Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Ska iväg på semester en vecka och min ordinarie kattvakt, reservkattvakt och reservens reservkattvakt är bortresta/har annat för sig den...
Svar
5
· Visningar
951
Senast: Sunshine
·
Övr. Katt Min katt som äntligen börjat gå ut lite är en smula småfet... Inte så konstigt, eftersom hon mest är inne, och ibland ute på altanen och...
Svar
14
· Visningar
2 096
Senast: Trissa
·
S
Övr. Katt Min älskling har varit i slagsmål och blivit illa riven. Veterinären har satt in 2 dränage och hon ska ha penicilllin. Hon är...
Svar
1
· Visningar
695
Senast: shattis
·
V
Övr. Katt Jag har idag severat mina katter varsin stor portion tonfisk blandad med äggula och uppblöt torrfoder (bilanx). Dom sitter just nu och...
Svar
6
· Visningar
2 747
Senast: Vaccan
·
3
Övr. Katt Jag har ett problem som jag hoppas någon kan hjälpa mig bena ut och tipsa lite om. Har här hemma 5 underbara kisar. 4 honor och 1 hane...
Svar
2
· Visningar
1 063
Senast: 3Gringos
·
Övr. Katt Jag skulle vilja köpa nya soffor, har spanat in och bestämt mig för IKEA's Ektorp. Men mina skrällen är ganska duktiga på att klösa och...
2
Svar
22
· Visningar
2 957
Senast: MissFideli
·
L
Övr. Katt Hejsan På fredag blir det ev tillökning i familjen, med en liten kattbebis. Vi har en katt sedan innan som gärna vill ha sällskap. Hon...
Svar
1
· Visningar
869
Senast: Sassy
·
M
Övr. Katt Min ena kattmamma la sina ungar ute och nu har jag äntligen hittat dem... De är mycket fina i hullet och pigga och krya... Men vad är...
Svar
11
· Visningar
990
Senast: loveponies
·
Övr. Katt grannkatten hemma, en kastrerad hane på drygt ett år har på sista tiden blivit sjukt smal och skral. det extra ögoblocket har kommit...
Svar
1
· Visningar
712
Senast: MissFideli
·
I
Övr. Katt kanske ligger i fel forum men. jag har 3 katter och ska köpa en ny soffa tänkte spray in den i fy spray. det jag skulle vilja vet om det...
Svar
2
· Visningar
1 826
Senast: BuenoBull
·
Övr. Katt Nu har det gått ca 1 månad sedan vi köpte vårat lilla charmtroll, en liten flicka på 12 v, men... I dag när jag tittade efter lite...
Svar
5
· Visningar
1 104
Senast: Black
·
Övr. Katt Hittade det här i sängen idag. Abbie (den grå) är född 4/12-03!!! :crazy:
2
Svar
23
· Visningar
1 697
Senast: palle
·
Övr. Katt Vacker kisse, men mindre vacker utsikt :eek: :p
2
Svar
20
· Visningar
1 753
Senast: Tviggy1081
·
Övr. Katt Kan katter äta ägg eller blir de dåliga av det?
Svar
7
· Visningar
10 031
Senast: Zenith
·
K
Övr. Katt Någon som har en katt som blivit av med en bit av svansen? När Seven kom hem imorse var toppen på hans svans helt söndertrasad och...
Svar
1
· Visningar
729
Senast: MissFideli
·
I
Övr. Katt Håller på att kika efter utställningar som jag ska släpa med den nya lilla kissen till om ett tag, men jag fattar inte mycket kan jag...
Svar
7
· Visningar
793
Senast: Cheeserica
·
D
Övr. Katt Har precis fått hem min lilla maine coon flicka och undrar över lite saker... Vad använder ni andra som har samma ras för schampo till...
Svar
4
· Visningar
980
Senast: Kitara_
·
Övr. Katt Hur kollar man om en kattunge är döv? Har 3 st kattungar här hemma som nu är 5 veckor gamla. Den ena, är hmm väldigt konstig, för så...
Svar
9
· Visningar
2 934
Senast: jos
·
E
Övr. Katt Sitter just nu med lillkissen i famnen där han bestämt sig för att sova. Men han darrar! Varför i hela friden gör han det? Han kan väl...
Svar
5
· Visningar
1 260
Senast: palle
·
W
Övr. Katt Nytillskott i familjen! Han är helt underbar!!! eller vad tycker ni?? :love: :love: Är superglad :bump:
2
Svar
28
· Visningar
2 546
Senast: palle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp