Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

S
Katthälsa jag har varit "kattmamma" till två kattungar nu i 3 veckor(mamman dog två dagar efter födsel...RIP :cry:)...har gått jättebra, och...
Svar
16
· Visningar
1 602
Senast: Cheeserica
·
K
Katthälsa Som rubriken säger - vad gör man med en katt som varken vill äta eller dricka? Katten i fråga har varit inne på djursjukhus och fått...
Svar
3
· Visningar
8 894
Senast: MissFideli
·
Katthälsa Ja, nu är det löp-period och det MÄRKS, kan jag tala om. Att han skriker "lite" mera är ganska lätt att ta, det är ju en...
Svar
10
· Visningar
1 205
Senast: Acses
·
Katthälsa Hej! Är lite ny här på kattforumet, har mest hängt på hästsidan förut... Anyway, för några månader sen tog jag över två kattherrar...
Svar
6
· Visningar
970
Senast: cambodia
·
O
Katthälsa Hej! Har ni några erfarenheter av katter med njurbesvär? Min katt är 5år och har fått diagnosen att det är njurarna som är problemet...
Svar
19
· Visningar
5 085
P
Katthälsa Jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till. Min katt äter verkligen allt! Försöker alltid gömma undan allt som han skule kunna få för...
Svar
19
· Visningar
8 583
Senast: Sophia_
·
Katthälsa Har en katthona som är ganska precis ett år nu. Hon har aldrig gått på låda, även fast jag haft en, men har däremot alltid kissat och...
Svar
6
· Visningar
1 681
Senast: Sophia_
·
Katthälsa Är det inte dags att lägga av som vet. nu och gå i pension :mad: http://www2.unt.se/pages/1,1826,MC=77-AV_ID=904830,00.html?from=puff
Svar
8
· Visningar
1 077
Katthälsa Upptäckte igår att vår ena kattunge hade ett litet sår på ena bakbenet. Hon är 10 dgr gammal idag. Ser ut som ett skavsår och hon är...
Svar
4
· Visningar
1 053
Senast: Yrja
·
Katthälsa Min kompis katt (hona, okastrerad, under året, normalviktig) kräks, har diarré och är väldigt trött. Hon hade tidigare problem med...
Svar
5
· Visningar
981
Senast: astronaut
·
T
Katthälsa För en vecka sedan kastrerades min konkatt (10 månaders Maine Coon), själva såret har sett fint ut ända sedan dag 1. Men nu när hon...
Svar
3
· Visningar
1 116
Senast: thea
·
A
Katthälsa Hej! Haft min lilla bosse som är innekatt på ett år i drygt en vecka. Två dagar efter vi hämtat honom så har han inte vart bra i magen...
Svar
5
· Visningar
920
Senast: Sol
·
M
Katthälsa jag är absolut ingen katt expert alls så nån kanske kan hjälpa mig med min "konstiga" katt.. jag har en katt som är 1 1/2 år...
Svar
2
· Visningar
1 171
Senast: Sol-Mone
·
Katthälsa Jag har köpt hundgodis, pressade, torkade skivor av kyckling och lax. De är väldigt hårda och katterna får verkligen ta i med...
Svar
5
· Visningar
2 582
Senast: Huffsa
·
I
Katthälsa jag misstänker att min gammel-katt har urinvägsinflammation för att katten går till "toaletten" men inget kommer eller mycket lite. han...
Svar
3
· Visningar
1 807
Senast: isfrida
·
Katthälsa Hej alla visa kattkännare. Fästmannens katta börjar bli till åren nu. Hon är en 13-årig blandras, bondkatt och Russian Blue (25%)...
Svar
3
· Visningar
1 013
Senast: Disen
·
S
Katthälsa hej det var jag som skrev för ett tag sedan om att jag har hämtat hem två katter på 2 år. jag har nu haft dom i 2 veckor lite mera men...
Svar
3
· Visningar
1 201
Senast: Vagis
·
B
Katthälsa Hej alla. Har sedan 1 mån tillbaka 2 st kastrerade hankatter (c:a 1 år gamla) som har mest varit innekatter hos föregående ägaren, men...
Svar
13
· Visningar
2 984
Senast: Mabuse
·
Katthälsa Jag kom hem i förrgår till min hemby för att hälsa på min mor. Min katt Putte har sedan några år tillbaka flyttat över till våran...
Svar
2
· Visningar
781
Senast: sthu
·
Katthälsa Läste någonstans att solskyddslotion inte är så nyttigt för katter. Det jag funderar över är om det gäller en viss mängd, eller är det...
Svar
1
· Visningar
1 197
Senast: hcw246
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp