Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Katthälsa Har en 7 v gammal huskattkille hemma. Har haft honom i en vecka. De senaste 2 dagarna har vi märkt att han ”suger” på sig själv på...
Svar
8
· Visningar
1 980
Senast: lundborg
·
K
Katthälsa Hej!! Jag har en blandnorskskogis som är 10 år. Han heter Linus. för några d sedan kräktes han mkt. sedan sluta han o äta o dricka. han...
Svar
6
· Visningar
1 868
Senast: Heulwen
·
Katthälsa Har varit på djursjukhuset med andra katten idag och mest sannolikt har hon herpes i ena ögat :cry: Vad fan gör jag nu?? Hon är allt...
Svar
17
· Visningar
10 232
Senast: Omorfia
·
Katthälsa I tor kväll så halkade katten ner ifrån fönsterbläcket ifrån 2a våningen. Han hamnade gala för han va halt. Han halta, men stödja lite...
Svar
3
· Visningar
1 230
N
Katthälsa har just upptäckt att ena katten har ögat stängt, rinner från det då och då.. funderar på om det kunde vara ögoninfektion,mendet...
Svar
4
· Visningar
5 335
Senast: Omorfia
·
Katthälsa Jag har ingen katt själv :p men är allmänt foderintresserad, hunden får färskfoder men ändå sitter jag ofta och tittar igenom olika...
Svar
1
· Visningar
796
Senast: Sol
·
Katthälsa Jag har en hankatt som två gånger tidigare blivit behandlad för struvitkristaller. Igår blev han "dålig" igen. Dålig och dålig...han...
Svar
13
· Visningar
11 688
Senast: grusholmen
·
L
Katthälsa Vi har två katter, båda går ut och in som dom vill. Nu är det så att den ena är gravid men vi vet inte när hon blev det. Hon börjar...
Svar
1
· Visningar
1 132
Senast: Majvi
·
L
Katthälsa min lille bebis som är ca 4 veckor har börjat äta av kattsanden. det kan väl inte vara bra? tips?
Svar
4
· Visningar
4 730
Senast: lundborg
·
Katthälsa Undrar om någon här har testat den där doftavgivaren Feliway? Är lite inne på att införskaffa en sådan då jag tror att mina katter...
Svar
2
· Visningar
1 312
Senast: Yukionna
·
Katthälsa Vilket är egentligen det bättre fodret? Många katter har jag upplevt ganska kräsna. Jag brukar skämtsamt likna det vid att de flesta...
Svar
4
· Visningar
1 220
Senast: mackan
·
K
Katthälsa Var hos en bekant igår kväll. De har nyss köpt sig ett hus på landet. Familjen som bodde där innan har vanvårdat både djur, trädgård och... 2
Svar
25
· Visningar
3 555
Senast: Majvi
·
B
Katthälsa Jag tog för några veckor sedan över en hankatt som inte riktigt trivdes i sitt förra hem. Han är ca 3 år och kastrerad. Har från början...
Svar
7
· Visningar
859
Senast: blyger
·
F
Katthälsa Har en liten hankatt hemma på snart ett år. Hittade honom i ett dike förra hösten utmärglad och halv vild. Snabbt insåg han dock att vi...
Svar
4
· Visningar
4 182
Senast: Fillefjonkan
·
Katthälsa Har en kattunge på ca 11 veckor. Den är mestadels inne, har ren och fin sand i lådan och gör mestadels av sina behov där. Men, ligger...
Svar
6
· Visningar
1 029
Senast: taccotad
·
Katthälsa Hittade en troligen påkörd katt idag och körde den till närmsta djursjukhus. Den var helt omärkt och klassas därför som hemlös. Nu har...
Svar
10
· Visningar
1 140
Katthälsa Jag har en honkatt som är sex år. Hon är mestaldels inne men går ut ibland. Hon har betett sig konstigt några gånger och jag funderar på...
Svar
1
· Visningar
707
·
Katthälsa Passade på att ta kort på kissen när han låg och solade. Hans päls är borta från halva magen och lite på insidan av låren, han slickar...
Svar
15
· Visningar
15 685
Senast: TantEster
·
Katthälsa Vill höra om andras erfarenheter/kunskap runt kräsna katter. Vet att det inte är ovanligt att de blir såna, men varför, och finns det... 2
Svar
24
· Visningar
6 666
Senast: Marvin
·
Katthälsa Var på apoteket och köpte banminth för att avmaska innekatt som är något till åren. Apotekaren sa att jag skulle ge 1 full dos (dvs 1...
Svar
12
· Visningar
1 922
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXII
  • Tittar in i ditt kök del 27
  • Sytråden del 4

Hund, Katt, Andra Djur