Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Katthälsa Jag har en 13årig honkatt, bondkatt som inte har någon tidigare sjukdomshistoria. Hon är alltid pigg och glad, pratar hela tiden...
Svar
3
· Visningar
1 761
Senast: Ewa-Lena
·
Katthälsa Hej, Hoppas någon av er kan hjälpa mig!! Min katt mår inte bra men jag vet inte varför eller hur jag ska hjälpa honom. Det är en...
Svar
3
· Visningar
1 263
Senast: Anna Lilja
·
Katthälsa Och jag vet inte varför. Ska byta till parfymfritt sköljmedel igen och se om det funkar. Det är det enda jag kan komma på, ifall det är...
Svar
7
· Visningar
1 339
Senast: MissFideli
·
L
Katthälsa Jag har tagit hand om en kattbäbis som är ca 3 veckor bara. mamman verkar ha dött eftersom vi inte sett den på en vecka nu :cry: vi...
Svar
18
· Visningar
1 949
Senast: lundborg
·
Katthälsa Hejsan. Om drygt en vecka ska jag hämta hem min blivande katt. :) Han är då 12 veckor. Behöver lite tips vad jag ska tänka på... 2 3
Svar
46
· Visningar
3 330
Senast: sandra87_
·
Katthälsa I vintras plockade jag in en väldigt liten och utmärglad vildkattunge. Jag har gissat på att hon är född kring årsskiftet. Hon var...
Svar
4
· Visningar
1 003
Senast: Cheeserica
·
X
Katthälsa Precis som rubriken säger,men nu undrar jag hur man kan märka att det e på g..har läst en massa nu på nätet..är fyrkantig i ögonen...
Svar
6
· Visningar
21 798
Senast: Nemo1
·
S
Katthälsa Jag har en kastrerad Maine Coonhane som fyller tre i november. Han är väldigt kräsen med maten och otroligt smal. Han har fri tillgång...
Svar
1
· Visningar
968
Senast: sextusen
·
Katthälsa Jag har råkat få kattungar. Det var INTE meningen. Men som det blev ack så välkommet. Våra gamla katter har nämligen blivit "för... 2
Svar
25
· Visningar
10 530
Senast: Inte_Ung
·
I
Katthälsa Pappas katt fäller mycket och har gjort det under en lång tid nu , kan han behöva vitaminer eller vet du/ni vad det är?? Katter brukar...
Svar
10
· Visningar
1 210
Senast: icanfeelit
·
T
Katthälsa Nu hoppas jag att ni kan hjälpa mig. Jag har precis blivit av med min ena katt. o hanen som är kvar verkar så fruktansvärt ensam. Jag är...
Svar
9
· Visningar
1 193
Senast: soffa
·
Katthälsa Vad kan orsaka det? Katten är inte irriterad eller liknande och jag gissar att det inte har någon praktisk betydelse, men skulle ändå...
Svar
2
· Visningar
1 691
Senast: psychogrrl
·
J
Katthälsa Tips och råd emottages tacksamt:) Har två kattmammor som fårr kattungar (3 st var) med en veckas mellanrum. Ena kullen är 2 veckor...
Svar
8
· Visningar
15 494
Senast: Sickan
·
Katthälsa Våra vita katter har alltid massa oljefläckar på ryggen när dom kommer in. Jag antar att dom är under bilarna och myser :) Men frågan...
Svar
8
· Visningar
1 024
Katthälsa Vi har en katt som är ca 19 år. Exakt vet vi inte eftersom det är en inflyttad misse men gammal är han iallafall och vi gissar på 19...
Svar
6
· Visningar
1 165
Senast: Lilla
·
Katthälsa Igår kväll kom min katt in lite svullen på kinden. Blev orolig & klämde & titta. Hitta inget sår då, han va varm där. I dag så har det...
Svar
19
· Visningar
22 918
Senast: TantEster
·
Katthälsa Har nyligen för ett par månader sen bytt torrfoder till Eukanuba. Men nu börjar resultatet på min äldre kastrerade hankatt att visa sig...
Svar
14
· Visningar
2 527
Senast: Haukur
·
Katthälsa Här kommer ytterligare en tråd med risk för att bli tjatig :crazy: Tänkte höra om det finns någon här som har haft vuxen katt med...
Svar
18
· Visningar
16 788
Senast: Omorfia
·
Katthälsa Min ena katt hade en fästing som vi tog bort i förra veckan. Efter ett par dagar hade katten kliat bort allt hår på ett ställe som är...
Svar
2
· Visningar
4 173
Senast: Tossavainen
·
V
Katthälsa Hej alla! Jag har nu under en tid 4 st kattungar utan mamma. På måndag är dom ca 5 veckor.. Vi har lite problem som jag tänkte att ni...
Svar
5
· Visningar
1 102
Senast: Virtan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXII
  • Tittar in i ditt kök del 27
  • Sytråden del 4

Hund, Katt, Andra Djur