Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Katthälsa Lånar black_darlings användare! Jag har en innekatt på 1 år (main coon/norsk skogskatt) som lever rövare på nätterna. Undrar om det kan...
Svar
2
· Visningar
1 003
Senast: gugge
·
Katthälsa Har en hankatt som är helt tokig i allt vad sladdar och kablar heter. Får gömma allt i hans väg annars biter han sönder det direkt... 2
Svar
26
· Visningar
7 502
Senast: Sjalen
·
S
Katthälsa Springer en orange fräs här, en skygg katt med fin, svårt och se om han är tovklippt eller om de losnat av sig självt eftersom han har...
Svar
8
· Visningar
1 057
Senast: Skjøldur
·
K
Katthälsa har en katt med ett sår på ett bakben som aldrig får läka, eftersom hon slickar 23h om dygnet. Har nu försökt med att ha på en...
Svar
13
· Visningar
20 033
Senast: TinyWiny
·
Katthälsa Jag har ju en kattmamma med fem ungar här hemma. Det är inte jag som äger kattmamman. Hennes ägare ska imorgon ta henne till veterinär... 2
Svar
22
· Visningar
2 378
Senast: Heulwen
·
S
Katthälsa Hej! Är helt ny här då jag utan framgång försökt hitta information gällande blötmat till min katt som nu är fem månader. Han äter...
Svar
2
· Visningar
808
Senast: smilet
·
Katthälsa tror att lillan har fått det, 13 veckor gammal? Hon går sen hon kom till mig på blötmat, får det 2-3 gånger om dagen. Även torrfoder...
Svar
7
· Visningar
1 162
Senast: Gravinda
·
L
Katthälsa Min snart tvååriga ragdoll-hona (innekatt) håller på att göra hela familjen tokig! :cry: Hon jamar hela tiden (med undantag, när hon... 2
Svar
21
· Visningar
17 051
Senast: LillaElin86
·
Katthälsa Har en honkatta på 2 år som nyligen (ca 2 månader) börjat kissa inne, detta har hon inte gjort tidigare. Naturligtvis är jag medveten...
Svar
2
· Visningar
10 468
Senast: Sol
·
Katthälsa Om en honkatt springer på katttoan flera ggr utan att de kommer kiss alla gånger och om man redan uteslutit UVI vad kan de då vara...
Svar
14
· Visningar
2 327
Senast: bengeten
·
Katthälsa Jag har min katt (Manson) hos mamma då han trivs bättre där och har större utrymme att leka på, han blir liksom helt förbytt på alla...
Svar
19
· Visningar
2 219
·
Katthälsa Min älskade lilla Katja haltar :( Har ringt och rådfrågat Agrias vet. samt pratat med ett drös av kattkunniga människor och alla säger... 2
Svar
37
· Visningar
62 946
Senast: yvobos
·
Katthälsa Vilket kattsand fördrar ni? Sådant som klumpar sig, luktfritt, oparfymerat, ja, det finns ju en hel del olika sorters kattsand. Jag e ny... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
9 548
·
L
Katthälsa Jag letar efter ett fiskfritt torrfoder som inte är ALLTFÖR dyrt. mina bäbisar får just nu mjau tetra 1g/dag och Mjau föräldrafritt...
Svar
6
· Visningar
1 199
Senast: lundborg
·
Katthälsa Lillan envisas med att släpa in ekollon in i huset som hon sedan leker med hur många timmar som helst. Men tanken slog mig nyss, är...
Svar
3
· Visningar
1 031
Senast: Haukur
·
K
Katthälsa upptäckte för snart två månader sedan att pälsen var borta på min ena katts bakben. Det var inga sår eller svullnad, bara en stor yta...
Svar
1
· Visningar
1 086
Katthälsa Det kom över en natt. Jag måste kamma henne varje dag då hon är långhårig. Men över en natt har hon fått fullt med tover på ryggen och...
Svar
2
· Visningar
860
Senast: cowgirl81
·
Katthälsa En enkel fråga, hoppas jag! Jag har en kastrerad hane på 3 år som ska väga ca 4,5-4,8kg. Han äter främst mjau burkmat, men får lite...
Svar
2
· Visningar
1 575
·
Katthälsa http://www.expressen.se/Nyheter/1.1692892/opererade-kattunge-sjalv-kan-fa-fangelse Vad gör man i en sådan här situation? Jag blir... 2 3
Svar
52
· Visningar
4 512
·
Katthälsa Jag köpte sist Olivers kattmat som många rekommenderar. Måste snart köpa ny kattmat men är tveksam till den, havre står ju som andra...
Svar
2
· Visningar
2 520
Senast: Jenny1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Atletix
  • WE-tråden