Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Katthälsa Jag och sambon har en liten fröken på ca 1,5 år med fart i. Lite osäker runt nya personer men otroligt tillgiven till oss. Undviker nya...
Svar
4
· Visningar
940
Senast: Waco
·
Katthälsa Vår katts högra öga började rinna och någon timma senare hade det kommit mycket gulgrönt gojs och vi bokade tid hos veterinären...
Svar
9
· Visningar
3 343
Senast: Ruben
·
Katthälsa Hej, jag skulle behöva lite tips om hur jag skall uppfostra min kattunge inom vissa områden. Jag hittade honom fast i en hög av...
Svar
15
· Visningar
3 398
Senast: TinyWiny
·
Övr. Katt Har blivit totalfan av denna människa, kattbeteendevetare som har eget program på Animal Planet. Nån som har testat nått av hans sätt...
Svar
3
· Visningar
915
Senast: Ruben
·
Övr. Katt Vet inte om jag får lägga tråden här? Jag blilr gaaaaaalen på mina katter. Tänk om de kunde bete sig som hundar istället.... Jag...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
7 109
Senast: Ruben
·
Övr. Katt -En kompis har två søner, en ær fyra och den andra sex. Dom ville hemskt gærna ha en katt och i somras så fick dom en kattunge. Hon...
Svar
5
· Visningar
1 581
Senast: bengeten
·
Katthälsa Har haft min kattunge nu i ett par veckor och är förvånad över hur mycket han äter. Tycker han äter bra mycket mer än den jag hade...
Svar
2
· Visningar
1 087
Övr. Katt Vi har 2 katter i vår lilla familj, som vi haft i 10 år. Idag fick vi ännu ett tillskott, en 12 veckors kattunge. Nu önskar jag lite...
Svar
3
· Visningar
978
Senast: cewe
·
Övr. Katt Katter är ju inte flockdjur. Samtidigt så om man ser förvildade katter så lever de ju ofta i jättestora grupper. Säkerligen inte så hårt...
Svar
15
· Visningar
4 898
Senast: Dentaku
·
Katthälsa Long story short - en till katt planeras, antingen till våren eller tidigare om det "dyker upp nåt" så att säga. Och well, nu dök det...
Svar
19
· Visningar
3 931
Senast: gul_zebra
·
Övr. Katt Min mamma har flyttat till ett hus ute i skogen, ett ställe som skulle vara perfekt för att ha katt. Min mamma är en kattmänniska och...
Svar
13
· Visningar
1 685
Senast: Seabaz
·
Övr. Katt Jag skäms för att vara så okunnig om ett djur jag haft runt mig hela livet... Fråga uppstod i samband med min kisstråd. Om jag helt...
Svar
2
· Visningar
1 432
Senast: tanten
·
Katthälsa Nu med vintern i antågande så är min frigående katt (kattlucka) totalt matfixerad och gör nästan inget annat än tigger mat. Jag håller...
Svar
6
· Visningar
2 497
Senast: Sol
·
Övr. Katt Jag köpte med mig en säck av det nya kattströet "Ecolife" idag, det låter lovande! Det ultimata ekologiska kattströet. Naturligt och...
Svar
1
· Visningar
1 309
Senast: aprilmaj
·
Katthälsa Vom og hundemat - exklusiv. Kan man ge denna till katt och se det som fullvärdigt? Jag har provat att stycka och fördela själv, med...
Svar
5
· Visningar
1 550
Senast: Sol
·
Övr. Katt För många år sedan fick jag en honkatt på 3 år. Hon kissade överallt och jag var nära att ge upp. Men det visade sig att hon slutade när...
2 3
Svar
53
· Visningar
4 799
Senast: MonteRose
·
Övr. Katt En bekants bekant har en vildkatthona med ungar på sin tomt. Åldersbestämningen av ungarna är vag - personen säger att de är mindre än...
Svar
16
· Visningar
4 963
Senast: Sol
·
Katthälsa Hejsan allihopa, detta är mitt första inlägg på denna sida! Det är nämligen såhär att min underbara lilla katt har fått något slags...
Svar
2
· Visningar
5 358
Senast: ffridda
·
Katthälsa Min gamla Månsa är drygt 20 ½ år. Hon äter bra men endast Whiskas eller Euroshopers paté. Hon mår bra, dricker och sköter toalett och...
2
Svar
22
· Visningar
4 530
Senast: Mia_R
·
Övr. Katt Okej, fröken luddboll älskar att gosa men HATAR att bli kammad. Och det är inte direkt vänligaste katten i stan när hon ogillar något...
Svar
4
· Visningar
3 027

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp