Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

R
Övr. Katt Angående knasiga kattannonser .....kanske är fel att lägga ut dem här men de finns bland bukeannonserna så det borde ju inte göra...
2
Svar
25
· Visningar
2 721
Senast: loveponies
·
A
Övr. Katt Ska man skicka in något till SVERAK när man bytt ägare på en katt?? Gäller alltså en vuxen katt...ingen kattunge. Ska man meddela några...
Svar
3
· Visningar
2 222
Senast: Sol
·
Övr. Katt katter får det plats i en fåtölj? :D Svar: Fyra st!!! Sött va! :)
Svar
13
· Visningar
974
Senast: Moniq
·
B
Övr. Katt tråkigt nog pratar jag inte om Kalle längre då hon gick bort för 2 år sedan ungefär, på nationdagen. Ville bara dela med mig lite...
Svar
1
· Visningar
762
Senast: körsbäret
·
N
Övr. Katt \"bråkande katter\", vad göra *ger upp snart* Har en kastrerad hankatt som e ca 4år, en honkatt som e ca 2år, och sen det senaste...
Svar
2
· Visningar
1 775
Senast: Carita
·
F
Övr. Katt Min hona är 5 år och jag ska para henne nästa gång hon löper, hoppas det är snart, jag längtar såååå. Det var ett år sedan jag hade...
Svar
2
· Visningar
864
Senast: fluff
·
Övr. Katt Ni som efterfrågade bilder på mina småmissar. Här kommer dom. Gå in på Kullar i menyn Fler bilder kommer så småningom :) Min Hemsida
Svar
11
· Visningar
1 152
Senast: HD
·
S
Övr. Katt Hahaha måste bara berätta! I gårkväll badade jag sent och för att skona grannarna lät jag vattnet vara kvar i badet över natten. I morse...
Svar
8
· Visningar
1 174
Senast: Marie_C
·
J
Övr. Katt http://groups.msn.com/Jenkos/katter.msnw?action=ShowPhoto&PhotoID=3
Svar
7
· Visningar
871
Senast: Jena
·
H
Övr. Katt http://photo.starblvd.net/Hannzo/6-3-5-1072213400?m=1&pg=5&ro=2&co=4&pw=*6F883FBBDB2D
Svar
7
· Visningar
1 029
Senast: Hannzo
·
C
Övr. Katt med en katt som har suttit och skrikit utanför huset i tre dagar?? Nu har den fått komma hem till mig och mina katter, dom som hittade...
Svar
3
· Visningar
981
Senast: chrisse
·
A
Övr. Katt Nu har kissen börjat löpa så nu ska hon till sin ståtliga lilamaskade hane. Det ska bli så himla kul!!! Små lockiga kissungar :love:
Svar
2
· Visningar
897
Senast: adore
·
D
Övr. Katt Efter en höst med minst sagt urusel ekonomi har jag nu kastrerat lilltjejen och anmält både henne och Yoggi till Speedcats utställning...
Svar
11
· Visningar
1 009
Senast: Dean
·
B
Övr. Katt Hej ! Vi är en liten familj som idag har en huskatt (den okeliga varianten :)). Vi ska nu skaffa ytterligare en katt (och den ska bli...
Svar
4
· Visningar
2 258
Senast: Sol
·
B
Övr. Katt Min britt hona är lite väll rund om magen,på utställningen sa de att hon inte var riktigt propertioneli än men jag undrar.Hon äter...
Svar
12
· Visningar
1 441
Senast: Sol
·
Övr. Katt Tre små godingar kom till världen idag på eftermiddagen. Allt gick som efter en bok :bump: och mamma katt är sååå stolt :) HD
2
Svar
22
· Visningar
1 970
Senast: HD
·
Övr. Katt Vi har två inne katter. Den ena, honan har ett tag nu kräkt ibland. I samband med att man gett någon mat oftast. Men det är ändå inte så...
Svar
9
· Visningar
1 040
C
Övr. Katt Hej! Vår kontaktperson har lagt ut detta på Spinn, kks egen hemsida utan nå´t direkt napp och nu undrar jag om ni underbara bukefalister...
Svar
11
· Visningar
1 272
Senast: Kiddo
·
R
Övr. Katt ALLA har kattungar just nu utom jag.... :cry: Marrakech syster,Casablanka, fick två viltfärgade igår,min ena kompis fick tre förra...
Svar
5
· Visningar
976
Senast: Rallebralle
·
Övr. Katt När kan dom få förvärkar tidigast? Nån som vet? Finns det nått annat i magen som kan kännas som sparkar från bebisar? Kände 2 sparkar på...
Svar
2
· Visningar
1 344
Senast: fluff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp