Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt I somras fick min kompis katt nåt dreadsliknande på ryggen. Hon har vanlig korthårig päls. Det blev som en matta över hela ryggen...
Svar
5
· Visningar
1 066
Senast: eldione
·
I
Övr. Katt Min skogis har fått hemska tovor som är så svåra att få bort och blir bara fler o fler trots kammande och borstande. Nu är han dessutom...
Svar
3
· Visningar
814
Senast: Idka
·
V
Övr. Katt Min lille Nils är nästan flintis så mycke som han kliar sej ,vad göra ? Jag har hört på apoteket nu att man kan ta lite utspädd jodopax...
Svar
6
· Visningar
1 207
Senast: Vaccan
·
Övr. Katt Vår katt kom till oss för ungefär 6 år sedan, och vi vet inte vad han är för ras.. Vad tror ni att han kan vara? Huvud Hela han...
Svar
7
· Visningar
1 051
Senast: Prosit
·
Övr. Katt Idag drabbades jag av akut KÄRLEK till min lilla femveckor gamla Fluffe. Så söt och gosig att hjärtat vill brista och man blir helt...
Svar
4
· Visningar
749
Senast: eldione
·
P
Övr. Katt Min Maincoon kille har fått något liknande på sin svans. Men jag tycker inte att det liknar fettsvans, har dock inte haft någon...
Svar
3
· Visningar
1 614
Senast: loveponies
·
B
Övr. Katt Nu äntligen har min lilla bengal kommit. I två månader har jag väntat på kullen och oroat mig. Tänk om det inte skulle komma en kisse...
Svar
6
· Visningar
751
Senast: Boll
·
O
Övr. Katt jag har haft min perserhona (nu 11 år) sedan jag var liten. dvs vi köpte henne som kattunge och jag har växt upp med henne. redan när...
Svar
4
· Visningar
834
Senast: eldione
·
Övr. Katt Urklippt från Aftonbladet.se : Katter svalt ihjäl i Linköping En 30-årig man i Linköping lämnade sina nio katter vind för våg i...
Svar
10
· Visningar
824
Senast: **BORTTAGEN**
·
Övr. Katt Liten pissig löpande katt, sköldpaddsfärgad med vita tassar, vit nos och ett galet inre. Ganska exakt ett år gammal (2 mars). Har du...
Svar
2
· Visningar
910
Senast: Sol
·
B
Övr. Katt Jag har passat och matat och gossat med grannens katter en vecka, och jag är helsåld! Jag som inte ens gillat katter och ev. även är...
Svar
10
· Visningar
917
Senast: **BORTTAGEN**
·
B
Övr. Katt Min kisse blev chippad när han va ca 6 månader, uppe i nackskinnet (där dom väl iofs sätts på alla :smirk:) nu har jag märkt att...
Svar
2
· Visningar
924
Senast: Boomerang
·
I
Övr. Katt Nu har jag äntligen beställt tid för kastrering och ID märkning av mina 2 honkatter. Är det något speciellt man ska tänka på innan och...
Svar
1
· Visningar
666
Senast: Sassy
·
B
Övr. Katt funderar hur jag ska göra med min kisse. bodde i lägenhet när jag skaffade honom, kastrerade vid sex månader då han började kissa inne...
Svar
2
· Visningar
746
Senast: Boomerang
·
E
Övr. Katt Han är inte arg eller irriterad utan det låter som att han fått i halsen eller ska harkla upp släm (inte samma läte som när han ska spy...
Svar
4
· Visningar
1 016
Senast: domino
·
S
Övr. Katt någon med ett lager kattnamn? på både hankatt och honkatt, roliga namn, fina namn söta namn, vad som hellst :smirk:
2
Svar
20
· Visningar
5 194
Senast: Emmahpemma
·
Övr. Katt ta bort http:// Min katt Kattja igen ANdra katten, Lukas och igen
Svar
3
· Visningar
809
Senast: Heulwen
·
M
Övr. Katt I september 2002 hjälpte jag min vän att packa upp i hennes nya lägenhet och vi gick ner för att slänga tomkartonger i återvinningen...
Svar
4
· Visningar
884
Senast: maboroshi
·
M
Övr. Katt är det sant att alla trefärgade katter är honor? Min kompis påstår att det är så men jag har mycket svårt att tro på det. Hur är det?
Svar
11
· Visningar
20 269
Senast: maboroshi
·
Övr. Katt min kissemiss har lite svårt att förstå att här får man vara och här får man inte vara. tex han får inte vara på prydnadshyllan. vi...
Svar
9
· Visningar
1 063
Senast: sweep
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Skadade hästar och konvalescenter
  • Löss
  • Betäckningar 2023 och föl 2024

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp