Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

S
Katthälsa Hej!! Min katt blev anfallen av två lösspringande hundar för två veckor sen när vi var ute i sele. Han klarade sig fint, men var av...
Svar
1
· Visningar
1 465
Senast: aneeette
·
Katthälsa Jag ska till att eventuellt köpa en vit kattunge. Han är både orange och blåögd. Ägaren vet inte om den är döv eller inte. Vet ni om...
Svar
3
· Visningar
1 737
Senast: Sol
·
M
Katthälsa Hej! Det var så tragiskt att min katt var tvungen att tas bort förra måndagen pga sjukdom. Han var endast 4 år gammal och vi två var...
Svar
2
· Visningar
1 181
Senast: Mandh
·
Katthälsa En av mina katter (hon är ca6-7 månader, vet inte säkert då hon hittades mager som ett staket i ett dike i december) har blivit väldigt...
Svar
1
· Visningar
820
Senast: Mynta2
·
Katthälsa Kan katter ha det? Min gamla Måns var förkyld förra veckan. Jag hade kontakt med veterinär men behövde aldrig åka in! Då rann det...
Svar
10
· Visningar
2 258
Senast: TantEster
·
Katthälsa Mina 2 puckon levde sina liv som innekatter i Ungern, sedan jag plockat in dem från gatan. De trivdes bra med det, stor lägenhet och...
Svar
6
· Visningar
1 043
Senast: Marvin
·
Katthälsa http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5305106.ab Så skriver Aftonbladet, men ingenstans nämns vad som ska göras, förutom att ev...
Svar
14
· Visningar
1 436
Senast: MissFideli
·
Y
Katthälsa Häromveckan kom min dotter in och frågade om grannen skaffat katt. Ingen aning, svarade jag. Hur så? Jo, sa hon, det sitter en liten vit...
Svar
7
· Visningar
1 482
Senast: DarkInNight
·
U
Katthälsa Hej! jag är ny här på forumet, ska strax fylla i min användarprofil. Men jag har en fråga som kanske någon kan hjälpa mig med: Min...
Svar
1
· Visningar
947
Senast: Heulwen
·
L
Katthälsa Hej! Det är så att min katt för fem veckort sen fick en kattunge och allt är som det ska, hon har nu dragot ner på diandet men eftersom...
Svar
3
· Visningar
1 537
Senast: Lollolollo
·
Katthälsa I morse vaknade jag av att det lät som att en katt blev flådd utanför dörrn och tänkte att det väl var parning på gång. Vaknade igen...
Svar
13
· Visningar
1 716
Senast: Yrja
·
Katthälsa Hur ofta vaccinerar ni era katter? 2
Svar
30
· Visningar
2 663
·
Katthälsa Vi har en stallkatt som jag ibland sticker till ngt godis om vi äter kött! han får självklart vanlig kattmat åxå! Igår styckade vi...
Svar
4
· Visningar
1 435
Senast: Sol
·
D
Katthälsa Har ju haft problem den senaste månaden med att han har kissat lite överallt, men har helt uteslutit möjlighet till fysiskt fel på...
Svar
10
· Visningar
1 739
·
D
Katthälsa Är det någon som har något tips eller någon aning om hur man gör när ens katt börjat bajsa i sängen? Det har hänt tre gånger på två...
Svar
16
· Visningar
25 453
·
Katthälsa Jag ska mest troligt flytta till Sthlm (80 mil nedåt :banana: ) och funderar på att ta med mig vår äldre katt. Vi har två katter, en på...
Svar
4
· Visningar
3 631
Senast: Wysiwyg
·
Katthälsa Jag hatar dom! Är det sant att katter är mindre känsliga för fästingburna sjukdomar än andra djur? Just nu plockar jag fästingar fr...
Svar
4
· Visningar
919
Senast: Fiffi1
·
Katthälsa Jag har en liten vit honkatt, hon har alltid varit lite skygg men hon har alltid gillat mig och brukar sova hos mig o.s.v. Hon brukar...
Svar
5
· Visningar
2 016
·
S
Katthälsa Det är så här att det är en katt som springer runt här på våran gård, inte alls vacker, en långhårig katt som förlorat en massa hår...
Svar
5
· Visningar
983
Senast: earthborn
·
Katthälsa Min gamla katt (13år) har forl. Finns det någon här som har behandlat sin katt för just det? dragit ut tänder osv... Hur mådde er... 2
Svar
20
· Visningar
2 383

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka