Bukefalos 28 år!

Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

D
Övr. Katt Har precis fått hem min lilla maine coon flicka och undrar över lite saker... Vad använder ni andra som har samma ras för schampo till...
Svar
4
· Visningar
980
Senast: Kitara_
·
Övr. Katt Hur kollar man om en kattunge är döv? Har 3 st kattungar här hemma som nu är 5 veckor gamla. Den ena, är hmm väldigt konstig, för så...
Svar
9
· Visningar
2 949
Senast: jos
·
E
Övr. Katt Sitter just nu med lillkissen i famnen där han bestämt sig för att sova. Men han darrar! Varför i hela friden gör han det? Han kan väl...
Svar
5
· Visningar
1 260
Senast: palle
·
W
Övr. Katt Nytillskott i familjen! Han är helt underbar!!! eller vad tycker ni?? :love: :love: Är superglad :bump:
2
Svar
28
· Visningar
2 548
Senast: palle
·
S*
Övr. Katt Vad står S*et för i början på kattnamn med reg uppfödare?
Svar
2
· Visningar
870
Senast: Mysgrisen
·
P
Övr. Katt Min lilla siamesbebis fick en inte allt för kul första bilåkningserfarenhet i midsommarhelgen... :cry: Vi skulle åka 45 mil...gick...
Svar
8
· Visningar
11 783
Senast: anna_panna
·
Övr. Katt Min Lilla goa Närking.....han brukar alltid följa med på prommisarna, har man inte sett honom på hela dan...så nog dyker han upp när det...
Svar
5
· Visningar
768
Senast: Mysgrisen
·
Svar
14
· Visningar
1 587
Senast: Haukur
·
B
Övr. Katt Jag flyttar från hus till lägenhet nästa fredag. Det stora bekymret är hur katten kommer klara att bli innekatt... :confused: Just...
Svar
3
· Visningar
2 281
Senast: Sassy
·
Övr. Katt vår katts päls tovar sig så. Vi försöker borsta och kamma så mycket det går, men hon går bara med på det korta stunder. Nu på sommaren...
Svar
4
· Visningar
677
Senast: mag
·
K
Övr. Katt Min katt var förr i världen (för ca 2 år sedan) världens smidigaste akrobat och "fasadklättrare"! Hon hittade vägar upp och ner för...
Svar
1
· Visningar
752
Senast: Prosit
·
M
Övr. Katt Som en del kanske minns har vi haft en massa kissande och bajsande utanför lådan. Vi var säkra på att problemet var ena hankatten Sigge...
Svar
12
· Visningar
1 174
Senast: janivista
·
R
Övr. Katt Ja, här har jag varit helt på det klara med att jag inte ska skaffa katt än på några år då min situation inte är ideal för kattägande...
Svar
10
· Visningar
1 274
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Min kisse nosade nyss på en geting vilket resulterade i ett stick. Ser ingen svullnad men hon sprang iväg fort som 17 och vill inte...
Svar
4
· Visningar
2 552
Senast: jerseyko
·
Övr. Katt Om jag ska ställa ut min katt nästa helg den 9 juli och jag vaccinerade senast i september 2004, borde jag ha omvaccinerat innan...
Svar
3
· Visningar
713
Senast: nellie96
·
Övr. Katt Ja... min ena katt blir som tokig när jag plockar fram godiset med kattmynta! Hon blir så till sig att hon knappt har kontroll på sin...
Svar
11
· Visningar
1 951
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt :crazy: när vi kom hem imorse till min kompis upptäckte vi att hennes katt hade så gott som två huvuden, han var sjukt svullen på...
Svar
8
· Visningar
2 760
Senast: Breccia_
·
Övr. Katt Nu i dag var vi hoss vet med kattungarna. 2 st snuva hosta och ögoninflammation. De andra 2 börjar bli sjuka. Har nu fått medecin. 3...
Svar
1
· Visningar
718
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Bor en vildkatt här som spöar mina små bebisar, dessutom springer han runt i vårat hus och äter upp mina kissars mat. Hur kan man...
2
Svar
22
· Visningar
2 916
Senast: mimus
·
Övr. Katt Min älskade partner å kompanjon har idag blivit av med kulorna. I min enfald och övertro till min timida och beundransvärda kompis så...
Svar
5
· Visningar
799
Senast: MissDaisy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp