Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

O
Övr. Katt alltså mina bägge kastrerade hankattar har fått hängmage... jag överdriver inte ens... den liksom hänger... honorna har inte det...
Svar
13
· Visningar
3 179
Senast: Faia
·
Övr. Katt Det va ett tag sen vi skaffa dem nu... Är de inte helt underbara??
Svar
12
· Visningar
1 640
Senast: elefanten
·
B
Övr. Katt Min styvdotter har tagit hand om en katt som flyttat in i en grannes källare!! Den e öronmärkt! Vi har ringt polisen! Vad ska vi mer...
Svar
17
· Visningar
1 115
Senast: Bimbolina
·
Övr. Katt Skrev ju om ungkatten med konstant diarré och som fick blod i avföringen. Jag satte över henne på Hills Sensitive Stomach (även...
Svar
2
· Visningar
802
Övr. Katt Min katt är lite som hon är och vi funderar på om hon är en vägkorsning mellan någon slags långhårig katt och ekorre kanske? Ada ligger...
Svar
4
· Visningar
974
Övr. Katt Jag är svårt abstinent efter bilduppdatering av dina bebisar :eek:! Och det är säkert Xeline också... mandalaki
Svar
2
· Visningar
778
Senast: mandalaki
·
O
Övr. Katt min ena hankatt (som jag tror är lite konstig i huvet sen den olyckligtvis ramlade ner från balkongen när den var liten) brukar ibland...
Svar
7
· Visningar
4 142
Senast: Heulwen
·
A
Övr. Katt ..känns det som om jag har plötsligt. Man tror man har koll på det mesta, men nu känner jag mig osäker på massor av saker. Jag har...
Svar
2
· Visningar
734
Senast: shallowxx
·
A
Övr. Katt Har ju en katt som har fyra kattungar som är tre veckor nu. Mamman har varit lite orolig då och då och burit runt på ungarna men nu har...
Svar
4
· Visningar
1 037
Senast: Heira
·
V
Övr. Katt Natten till måndag födde min Norska Skogkatt Flingan 4 härliga ungar. Det blev 2 hanar och 2 honor, en rödtabby och de andra rödtabby...
Svar
5
· Visningar
783
Senast: HD
·
M
Övr. Katt Jag måste bara få berätta något dråpligt. Vi håller på att vänja vår ungkatt att han ska äta torrfoder vilket han inte alls har någon...
Svar
6
· Visningar
2 745
Senast: Ramona
·
I
Övr. Katt jag är inte alls bra på kattfärger.. så, en kanske lite dum fråga :o Vad är det för färg på den här katten ?
Svar
12
· Visningar
990
Senast: loveponies
·
P
Övr. Katt Hur mycket gör ni själva på era katter? Dvs av sådant veterinär, tandläkare m fl annars brukar utföra. Jag rensar öronen, klipper klor...
Svar
12
· Visningar
1 553
M
Övr. Katt Något är fel med min pojkväns katt, men vad? Han har alltid varit agressiv och protesterar högljutt när han inte får som han vill...
Svar
6
· Visningar
958
Senast: Icebabe_1
·
Övr. Katt Ni slipper inte undan! ;) :D Idag är ju bebisarna 3 veckor, och så här ser de ut nu: Marzipan Marzipan Marzipan igen Marzipan...
Svar
11
· Visningar
1 055
Senast: darkmoon
·
M
Övr. Katt ... dra ut kattens klor? jag såg på ett djurprogram på animal planet att dom föredrog att dra ut klorna på en misse när den inte kunde...
Svar
16
· Visningar
1 066
Senast: Mia_R
·
S
Övr. Katt Jaha då var det klart med våran kisse .Steriliserad och vacinerad.Allt gick bra.Hon var inte med ungar.Tack för all hjälp med att jag...
Svar
6
· Visningar
1 036
Senast: Korven
·
Övr. Katt Här står lite om de nya reglerna för hur måga kater man får ha, uppfödning, försäljning osv. Sammanfattningsvis kommer det krävas...
Svar
11
· Visningar
1 341
Senast: Sol
·
A
Övr. Katt Ska flytta om ca 4-5 veckor och vet inte hur det kommer att gå med kattungarna och mamman. Mamman är redan orolig och har burit sina...
Svar
2
· Visningar
1 215
Senast: adore
·
Övr. Katt Spinoff på \"katt-tanten\" på Hisingen Det är fruktansvärt med dessa människor som inte tar sitt ansvar när det gäller djur. Men jag...
Svar
5
· Visningar
1 089
Senast: KungTulle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp