Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

S
Katthälsa det är sa att jag har en 9arig hona som behöver göra en veterinärbesiktning pga försäkring, och jag undrar om nagon har erfarenheter av...
Svar
2
· Visningar
1 197
Senast: sindy
·
Katthälsa Vår ena katt har nästan alltid problem med magen, är han inte för hård så är han lös. Ibland kommer det lite (ljust) blod för att han...
Svar
4
· Visningar
1 474
Senast: Kajkan
·
G
Katthälsa Nyser katter som på samma sätt som vi människor? När det kittlar i näsan eller något i den stilen? Min ena katt nyser lite då och då...
Svar
3
· Visningar
2 156
Senast: Jessica1987
·
E
Katthälsa Hallå kattkompisar! Jag har en kisse som heter Tigra och jag har haft henne sen hon var leveransklar och är i dag fyra år. Jag har...
Svar
3
· Visningar
939
Senast: Zannaah
·
S
Katthälsa hej jag har en katt på 2 år som äter helt normalt tycker jag men hon spyr upp foder ungefär en gång om dagen. jag har pratat med en...
Svar
1
· Visningar
1 332
Senast: Eureka
·
Katthälsa Hej på er! Idag hittade jag en övergiven kattunge vid stallet, den är liten, kanske inte mer än 5-6 veckor ungefär. Den satt tryckt...
Svar
17
· Visningar
1 965
Senast: Sidekick
·
Katthälsa Jag har två innekatter så jag får ju klippa deras klor. Den ena kattens klor flisar sig gärna/är gärna delad om ni förstår vad jag...
Svar
2
· Visningar
1 013
Senast: Zarro
·
L
Katthälsa Hej hej, Hoppas nån kan ge mig lite tips! Eller bara lugna mig kanske... Kör med tratt på min 4-åriga honkatt ett tag nu, för att...
Svar
5
· Visningar
2 073
Senast: Omorfia
·
Katthälsa Abbie fick i dag återigen kraftig konjunktivit i vänster öga och jag lyckades få en tid hos veterinären i Haninge. Undersökningen...
Svar
11
· Visningar
1 807
·
Katthälsa Nu har kattungarna blivit större och mamman är ute allt längre stunden och jag har hittat en del fästingar på henne. Kan man använda...
Svar
1
· Visningar
1 072
Katthälsa Vet inte något om katten ifråga förutom att den tydligen är vinglig och kräker. Ålder har jag ingen exakt aning om men eftersom den...
Svar
2
· Visningar
1 517
·
Katthälsa Jag har ett stort problem med min kastrerade honkatt. Mina katter har fri tillgång på torrfoder (royal canin indoor) men hon verkar vara...
Svar
12
· Visningar
4 137
Senast: Cheeserica
·
T
Katthälsa Min katt har blivit så illa biten av knott runt öronen att det har blivit stora sår och hon har kliat bort nästan all päls. För att hon...
Svar
1
· Visningar
2 497
Senast: psychogrrl
·
Katthälsa Var nyss hos vet. & för att göra årsvaccineringen på min kisse. Tog samtidigt upp det område hon har under halsen som verkar klia en...
Svar
9
· Visningar
3 948
Senast: Mirabell
·
Katthälsa Hur mkt vatten bör en katt dricka per dag? Utgå från att det är en vuxen 4-5 kilos katt och för enkelhets skuld att den inte får mat...
Svar
1
· Visningar
750
Senast: MissFideli
·
M
Katthälsa Jag är ingen expert på katter direkt, men jag har en människa i min närhet som har fyra stycken katter, blandraser. Han har sin lägenhet...
Svar
10
· Visningar
1 201
Senast: Majvi
·
Katthälsa Jag köpte en såndär Cat It vattenfontän idag, glad i hågen åkte jag hem och monterade den. Men jag måste gjort något galet, för det...
Svar
13
· Visningar
5 178
Senast: MinIan
·
Katthälsa Är det sant att kattens huvud kan bli för litet om den kastreras för tidigt? Eller är det en myt? Vi har en underbar liten kattpojke...
Svar
9
· Visningar
7 877
Senast: Skjøldur
·
Katthälsa Måste få lite hjälp & råd vad ni tycker. Det är så att för några veckor sedan blev min kattpåkörd ute så hon skadade benet, så nu...
Svar
3
· Visningar
1 162
Senast: veronican
·
Katthälsa Har ett litet dilemmasom jag egentligen vet svaret på men det är inget kul svar. När jag var 11 så köpte jag en liten kattunge som...
Svar
7
· Visningar
1 429
Senast: WildWilma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka