Bukefalos 28 år!

Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Katthälsa Vom og hundemat - exklusiv. Kan man ge denna till katt och se det som fullvärdigt? Jag har provat att stycka och fördela själv, med...
Svar
5
· Visningar
1 555
Senast: Sol
·
Övr. Katt För många år sedan fick jag en honkatt på 3 år. Hon kissade överallt och jag var nära att ge upp. Men det visade sig att hon slutade när...
2 3
Svar
53
· Visningar
4 807
Senast: MonteRose
·
Övr. Katt En bekants bekant har en vildkatthona med ungar på sin tomt. Åldersbestämningen av ungarna är vag - personen säger att de är mindre än...
Svar
16
· Visningar
4 974
Senast: Sol
·
Katthälsa Hejsan allihopa, detta är mitt första inlägg på denna sida! Det är nämligen såhär att min underbara lilla katt har fått något slags...
Svar
2
· Visningar
5 360
Senast: ffridda
·
Katthälsa Min gamla Månsa är drygt 20 ½ år. Hon äter bra men endast Whiskas eller Euroshopers paté. Hon mår bra, dricker och sköter toalett och...
2
Svar
22
· Visningar
4 536
Senast: Mia_R
·
Övr. Katt Okej, fröken luddboll älskar att gosa men HATAR att bli kammad. Och det är inte direkt vänligaste katten i stan när hon ogillar något...
Svar
4
· Visningar
3 037
Övr. Katt http://www.enklareliv.se/kattekasse.html? Tror ni att den skulle fungera?
2 3
Svar
41
· Visningar
6 375
Senast: Ceta
·
Katthälsa Idag var jag genom jobbet och städade i ett hus som funkar som tillfälligt-boende för flyktingfamiljer/soc-fall osv. Så är det iaf på...
Svar
3
· Visningar
1 589
Senast: Capel
·
Övr. Katt Jag har en ganska liten uteplats intill min lägenhet, lite gräsmatta, någon rabatt och en altan. När jag precis flyttade hit och skulle...
Svar
6
· Visningar
3 902
Senast: ponilover
·
Katthälsa Hur ofta avmaskar ni era pälsklingar?
Svar
12
· Visningar
1 752
Senast: lahsd
·
Övr. Katt jag har tyvärr lyckats slarva bort stamtavlan till min katt. Jag fick med den från uppfödaren men sedan har den mystiskt kommit bort...
Svar
2
· Visningar
1 888
Senast: _FiA_
·
Övr. Katt Då det snart är dags för ett nytillskott här är jag nyfiken på hur era katter reagerat i denna situation? Är inte orolig för bäbisens...
Svar
9
· Visningar
2 210
Senast: MonteRose
·
Övr. Katt Är på gång och ska köpa en vattenfontän till mina skatter (:D) men känner mig lite lost. Det finns ju ett gäng olika modeller, men är...
Svar
10
· Visningar
2 371
Senast: Sorbe
·
Övr. Katt Var in till veterinären för Götes boosterspruta och fick bekräftat hur sjukt jobbigt det är att släpa på det som ska med på bussen - jag...
Svar
8
· Visningar
1 638
Senast: gul_zebra
·
Katthälsa Den röda galenpannan som flyttat in här sedan en månad tillbaka är alldeles för lös i magen tycker jag. Dessutom fiser han illa och...
Svar
5
· Visningar
4 656
Senast: Darkie
·
Övr. Katt Vi har "fått" en röd vit katt här på gården, välgödd och fin. Verkar tam då jag efter lite lock kunde få klappa och ta upp den. Har...
Svar
16
· Visningar
3 490
Senast: Red_Chili
·
Övr. Katt Våran kastrerade kattpojke Hugo är 7 år och har fått något på bakdelen (Typ vid "svansroten"..Eller iaf där svansen börjar). Han hade i...
Svar
0
· Visningar
971
Senast: Tippie
·
Katthälsa Finns det några veterinärer/djursjukhus i Sthlm som är bättre eller sämre när det gäller att ta bort tandsten på katter? Jag lyckades...
Svar
2
· Visningar
1 167
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Blir så förband. En gård inte långt ifrån mej hade i början av året 4 kastrerade katter under sommaren har folk dumpat katter hos han...
2
Svar
35
· Visningar
4 964
Senast: tanten
·
Katthälsa Som rubriken lyder, jag har en 11 år gammal livsnjutare. Det är en helt vanlig, kastrerad bondkatt. Denna herre mår kalasbra, äter...
Svar
10
· Visningar
1 445
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp