Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

V
Övr. Katt Jag undrar om det finns någon sida där man kan läsa mer om vanliga sjukdomar som olika raser ofta drabbas av? Kikade på en... 2
Svar
20
· Visningar
5 861
Senast: loveponies
·
Y
Övr. Katt Jag har världen snällaste och sötaste katt! Idag fick jag ett infall och ställde ner katten i badkaret. Tänkte att det skulle lossa lite...
Svar
4
· Visningar
911
Senast: Yossarian
·
Övr. Katt Hejsan! Fick hem en kattflicka på 8 veckor igår (Tiffany heter hon! :love: ), å hon har än så länge bara rört burkmaten. Torrfoder... 2
Svar
26
· Visningar
6 999
Senast: Cuaifeach
·
P
Övr. Katt Några frågor om era katter! 1. Vad har ni för ras? 2. Ålder? 3. Är det en inne- eller utekatt? 4. Varför är den inne/utekatt? 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 060
Senast: Maddie
·
Övr. Katt Har två katter på tolv år. En hona och en kastrerad hane. Dom var innekatter till dom var sex år men aldrig vant sej av med lådan...
Svar
5
· Visningar
669
Senast: Mim
·
E
Övr. Katt vad äter era katter? hur ofta och hur mycket? skulle vara väldigt intressant och veta. Mina får blötfoder (whiskas) på morgonen och...
Svar
9
· Visningar
949
Senast: Cuaifeach
·
E
Övr. Katt På apoteket sa dom att det inet var nödvändigt att göra om an inte såg maskar där bak. Vad har ni för åsikt om detta?
Svar
10
· Visningar
849
Senast: Peach
·
Övr. Katt Fan fan fan... :cry: Har just varit hos veterinär med hittekatten, och det gav inga positiva besked. Hon trodde katten var mager i...
Svar
1
· Visningar
762
Senast: Heulwen
·
F
Övr. Katt Jag kastrerade min honkatt som är ca 1år gammal. Jag tycker att efter operationen så har hon börjat äta kopiöst mycket. Hon går inte upp...
Svar
2
· Visningar
921
Senast: flaxe
·
F
Övr. Katt Tanken är att jag och sambon ska bli kattägare snart :love: Men jag har ett par frågor: 1.) Har sett annonser med 11 veckors...
Svar
11
· Visningar
1 002
Senast: Fjunet
·
Övr. Katt Jaha så var det dags igen. Den 2 april fick vår katthona ungar, som vanligt lade hon dom någonstans uppe på höloftet. Var uppe och...
Svar
1
· Visningar
760
Senast: MissFideli
·
K
Övr. Katt Har en ung katthona som just fått ungar. Vid ett par tillfällen efter hon fick dom har vi sett en rörelsestörning på henne, hon vinglar...
Svar
1
· Visningar
1 194
Senast: gentleknight
·
A
Övr. Katt Hallå Där!! Alldeles ny här,så jag har inte hunnit kolla in allting ännu,men det verkar vara en bra sida lite "stökig" bara. Jag är...
Svar
9
· Visningar
1 266
Senast: vendelay
·
G
Övr. Katt :eek: Det såg ut som "torkat getingbo" och var SÅ otäckt, fick ta det med pincett.....och det kom i stora kakor....ingen av dom andra...
Svar
3
· Visningar
1 199
Senast: thea
·
O
Övr. Katt Igår var jag och hämtade hem lilla S* Kentone´s Anastasia :love: Åh vad vi har längtat efter henne, och nu är hon äntligen här!! Hon...
Svar
2
· Visningar
690
Senast: MissFideli
·
W
Övr. Katt Ätnligen får vi hem våran vackra padda =) En söt orientalflicka blev det! Kan inte låta bli att lägga ut lite bilder! *så glad*... 2
Svar
20
· Visningar
1 417
Senast: Wishes
·
Övr. Katt Maten jag ger mina hårbollar är helt slut på affären ! Tack vare RC's kampanj om 25% har allt sålt slut på ett kick. Eftersom jag ger...
Svar
14
· Visningar
989
Senast: Venus
·
K
Övr. Katt Varför man inte skall dricka vatten som man lämnat på bordet: 2
Svar
27
· Visningar
1 838
Senast: Horsen
·
Övr. Katt Passade på att filma lilla söta Vulkan när han var på bushumör lite tidigare idag :) Är han inte söt så säg? LÄNK (även ljud)...
Svar
8
· Visningar
1 057
Senast: snurpe
·
B
Övr. Katt Hej! Jag har en liten katt som inte äter jättemycket, hon brukar äta royal canins små förpackningar. Men nu undrar jag hur bra en 2kg:s...
Svar
4
· Visningar
690
Senast: shattis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka