Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

M
Övr. Katt ... dra ut kattens klor? jag såg på ett djurprogram på animal planet att dom föredrog att dra ut klorna på en misse när den inte kunde...
Svar
16
· Visningar
1 066
Senast: Mia_R
·
S
Övr. Katt Jaha då var det klart med våran kisse .Steriliserad och vacinerad.Allt gick bra.Hon var inte med ungar.Tack för all hjälp med att jag...
Svar
6
· Visningar
1 036
Senast: Korven
·
Övr. Katt Här står lite om de nya reglerna för hur måga kater man får ha, uppfödning, försäljning osv. Sammanfattningsvis kommer det krävas...
Svar
11
· Visningar
1 343
Senast: Sol
·
A
Övr. Katt Ska flytta om ca 4-5 veckor och vet inte hur det kommer att gå med kattungarna och mamman. Mamman är redan orolig och har burit sina...
Svar
2
· Visningar
1 216
Senast: adore
·
Övr. Katt Spinoff på \"katt-tanten\" på Hisingen Det är fruktansvärt med dessa människor som inte tar sitt ansvar när det gäller djur. Men jag...
Svar
5
· Visningar
1 089
Senast: KungTulle
·
Övr. Katt Behöver lite råd av er som är duktiga här. Hur sköter man pälsen på bästa sätt? Vet inte riktigt hur om jag göra rätt när jag...
Svar
4
· Visningar
1 074
Senast: anna_panna
·
W
Övr. Katt Min kära mor har skaffat en liten huskatthona på 13 v. Hon är jättefin men lite blyg till temp. Nu är det så att hon har två hundar...
Svar
1
· Visningar
773
Senast: HD
·
Övr. Katt Nu har jag sagt i en vecka att jag ska lägga upp bilder på Pysen, så nu får jag väl göra det också ;)...
Svar
6
· Visningar
861
Senast: kpist
·
Övr. Katt Jag har en del jag funderar över och hoppas på att någon kanske kan hjälpa mig :) 1. Min hankatt Vulkan snarkar en del när han sover...
Svar
12
· Visningar
2 661
Senast: Mia_R
·
Övr. Katt Någon som har bra tips? Den ska vara så hög som möjligt med så mycket saker som möjligt för två galna katter! (gärna två "kojor" och nån...
Svar
4
· Visningar
3 619
Senast: Seabaz
·
P
Övr. Katt Som sagt var jag är alldeles ny här inne :D Och imorgon så ska jag titta på en kattunge som är precis idag en vecka :d. Det är en...
Svar
11
· Visningar
870
Senast: Icebabe_1
·
Övr. Katt ..en sån här! 249:- på ellos.se! Verkar ju toppenbra! Hade man köpt en sån i affären så hade den ju kostat minst 500:-.
Svar
7
· Visningar
942
Senast: mulle_mustang
·
T
Övr. Katt Hej! Jag och min mamma har ju uppfödning ihop fast på olika orter... I förrgår natt var hon inne med ett av 7veckorsbarnen på ett av...
Svar
1
· Visningar
5 385
Senast: loveponies
·
M
Övr. Katt Hej! Jag har en 10 månaders honkatt som har fått för sig att hon inte är rumsren. Det är inte hela tiden utan bara ibland, oftast när...
Svar
8
· Visningar
3 194
Senast: mulle_mustang
·
Övr. Katt Bor i en liten 1:a och går gymnasiet. brukar åka hem till mina föräldrar på helgerna. Äger en liten kanin som bor i lägenheten men...
Svar
4
· Visningar
1 073
Senast: Lena
·
S
Övr. Katt Vilken kattsand uppfattar ni som den minst dammande? mvh// Sophie
Svar
10
· Visningar
1 160
Senast: knytt
·
Övr. Katt Jaha då var det dags för lite bildterror igen då! :D Kattungarna är ju 2 veckor idag, så då har jag tagit nya bilder på dem allihopa...
Svar
18
· Visningar
1 075
Senast: Heulwen
·
P
Övr. Katt På lördag ska vi åka och hämta min skogkatt :banana: Gorgo Tondo Visst är han en sötnos! ;)
Svar
4
· Visningar
761
Senast: Pennylane
·
Övr. Katt Man tappar talförmågan.. http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,428524,00.html Läs och gråt :(
2
Svar
21
· Visningar
2 065
Senast: Polly_Mulle
·
L
Övr. Katt Jag och kissarna bor ju i stan, men vi bor ändå såpass lugnt, trafikfritt och med lite träd och natur att kissarna kan gå ute. Ganska...
Svar
3
· Visningar
940
Senast: adore
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp