Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Katthälsa Tyvärr har Abbie slutat äta Olivers. Vi var utan RC i drygt 2 dgr och hon var helt kollrig. Så jag fick ju gå och köpa RC igen nu. Vad göra?
Svar
2
· Visningar
866
Senast: MissFideli
·
Katthälsa Planerar en flytt, ganska snart om allt går enligt planerna. Men med Yogas problem så är flyttar nått som är otroligt påfrestande...
Svar
8
· Visningar
1 488
Senast: MissFideli
·
S
Katthälsa hejsan! mina föräldrar har en katt på ~14 år (bondkatt) som är steriliserad sen ung ålder. hon har blivit knäpp, varje natt vid ungefär...
Svar
5
· Visningar
1 295
Senast: strösslet
·
Katthälsa I onsdags var Pottan halt när jag kom hem från skolan, blockhalt. På torsdagen åkte vi till Valla djursjukhus och röntgade hela benet...
Svar
1
· Visningar
947
Senast: TantEster
·
Katthälsa Kan ni hjälpa mig att tänka klart? Jag och min sambo var på kattutställning för någon vecka sedan och kom i kontakt med en uppfödare som...
Svar
2
· Visningar
967
Senast: Winni
·
Katthälsa Jag har en liten Ragdolltjej som jag tänkte kastrera. Vid vilken ålder kan man tidigast kastrera? Skulle vilja få det gjort innan det...
Svar
3
· Visningar
873
Senast: MissFideli
·
Katthälsa Jag är lite i valet och kvalet med hur jag ska göra med gamla Dimma. När jag skaffade henne hade hennes ålder uppskattats till...
Svar
10
· Visningar
1 304
C
Katthälsa Är det någon som har erfarenhet av giftstruma? Vår katt har antagligen det och har varit rätt så dålig nu senaste veckan till och från...
Svar
10
· Visningar
5 137
Senast: Sassy
·
M
Katthälsa Våran två åriga kastrerade hankatt har med största sannolikhet foderallergi. Äter nu specialfoder och är mycket bättre i magen...
Svar
7
· Visningar
1 028
Senast: M-Meduza
·
Katthälsa Jag behöver er hjälp nu, har en katt sen innan (som också hamnade hos mig av en slump) och nu igår åkte vi och hämtade en till. Han har...
Svar
15
· Visningar
1 274
Senast: _Sascha_
·
C
Katthälsa Hur noga bör man vara med att kattungarna ska äta kattunge mat? Mina "kattungar" börjar bli rätt stora nu, de är födda i början av juli...
Svar
2
· Visningar
910
Senast: Chiqitita
·
Katthälsa kan man även pierca katter. http://nyheter24.se/nyheter/udda-nyheter/148305-salde-piercade-katter Idiotiska männikor! Vad anser ni...
Svar
4
· Visningar
1 351
Senast: elinairina
·
E
Katthälsa En av mina vänners katt fick rätt många kattungar för ett tag sedan. Dom började sälja kattungarna på olika internet sidor, bl.a...
2
Svar
32
· Visningar
2 447
Senast: elinairina
·
Katthälsa Nu har jag fått hem Olivers (tack Reykur!!! :bow::bow: ) som jag ska testa på mina hårbollar här hemma för att förhoppningsvis på sikt...
Svar
5
· Visningar
931
Senast: MissFideli
·
R
Katthälsa Jag har en katt tjej som löper för första gången nu. o hon har vart "gnällig" i nga dagar nu. men idag så riktigt tjuter hon, hon kan...
Svar
2
· Visningar
1 181
Senast: Rebb
·
Katthälsa hej! har just steriliserat våran hona i går ( ons). det innebar att ingen mat from tis kväll (18) hämtade hem henne i går kväll , och...
Svar
1
· Visningar
897
Senast: megin
·
M
Katthälsa Min oriental har fått pigmentförändringar. Det började på nosen, sen på "läpparna" och nu såg jag att han även fått runt ögonen. Någon...
Svar
2
· Visningar
1 234
Senast: marijaa
·
L
Katthälsa BEHÖVER OMEDELBAR HJÄLP :confused: Nu är det så att vi (jag och morsan) har åkt på att passa min brors katt medan broder är borta på...
Svar
2
· Visningar
1 036
Senast: Leavingfargo
·
U
Katthälsa Min 3åriga katt får både torrfoder och burkmat vid bestämda tider på dygnet. Hon har inte ätit burkmat på tre dagar nu,och vi börjar...
Svar
1
· Visningar
1 113
Senast: elinairina
·
Katthälsa Attan musen flydde in i bokhyllan Typist! Mattes fel att inte skivan i bak på bokhyllan satt ordentligt fast. Nu...
Svar
4
· Visningar
1 037
Senast: Winni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp