Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Söt bild på en av mammas kattungar :love: :love: :love: Tötnos va?? :d :love:
Svar
2
· Visningar
672
Senast: Wishes
·
Övr. Katt När man kanske inte har möjlighet att ha kvar de vackraste goaste katterna i hela världen? :cry: Vågar man lita på att de får det bra...
Svar
15
· Visningar
1 094
Senast: fiaskurken
·
Övr. Katt Har problem med vår ena honkatt, hon kissar överallt. Hon är ca 11 månader gammal och kastrerad. Ibland kissar hon i lådan också, men...
Svar
3
· Visningar
1 059
Senast: Sassy
·
E
Övr. Katt Jag och pojken blev kattägare igår :love: Skulle bara åka å kika på skoj... men vi tog med oss den sötnosen hem! :D Svartvit...
2
Svar
29
· Visningar
1 701
Senast: Ninis
·
Övr. Katt Min lilla 4åriga tjej är inte alls förtjust i att ha kattsele.. Eftersom vi bor i lägenhet i närheten av många stora bilvägar har vi...
Svar
3
· Visningar
999
Senast: Magnus_J
·
Övr. Katt Jag har 4 kattungar 41/2 veckor. 1 Har fått infektion i ögat. Svullet gul kladdigt. Klibbar igen helt. Funderade på om det fanna...
Svar
9
· Visningar
6 317
Senast: MissDaisy
·
Övr. Katt Kan katter få mjölkstockning? Vi har en kattmamma i stallet med 6 veckor gamla kattungar. För ca 1 vecka kände jag att hon var hård runt...
Svar
2
· Visningar
3 096
Senast: Vilya
·
Övr. Katt Nu gäller inte det här mig, utan en kompis till mig. Hon har en kattdam på 9 år (innekatt). För tre år sen fick dom tillökning i...
Svar
2
· Visningar
558
Senast: Destiny_D
·
P
Övr. Katt ta en katt :confused:
Svar
7
· Visningar
2 527
Senast: Vaccan
·
Övr. Katt :cry: :cry: min son ringde nu då han är på väg till jobbet. Han har kört på en katt :cry: Som tur är fick han syn på en kille en...
Svar
11
· Visningar
950
Senast: Vaccan
·
E
Övr. Katt Hur gammal ska kattungarna egentligen vara när man lämnar iväg dom? Det var ett tag sen vi lämnade iväg kattungar eller fick hem...
Svar
3
· Visningar
1 857
Övr. Katt Hej, vad tror ni är det bäst att kastrera båda tjejerna samtidigt eller ta dom en och en? Tänkte för läkningens skull osv? Tänkte...
Svar
4
· Visningar
2 168
I
Övr. Katt Ser ut som en av mina katter har blod i sitt bajs , vad kan det va för fel då ???
Svar
1
· Visningar
846
Senast: Mynta2
·
W
Övr. Katt Hejsan! Hur länge går en katt dräktig. har hört och läst många olíka alternativ. Har en Siames/CRX hona, går katter med "orientalisk"...
Svar
4
· Visningar
1 231
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt vilken kattsand använder ni? är den bra? vilken är bäst? Jag använder pussi ultra, tycker den är bra, men har inget att jämföra med...
Svar
11
· Visningar
1 037
Senast: Isidor
·
M
Övr. Katt skulle vilja ha hjälp med min lilla kisse. Han är så smal. Han är pigg och glad men va väldigt dålig i vintras när första snön kom...
Svar
13
· Visningar
1 100
Senast: M-Meduza
·
V
Övr. Katt Han är 16 år, har haft honom sen jag var tre år, och senaste året har han fort blivit gammal.. Problem med levern och njurarna sa...
Svar
11
· Visningar
3 410
Senast: M-Meduza
·
M
Övr. Katt jag vill hitta coola kattnamn på B. 2 flickor och 2 pojkar och jag behöver er hjälp. :idea: Kolla bebisarna på hemsidan för att få...
Svar
16
· Visningar
8 784
Senast: MissDaisy
·
Övr. Katt :cry: Han brukar alltid komma in på kvällen men nu drar han så fort han ser oss :cry: han som är så kelig och social, kommer alltid...
Svar
3
· Visningar
654
Senast: Mirre
·
Övr. Katt Mamma katt vill hellre vara ute. nu har hon varit ute hela dagen och kanske inte kommer in inatt. 2 veckor gamla kattungarna skriker...
Svar
15
· Visningar
1 931
Senast: Malle Palle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp