Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Katthälsa Hej, gården jag har min häst på ligger granne till en villa som ägs av en gammal man. Jag har något gång kunnat räknat ihop sammanlagt...
Svar
3
· Visningar
977
Senast: Gold
·
Katthälsa Katten ifråga är en kastrerad hona på 1,5 år. Hon har tidigare haft uvi som behandlats. När hon kissar så sätter hon sig tillrätta, och...
Svar
3
· Visningar
2 261
Senast: cili
·
D
Katthälsa Idag blev min Ariel kastrerad och jag känner mig så otroligt hönsig. På djursjukhuset tyckte de att hon var en otroligt social och...
Svar
6
· Visningar
1 839
Senast: Duplica
·
C
Katthälsa Hejsan! Jag behöver verkligen någons hjälp nu. Min honkatt kissar jämnt och ständigt utanför lådan och vägrar sluta. Hon är kastrerad...
Svar
10
· Visningar
3 470
Senast: Icefire
·
Katthälsa Har en mkt obildad fråga.... Min 4 åriga honkatt har som en liten "bulle" under magen, den sitter långt bak mellan bakbenen, nära...
Svar
10
· Visningar
5 038
Senast: Zarro
·
E
Katthälsa Hej! Jag har 3 hankatter här hemma. De är innekatter allihopa och från samma kull så de är bröder. Den ena katten, Thiger, håller på och...
Svar
3
· Visningar
1 145
Senast: Yrja
·
Katthälsa En av mina föräldrars katter har sedan ett par månader tillbaka börjat kräkas hårbollar (blandat med mat), men ibland är det bara mat...
Svar
4
· Visningar
9 927
Senast: Philosophia
·
D
Katthälsa Mina två katter äter Mjau torrfoder, men deras bajs är kladdigt, rödaktigt och luktar fruktansvärt. Lyckligtvis har jag fantastisk sand...
2 3
Svar
53
· Visningar
5 860
Senast: Duplica
·
Katthälsa Dags för stackars Batman att sluta sina dagar:cry: Det började med att jag och min syster tog hem en stallkatt från där vi har våran...
Svar
12
· Visningar
1 275
Senast: M-Meduza
·
Katthälsa Det ser inte bättre ut än att min lilla Spurs får åka in till farbror veterinär imorgon :crazy: När jag kom hem från stallet idag...
Svar
19
· Visningar
1 814
Senast: kryptisk
·
Katthälsa Våran tjej kasterades i förmiddags runt kl. 11:00. Efter 6 timmar var hon uppe på benen dock något vingligt. Nu ikväll är hon...
Svar
5
· Visningar
1 061
Senast: Yrja
·
Katthälsa Märkte nu när ena katten strök sig förbi ansiktet att hon hade något som såg ut som väldigt små mjällprickar i pälsen. Jag har precis...
Svar
5
· Visningar
1 567
Katthälsa Skulle behöva lite tips och idéer om hur man bäst lägger upp fodertider och -sorter åt två katter som har helt olika näringsbehov...
Svar
8
· Visningar
1 306
Senast: Heulwen
·
Katthälsa Vi har en katt på foder från uppfödaren. När vi fick henne förklarade ägaren att hon ibland då hon blev orolig av en eller annan...
Svar
6
· Visningar
1 194
R
Katthälsa Min katt är jätte söt hon är vacker . hon heter emma och är brun och vitt jätte vacker . :) Hon är min lillla kissse misse.
Svar
3
· Visningar
1 041
Senast: Smulis
·
Katthälsa Vår lilla Maja dog idag :cry: Hon fick en propp i bakre delen och bakbenen slutade fungera. Hon blev lam. Så fort det kan gå, klockan...
Svar
5
· Visningar
1 042
Senast: Popcorn
·
Katthälsa Varenda vår är det samma sak, lär sig aldrig folk? Förstod de inte förra sommaren att det blir en massa oönskade kattungar? En massa...
Svar
16
· Visningar
1 621
Senast: Wingates
·
Katthälsa Har aldrig tidigare varit här inne på kattforumet men följande hände i morse; Jag sitter i godan ro med kaffekoppen i handen framför...
2
Svar
33
· Visningar
7 745
Senast: elbereth
·
Katthälsa Läste i Reykur´s tråd om navelbråck. Tänkte inte stjäla hennes tråd utan startar därför en ny, eftersom jag inte har någon erfarenhet av...
Svar
2
· Visningar
3 887
Senast: Winni
·
Katthälsa Gah ringde veterinären i morse och förhörde mig om kastrering till Tigra och Frans ( samt deras 2a vaccinationsspruta...). Ja kan du...
Svar
5
· Visningar
1 046
Senast: KungTulle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp