Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Katthälsa Jag kom hem i förrgår till min hemby för att hälsa på min mor. Min katt Putte har sedan några år tillbaka flyttat över till våran...
Svar
2
· Visningar
781
Senast: sthu
·
Katthälsa Läste någonstans att solskyddslotion inte är så nyttigt för katter. Det jag funderar över är om det gäller en viss mängd, eller är det...
Svar
1
· Visningar
1 201
Senast: hcw246
·
Katthälsa Vår 2,5-åriga kastrerade hankatt var inne för sin årliga rakning till vet (långhårig huskatt som lätt får tovor) härom dagen. När de...
Svar
7
· Visningar
1 678
Senast: Heulwen
·
L
Katthälsa Har en utekatt som börjar få lite för långa "bak klor", han är rätt så gammal och är inte ute så jätte mkt och det låter av klorna när...
Svar
4
· Visningar
5 709
Senast: MissFideli
·
Katthälsa Han är 14, fyller 15 i år. Han äter inget annat förutom hundens torrfoder av märket Eukanuba. Jag hittar honom jämt i hundmatsäcken, och...
Svar
4
· Visningar
1 831
Senast: soffa
·
T
Katthälsa Mina kattungar är nu ca 5 1/2 vecka gamla. De har nu i ca en vecka börjat äta uppblött torrfoder, burkmat och de försöker även pilla i...
Svar
4
· Visningar
908
Senast: bengeten
·
Y
Katthälsa Har under de senaste dagarna sett hur min elva månader gamla huskisse Chico fått kladdiga och rinniga ögon. Det är gulaktigt och...
Svar
2
· Visningar
977
Senast: TantEster
·
Katthälsa Abbie har en liten mörk fläck i ögat, på det gula. Den har blivit liiiiite större. Dök upp för några månader sen. Storleken är kanske...
Svar
13
· Visningar
18 233
Senast: Prosit
·
Katthälsa Har en långhårig icke raskatt som för ett tag sen började klia sig bakom öronen, speciellt det ena. Så fort jag såg detta så behandlade...
2
Svar
22
· Visningar
17 104
Senast: Mariaauto
·
Katthälsa sitter och funderar hur jag ska göra. Har en honkatt som nu är 3år. I november började hon kissa inne. Oftast på samma ställe. Har...
Svar
3
· Visningar
1 268
Senast: Rebecka83
·
Katthälsa Har 3 katter, alla har tillgång till att gå ut när de vill, speciellt en av dem är ute i sort sett alltid. De är all hus/bondkatter och...
Svar
1
· Visningar
902
Senast: MonteRose
·
Katthälsa Min katthona 2år gammal, toktvättar sig på bakbenen. Först var det bara på ena och det såg lite rött ut, sen har det blivit större och...
Svar
14
· Visningar
3 766
Senast: Nisse
·
S
Katthälsa hej jag har köpt mina katter för 4 dagar sedan dom är 2 år och är systrar. jag var naturligt vis glad av att få hem dom och allt gick...
Svar
11
· Visningar
1 117
Senast: soffan92
·
Katthälsa Pigg och glad, äter och dricker som vanligt, inget konstigt med avföring eller liknande. Avmaskad. Ska till vet på måndag, hon tyckte...
Svar
7
· Visningar
1 535
Senast: YorkWann
·
Katthälsa Min fertila Perserhane har haft problem med magen sedan han var liten. Som 6 månaders fick han dietmat första gången sedan har han...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 790
Senast: Modig_Korn
·
Katthälsa Nån här som har information om det? Hittar mest på engelska och jag förstår inte sån engelska :o Vet att det inte görs i Sverige (än)...
2
Svar
32
· Visningar
7 219
Senast: pimy
·
U
Katthälsa Min gamla dam har mycket artros (så mycket att foderföretaget Hills har med hennes röntgenbilder i sitt material). Hon är pigg och glad...
Svar
8
· Visningar
4 801
Senast: MonteRose
·
Katthälsa hur mkt rått kött tex kycklingvingar/lår, köttbitar osv för att inte orsaka för mkt obalans?
Svar
4
· Visningar
989
Senast: KungTulle
·
W
Katthälsa Hej hopp! Skall snart få mitt livs allra första katter! :) Undrar bara lite hur jag ska utfodra dem, ungar alltså. Fri tillgång till...
Svar
17
· Visningar
1 627
Senast: Pepon
·
E
Katthälsa Hej! Det låter så himla härligt och lätt som en plätt. Men jag har tummen mitt i handen och vill gärna släppa ut min Tigressa på...
2 3
Svar
50
· Visningar
15 707
Senast: Houdinie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp