Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Katthälsa Tyko kom inhaltande häromdagen igen. :( Men han har inga svullnader eller synliga sår någonstans den här gången. Däremot så har han...
Svar
1
· Visningar
6 609
Senast: MissFideli
·
Katthälsa Jag har en långhårig norsk/bond blandning. Hon gillar verkligen att bli borstad på: huvud, nacke, bröst, rygg och svans. MEN HATAR (det...
Svar
4
· Visningar
1 465
Senast: Capel
·
K
Katthälsa Långt inlägg, men snälla läs någon ! Hej, mitt första inlägg (heter de så? ) på något forum nånsin och hoppas på hjälp. Min katt...
Svar
1
· Visningar
911
Senast: Sol
·
Katthälsa Usch, läste precis på ett annat forum om en uppfödare som fick 7 ungar. Alla friska och krya, men efter några dagar var alla döda...
Svar
3
· Visningar
2 345
Senast: Sol
·
Katthälsa Ja, så konstigt är det... Min hona är steriliserad, och jag är tämligen säker på att det blev ordentliget gjort eftersom det blev...
Svar
4
· Visningar
6 134
M
Katthälsa Någon som har en katt med detta tro? Fick det konstaterat igår. Vetrinären trodde att han hade kvalster allergi och ev foderallergi...
2 3
Svar
55
· Visningar
15 819
Senast: M-Meduza
·
D
Katthälsa Min katt har svullnat över bakdelen. Svullnaden är ca 3-4 cm bred och går mellan ena bakbenet, över ryggen och till andra bakbenet. Hon...
Svar
2
· Visningar
2 523
Senast: Zanta
·
Katthälsa Min ena kisse fyller 14 år i augusti. Jag tror åldern håller på göra sin rätt. Pga hund och barn som gärna käkar kattmat har jag maten...
Svar
6
· Visningar
2 001
Senast: Sol
·
Katthälsa Såg nu att Abbie haltar. Har känt igenom hennes knän och hon ömmar inte och jag får böja knäna och räta ut dom utan att hon säger nått...
Svar
4
· Visningar
2 705
Senast: MissFideli
·
S
Katthälsa Vi har en 3-årig kastrerad hankatt som fick urinsten för någon månad sedan och var då tvungen att opereras och ligga kvar på...
Svar
1
· Visningar
1 087
Senast: TantEster
·
D
Katthälsa Nu har jag ältat detta med alla i min krets som över huvud taget vet något om katter, och jag måste bara göra det lite till :crazy...
Svar
10
· Visningar
23 330
Senast: lil-sis
·
Katthälsa Min smällfeta kattmamma har bantat sedan i slutet av januari. Det eminenta tipset jag fick här i kattforumet var att sluta med torrfoder...
Svar
1
· Visningar
810
Senast: Jessica1987
·
Katthälsa Kastrerade både katterna (mammas o min vill säga) när de var 6 månader, sökte en massa på internet och fick upp att de kan kastreras...
Svar
9
· Visningar
1 118
Senast: Mynta2
·
M
Katthälsa Borstar ni tänderna på era katter? Varför väljer ni detta? Hur trivs era katter med det? Om dom inte gillar det, hur går ni...
Svar
17
· Visningar
1 404
Senast: Reykur
·
Katthälsa Egentligen borde det finnas en kategori med "ägarhälsa" :angel: Både jag och killen håller på att bli förtvivlade! Vår lilla kattdam...
Svar
16
· Visningar
1 367
Senast: moix
·
Katthälsa Hur ofta/många gånger per dag brukar katter kissa på ett ungefär? Jag börjar fundera på om det är något fel på min katt för det känns...
Svar
9
· Visningar
30 305
Senast: MonteRose
·
T
Katthälsa Har 2 katter på 7 månader, båda kastrerade. Problemet är och har varit de senaste månaderna att den ena av dom inte kraffsar över när...
Svar
2
· Visningar
1 139
Senast: Tingelings
·
Katthälsa Hej, gården jag har min häst på ligger granne till en villa som ägs av en gammal man. Jag har något gång kunnat räknat ihop sammanlagt...
Svar
3
· Visningar
977
Senast: Gold
·
Katthälsa Katten ifråga är en kastrerad hona på 1,5 år. Hon har tidigare haft uvi som behandlats. När hon kissar så sätter hon sig tillrätta, och...
Svar
3
· Visningar
2 248
Senast: cili
·
D
Katthälsa Idag blev min Ariel kastrerad och jag känner mig så otroligt hönsig. På djursjukhuset tyckte de att hon var en otroligt social och...
Svar
6
· Visningar
1 825
Senast: Duplica
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Stora shoppingtråden II
  • Löss
  • Världscupsfinalerna

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp