Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Katthälsa Jag har råkat få kattungar. Det var INTE meningen. Men som det blev ack så välkommet. Våra gamla katter har nämligen blivit "för...
2
Svar
25
· Visningar
9 922
Senast: Inte_Ung
·
I
Katthälsa Pappas katt fäller mycket och har gjort det under en lång tid nu , kan han behöva vitaminer eller vet du/ni vad det är?? Katter brukar...
Svar
10
· Visningar
1 177
Senast: icanfeelit
·
T
Katthälsa Nu hoppas jag att ni kan hjälpa mig. Jag har precis blivit av med min ena katt. o hanen som är kvar verkar så fruktansvärt ensam. Jag är...
Svar
9
· Visningar
1 162
Senast: soffa
·
Katthälsa Vad kan orsaka det? Katten är inte irriterad eller liknande och jag gissar att det inte har någon praktisk betydelse, men skulle ändå...
Svar
2
· Visningar
1 646
Senast: psychogrrl
·
J
Katthälsa Tips och råd emottages tacksamt:) Har två kattmammor som fårr kattungar (3 st var) med en veckas mellanrum. Ena kullen är 2 veckor...
Svar
8
· Visningar
14 919
Senast: Sickan
·
Katthälsa Våra vita katter har alltid massa oljefläckar på ryggen när dom kommer in. Jag antar att dom är under bilarna och myser :) Men frågan...
Svar
8
· Visningar
990
Katthälsa Vi har en katt som är ca 19 år. Exakt vet vi inte eftersom det är en inflyttad misse men gammal är han iallafall och vi gissar på 19...
Svar
6
· Visningar
1 129
Senast: Lilla
·
Katthälsa Igår kväll kom min katt in lite svullen på kinden. Blev orolig & klämde & titta. Hitta inget sår då, han va varm där. I dag så har det...
Svar
19
· Visningar
22 383
Senast: TantEster
·
Katthälsa Har nyligen för ett par månader sen bytt torrfoder till Eukanuba. Men nu börjar resultatet på min äldre kastrerade hankatt att visa sig...
Svar
14
· Visningar
2 462
Senast: Haukur
·
Katthälsa Här kommer ytterligare en tråd med risk för att bli tjatig :crazy: Tänkte höra om det finns någon här som har haft vuxen katt med...
Svar
18
· Visningar
16 587
Senast: Omorfia
·
Katthälsa Min ena katt hade en fästing som vi tog bort i förra veckan. Efter ett par dagar hade katten kliat bort allt hår på ett ställe som är...
Svar
2
· Visningar
4 067
Senast: Tossavainen
·
V
Katthälsa Hej alla! Jag har nu under en tid 4 st kattungar utan mamma. På måndag är dom ca 5 veckor.. Vi har lite problem som jag tänkte att ni...
Svar
5
· Visningar
1 065
Senast: Virtan
·
S
Katthälsa det är sa att jag har en 9arig hona som behöver göra en veterinärbesiktning pga försäkring, och jag undrar om nagon har erfarenheter av...
Svar
2
· Visningar
1 173
Senast: sindy
·
Katthälsa Vår ena katt har nästan alltid problem med magen, är han inte för hård så är han lös. Ibland kommer det lite (ljust) blod för att han...
Svar
4
· Visningar
1 443
Senast: Kajkan
·
G
Katthälsa Nyser katter som på samma sätt som vi människor? När det kittlar i näsan eller något i den stilen? Min ena katt nyser lite då och då...
Svar
3
· Visningar
2 101
Senast: Jessica1987
·
E
Katthälsa Hallå kattkompisar! Jag har en kisse som heter Tigra och jag har haft henne sen hon var leveransklar och är i dag fyra år. Jag har...
Svar
3
· Visningar
903
Senast: Zannaah
·
S
Katthälsa hej jag har en katt på 2 år som äter helt normalt tycker jag men hon spyr upp foder ungefär en gång om dagen. jag har pratat med en...
Svar
1
· Visningar
1 308
Senast: Eureka
·
Katthälsa Hej på er! Idag hittade jag en övergiven kattunge vid stallet, den är liten, kanske inte mer än 5-6 veckor ungefär. Den satt tryckt...
Svar
17
· Visningar
1 915
Senast: Sidekick
·
Katthälsa Jag har två innekatter så jag får ju klippa deras klor. Den ena kattens klor flisar sig gärna/är gärna delad om ni förstår vad jag...
Svar
2
· Visningar
958
Senast: Zarro
·
L
Katthälsa Hej hej, Hoppas nån kan ge mig lite tips! Eller bara lugna mig kanske... Kör med tratt på min 4-åriga honkatt ett tag nu, för att...
Svar
5
· Visningar
1 968
Senast: Omorfia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp