
·
Katthälsa Hur mkt vatten bör en katt dricka per dag? Utgå från att det är en vuxen 4-5 kilos katt och för enkelhets skuld att den inte får mat...
Svar
1
· Visningar
712
Senast: MissFideli
·
M
Katthälsa Jag är ingen expert på katter direkt, men jag har en människa i min närhet som har fyra stycken katter, blandraser. Han har sin lägenhet...
Svar
10
· Visningar
1 161
Senast: Majvi
·
Katthälsa Jag köpte en såndär Cat It vattenfontän idag, glad i hågen åkte jag hem och monterade den. Men jag måste gjort något galet, för det...
Svar
13
· Visningar
4 893
Senast: MinIan
·
Katthälsa Är det sant att kattens huvud kan bli för litet om den kastreras för tidigt? Eller är det en myt? Vi har en underbar liten kattpojke...
Svar
9
· Visningar
7 130
Senast: Skjøldur
·
Katthälsa Måste få lite hjälp & råd vad ni tycker. Det är så att för några veckor sedan blev min kattpåkörd ute så hon skadade benet, så nu...
Svar
3
· Visningar
1 117
Senast: veronican
·
Katthälsa Har ett litet dilemmasom jag egentligen vet svaret på men det är inget kul svar. När jag var 11 så köpte jag en liten kattunge som...
Svar
7
· Visningar
1 337
Senast: WildWilma
·
Katthälsa Har en 7 v gammal huskattkille hemma. Har haft honom i en vecka. De senaste 2 dagarna har vi märkt att han ”suger” på sig själv på...
Svar
8
· Visningar
1 916
Senast: lundborg
·
K
Katthälsa Hej!! Jag har en blandnorskskogis som är 10 år. Han heter Linus. för några d sedan kräktes han mkt. sedan sluta han o äta o dricka. han...
Svar
6
· Visningar
1 785
Senast: Heulwen
·
Katthälsa Har varit på djursjukhuset med andra katten idag och mest sannolikt har hon herpes i ena ögat :cry: Vad fan gör jag nu?? Hon är allt...
Svar
17
· Visningar
9 983
Senast: Omorfia
·
Katthälsa I tor kväll så halkade katten ner ifrån fönsterbläcket ifrån 2a våningen. Han hamnade gala för han va halt. Han halta, men stödja lite...
Svar
3
· Visningar
1 197
N
Katthälsa har just upptäckt att ena katten har ögat stängt, rinner från det då och då.. funderar på om det kunde vara ögoninfektion,mendet...
Svar
4
· Visningar
5 215
Senast: Omorfia
·
Katthälsa Jag har ingen katt själv :p men är allmänt foderintresserad, hunden får färskfoder men ändå sitter jag ofta och tittar igenom olika...
Svar
1
· Visningar
760
Senast: Sol
·
Katthälsa Jag har en hankatt som två gånger tidigare blivit behandlad för struvitkristaller. Igår blev han "dålig" igen. Dålig och dålig...han...
Svar
13
· Visningar
11 358
Senast: grusholmen
·
L
Katthälsa Vi har två katter, båda går ut och in som dom vill. Nu är det så att den ena är gravid men vi vet inte när hon blev det. Hon börjar...
Svar
1
· Visningar
1 099
Senast: Majvi
·
L
Katthälsa min lille bebis som är ca 4 veckor har börjat äta av kattsanden. det kan väl inte vara bra? tips?
Svar
4
· Visningar
4 561
Senast: lundborg
·
Katthälsa Undrar om någon här har testat den där doftavgivaren Feliway? Är lite inne på att införskaffa en sådan då jag tror att mina katter...
Svar
2
· Visningar
1 272
Senast: Yukionna
·
Katthälsa Vilket är egentligen det bättre fodret? Många katter har jag upplevt ganska kräsna. Jag brukar skämtsamt likna det vid att de flesta...
Svar
4
· Visningar
1 180
Senast: mackan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp