Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Y
Katthälsa Häromveckan kom min dotter in och frågade om grannen skaffat katt. Ingen aning, svarade jag. Hur så? Jo, sa hon, det sitter en liten vit...
Svar
7
· Visningar
1 445
Senast: DarkInNight
·
U
Katthälsa Hej! jag är ny här på forumet, ska strax fylla i min användarprofil. Men jag har en fråga som kanske någon kan hjälpa mig med: Min...
Svar
1
· Visningar
893
Senast: Heulwen
·
L
Katthälsa Hej! Det är så att min katt för fem veckort sen fick en kattunge och allt är som det ska, hon har nu dragot ner på diandet men eftersom...
Svar
3
· Visningar
1 456
Senast: Lollolollo
·
Katthälsa I morse vaknade jag av att det lät som att en katt blev flådd utanför dörrn och tänkte att det väl var parning på gång. Vaknade igen...
Svar
13
· Visningar
1 606
Senast: Yrja
·
Katthälsa Hur ofta vaccinerar ni era katter?
2
Svar
30
· Visningar
2 600
Senast: TantEster
·
Katthälsa Vi har en stallkatt som jag ibland sticker till ngt godis om vi äter kött! han får självklart vanlig kattmat åxå! Igår styckade vi...
Svar
4
· Visningar
1 363
Senast: Sol
·
D
Katthälsa Har ju haft problem den senaste månaden med att han har kissat lite överallt, men har helt uteslutit möjlighet till fysiskt fel på...
Svar
10
· Visningar
1 680
Senast: TantEster
·
D
Katthälsa Är det någon som har något tips eller någon aning om hur man gör när ens katt börjat bajsa i sängen? Det har hänt tre gånger på två...
Svar
16
· Visningar
24 729
Senast: Heulwen
·
Katthälsa Jag ska mest troligt flytta till Sthlm (80 mil nedåt :banana: ) och funderar på att ta med mig vår äldre katt. Vi har två katter, en på...
Svar
4
· Visningar
3 364
Senast: Wysiwyg
·
Katthälsa Jag hatar dom! Är det sant att katter är mindre känsliga för fästingburna sjukdomar än andra djur? Just nu plockar jag fästingar fr...
Svar
4
· Visningar
877
Senast: Fiffi1
·
Katthälsa Jag har en liten vit honkatt, hon har alltid varit lite skygg men hon har alltid gillat mig och brukar sova hos mig o.s.v. Hon brukar...
Svar
5
· Visningar
1 976
Senast: Heulwen
·
S
Katthälsa Det är så här att det är en katt som springer runt här på våran gård, inte alls vacker, en långhårig katt som förlorat en massa hår...
Svar
5
· Visningar
942
Senast: earthborn
·
Katthälsa Min gamla katt (13år) har forl. Finns det någon här som har behandlat sin katt för just det? dragit ut tänder osv... Hur mådde er...
2
Svar
20
· Visningar
2 296
W
Katthälsa Vår stallkatt har blivit väldigt tunnhårig runt öron och nacke dom sista dagarna, ser inte att han sitter och kliar något. Pälsen är...
Svar
1
· Visningar
719
Senast: PonnyBus
·
Katthälsa Vår lille hankatt kom in för ett par timmar sedan. han hade ett hårlöst område på baksidan av bakbenet (över hasen). Det var inte...
Svar
2
· Visningar
1 110
Senast: Heulwen
·
Katthälsa Jag har ett problem nu. eller rättaresagt katten har ett problem.. Stackarn har blivit övergiven, har varit det nu hela vintern och...
2
Svar
29
· Visningar
2 105
Senast: MinIan
·
E
Katthälsa Katten har blivit ormbiten eller getingstucken. Kan man ge honom Clarityn? Hittar ingenting om det på internet, veterinären svarar inte...
Svar
6
· Visningar
6 592
Senast: Heulwen
·
Katthälsa Jag är förbryllad. Vår perserpojke på 14år har blivit stelare på sistone, kan småhalta lite samt har tappat en del muskler i bakkärran...
Svar
17
· Visningar
11 889
Senast: TantEster
·
L
Katthälsa Hej. Vår katt ska gå på en diet med renskav för att testa möjlig allergi. Vi har köpt renskav i frysdisken, och den stora frågan e...
Svar
2
· Visningar
1 681
Senast: Sol
·
Katthälsa Det är så att vi har tre katter för tillfället och vi vet inte alls hur vi ska göra med den äldsta längre.. Rasmus, som han heter...
Svar
10
· Visningar
1 393
Senast: soffa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp