Bukefalos 28 år!

Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Någonstans har jag fått för mig att det här med katter är ganska smidiga djur att hålla sig med. Mormors katter låg mest i fönstren och...
2
Svar
28
· Visningar
2 123
Senast: Åska
·
Övr. Katt kan man sova nå skönare.. hur sover era kissar??
Svar
9
· Visningar
846
Senast: LadySara
·
K
Övr. Katt Självklart är det bra att ha sina älsklingar försäkrade. Men ni som inte har det - varför låter ni bli? Jag har mina oförsäkrade...
Svar
13
· Visningar
1 085
Senast: MissFideli
·
G
Övr. Katt har varit och tingat kissunge :) men undrar hur man säkert avgör kön på en två-tre veckors kisse. vill ju inte ha ett hon namn på hane...
Svar
1
· Visningar
926
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Har en liten 4årig filur här hemma. Har väl haft henne i närmare ett halvår nu. Just nu ligger hon och sover i mitt knä. :love...
Svar
1
· Visningar
608
Senast: Murray
·
Övr. Katt Min äldsta katt, som är en treårig kastrerad hanne vid namn "Spirit of Saint Louis" kom inte hem igår kväll. :( Jag fick sova utan min...
Svar
12
· Visningar
855
Senast: Houdinie
·
M
Övr. Katt ja ska nu ändra avatar har tagit 1 bilder på Maja kaninen och 3 på Blackie katten. hoppas nu att dom inte e förstora. :smirk...
Svar
2
· Visningar
597
Senast: Hallonsoda
·
Övr. Katt Är han inte söt... :love: Fler bilder på sötisen... http://img.photobucket.com/albums/v215/havanna/Perry44.jpg...
Svar
10
· Visningar
706
Senast: Ämelie
·
J
Övr. Katt Min kattunge som nu är ca 18 veckor och helt plötsligt så har han fått diaré! Jag märkte det för någon dag sedan då det luktade jätte...
Svar
1
· Visningar
606
Senast: Vaccan
·
Övr. Katt nu har det väl gått lite mer än en månad tillsammans med min galna kattbebis, han har fortf inget riktigt namn, vi har nog bytt namn på...
Svar
6
· Visningar
883
Senast: domino
·
Övr. Katt Nu finns han inte längre, vår kära Rocky... Han hade så mycket kvar att leva för. Jag hade aldrig kunnat tro att vi inte skulle få med...
Svar
7
· Visningar
1 020
Senast: domino
·
L
Övr. Katt Tant katt (som vanligtvis är ganska tystlåten) har tjutit mer de senaste 2 veckorna än hon har gjort i hela sitt 15-åriga liv, men jag...
Svar
3
· Visningar
857
Senast: shattis
·
Övr. Katt ska jag göra imorgon ! Är ledig (eller min kollega som jag arbetstränar med är ledig, så då tar jag också ledigt) så jag ska fördriva...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 314
Senast: Prosit
·
Z
Övr. Katt Jaha, kanske kan någon ge mig en anledning till att min stackars kille får utstå diverse närmanden av Movits? Katten biter och...
Svar
3
· Visningar
2 019
Senast: zeemee
·
Övr. Katt När skall man avmaska kattungar och med vilket prepparat?
Svar
17
· Visningar
1 128
Senast: åke
·
Övr. Katt Bytte kostym idag :( hon hade lagt sig under min bil för den sista vilan i detta livet....tyvärr körde jag över henne men hon var...
Svar
1
· Visningar
597
Senast: Matiz
·
Övr. Katt Tänkte bara visa min "lille" ungpojk.....15 månader och 7+ kg "lätt"... http:// hem.passagen.se/celinecats/galleri/junior14a.jpg
2
Svar
21
· Visningar
1 372
Senast: palle
·
Övr. Katt Har en tuuuung katt som jag vill kunna ta med mig på tåget ibland när jag åker och hälsar på föräldrarna. Hittills har det inte gått...
Svar
6
· Visningar
1 368
T
Övr. Katt Vi har i stallet två honkatter, en har precis fått kattungar och en ska få närsomhelst. Detta var inte meningen men vi hann inte fixa...
Svar
13
· Visningar
1 656
Senast: Sol
·
J
Övr. Katt Hejsan! Har ett så stort problem, det luktar riktigt illa i toaletten, det är som en riktigt stickande lukt och luktar som ammoniak...
Svar
4
· Visningar
7 130
Senast: Japanesen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp